Pigen med de gyldne øjne

For mig har en burmesers øjne altid været meget vigtige for looket. De skal hverken være for store eller for små - men især ikke for små - og så skal de gerne have god farve :slight_smile:

For knap tre måneder siden tog Julia dette billede af Banshee

Nu er hun blevet ældre, men bestemt ikke grimmere, og hun kan stadig noget med de øjne :hjerte:

Så smuk er hun :inlove:

Spørger du mig så er det lige præcis sådan en burmeser skal se ud :inlove:

Hvor er hun bare smuk! :hjerte:

Ja det er ikke for ingenting at øjnene bliver kaldt sjælens spejl, hun er fantastisk smuk og ja de øjne er “lige i øjet” :wehuu:

Chokoladeknap er også “rigtig” burmeserfarve synes jeg - men brownie er beedst :ups:

Dejlig og smuk missepige :thumbup:

Der er jo heldigvis lidt for enhver smag, selvom vi ikke har så mange farver som f.eks. skovkattene :slight_smile:

Hun er så smuk. :hjerte:

Bansheee har meget flotte øjne og et rigtigt "Burmeserblik" Øjnenes farve og form + ørernes plasering betyder utrolig meget for en Burmesers udseende,- mener jeg:thumbup:. , der nu har en dejlig blå Burmeser med små øjne og anelse kaninører:høhø:Cats og Conni

Ja, da Heidis J-kuld blev fordelt, beholdt hun typen og jeg fik øjnene :wink:

[QUOTE=Temple Bar;1100554]
[/QUOTE]

Super fedt billede! :hjerte: :thumbup:

Hvor er hun smuk :hjerte:

Indbegrebet af en forførerinde :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Temple Bar;1100554]
[/QUOTE]

Du har nok ret, men arbejdet med øjne, og ører er en hyggelig ting, – - – og ja, jeg har “typen” med PikuPiku og en fantastisk farve, og den perfekte Burmeser er ikke set endnu, selvom Oline er tæt på :høhø: iflg hendes udstillings resultater:? Og intet er bedre end, at se en smuk Burmeser:thumbup:Cats og Conni

Dejlige billeder af den skønne tøsepige! :wehuu:

[QUOTE=Susanne W;1100628]Indbegrebet af en forførerinde :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Hun har det ikke fra fremmede :wink:

Mor, ca. 6½ måned gammel:

Wow :slight_smile: Perfekt look til “de syv slørs dans” og den slags forføreri :slight_smile:
VH
Susanne

Uh, hvor er hun smuk :hjerte:
Når jeg engang skal have nye burmesere, skal den ene være brun (og den anden tortie). Jeg har ønsket mig den farve helt fra starten, men den rigtige dukkede bare aldrig op dengang. Heldigvis bliver der stadig lavet masser af smukke brune burmesere - det kan man jo se her :ok: - så mon ikke der også kan findes een til mig, når det engang bliver tid igen :slight_smile:

Tilføjelse: men det er slet ikke nu - for nu har jeg jo Nullen :hjerte:

Hun er altså en lækker sag! :smiley: