Pill Pockets, virker de og hvor køber jeg dem?

Jeg har en kat, der skal have piller og det er mildest talt et helvede at få dem i hende:thumbdown:

Der er flere herinde, som har gode erfaringer med Pill Pockets, men hvor køber jeg dem henne?

De virker bare supergodt :thumbup: Jeg fik lov at prøve et par stykker til en kat, der skulle have antibiotika, og hun åd lystigt det hele, og ville have mere.

Lis Dalstrøm ved, hvor de kan købes, og jeg er gerne med på en bestilling, for efter testen, er det da bare noget jeg skal have i huset.

http://www.revivalanimal.com/Pill-Pockets.html

søg selv om det er muligt via toldfri england

Ja, de virker absolut - på de fleste katte.
Det kræver blot at katten synes om lige den slags godbidder.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;803817]Ja, de virker absolut - på de fleste katte.
Det kræver blot at katten synes om lige den slags godbidder.[/QUOTE]

Alle mine mener, de er fantastiske. Jeg er også med på en bestilling, hvis vi kan samle mange nok. Det er værd at overveje at bestille probiocin på samme tid. Jeg tvivler stærkt på, at nogen af delene kan fås i Europa. Det kunne de i hvert fald ikke for et halvt års tid siden.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;803817]Ja, de virker absolut - på de fleste katte.
Det kræver blot at katten synes om lige den slags godbidder.[/QUOTE]

De var en stor succes her - og Milly kan ellers være krævende med, hvad hun indtager. :slight_smile:

Tak for svar allesammen:)

Jeg har også prøvet dem nu og de virker fremragende:thumbup:
Nu spiser hun lystigt pillerne, så det er bare herligt.

Hvis nogen køber ind så vil jeg også gerne med på en bestilling…

Jeg er også med på en bestilling af pill pockets hvis det bliver lavet, men håber lidt at man kan trække den til slut marts før har jeg ikke monetter igen pga den hjerneblødning jeg fik med at Mokai lige skulle med på show også :lol:

Fik I bestilt ? :slight_smile: Ellers er jeg også gerne med!

Ellers har jeg erfaret at pillerne glider rimelig nemt ned hvis man giver dem i en ordenlig klat malt - men det kræver jo at man har en kat der er glad for malt :slight_smile:

Problemet med de virkelig genstridige katte er bare, at de efter få gange aflurer proceduren.
Mine putter man heldigvis bare en pille ned i halsen på, ingen større ballade om det.