Pill Pockets

Hvor køber i pill pockets? Jeg har desperat brug for nogle da katinka skal passes i weekenden og hun får ronaxan. Hun er næsten umulig at give pillerne og det vil jeg helst ikke udsætte min kærestes farmor for.
Helst i europa?
anyone? -surrender

Jeg plejer at gemme pillerne i vådkosten. En pille i et stykke kød derfra, og den bliver serveret til katten alene, før de får resten. Det virker herhjemme og er billigere…

Kan desværre ikke fortælle dig hvor du får pill pockets…

Hun sluger godbidder derfor tror jeg at pill pockets kunne virke. men har prøvet den med vådfoderet og hun spiser vådfoderet og spytter pillen ud igen. dumme kloge kat!

Har du prøvet at gemme den i et stykke kød fra vådfoderet? Det er det jeg gør, og så får hun det stykke ligesom en godbid, og bagefter skålen…

Katte er bare kloge og ikke nemme at nare… Håber du får fat i Pill Pockets

Jeg har ikke kunne finde dem i DK - de findes i USA. Jeg har ikke en hel pose - dem vil jeg godt sende hvis du køber nogen og så sender til mig.

BRUG GODBIDDERBE TIL AT GEMME PILLER I!!!

Den virker HVER gang herhjemme - UDEN problemer! En sjælden gang imellem falder pillen ud af godbiden, men det er ikke noget vores kat gør med vilje…

ronaxan er ikke til at skjule i noget med fugt.
de er psyko bitre, store og gule, plus går i opløsning da de ikke er coatede. de får også katten til at skumme.
det er hade pillen over dem alle - også på internatet. men den bedste bla til luftvejs infektioner.

brug pille tang så den kommer helt ned i første forsøg og skyl efter med vand eller en gang vådmad som belønning for at finde sig i at blive"mishandlet"

[quote=kira v;468103]ronaxan er ikke til at skjule i noget med fugt.
de er psyko bitre, store og gule, plus går i opløsning da de ikke er coatede. de får også katten til at skumme.
det er hade pillen over dem alle - også på internatet. men den bedste bla til luftvejs infektioner.

brug pille tang så den kommer helt ned i første forsøg og skyl efter med vand eller en gang vådmad som belønning for at finde sig i at blive"mishandlet"[/quote]
jeg tænkte nok at de ikke var til at gemme. Men håbede det kunne lykkes da hun kun skal have 2/3 dele af en ½ pille.

Jeg løber ned og køber en pilletang med det samme!