Pinky P´s killinger

Er selvfølgelig ikke kommet endnu -hæhæ
Men lagner er revet og vand er kogt, eller hvad man nu skal sige.
Alt er klappet og klart, så nu må hun godt føde.

Vente - vente - vente …

waiting is a bitch … -felixsylvester

-snydt Øv troede lige at hun var kommet dig i forkøbet

Så må vi jo vente -felixsylvester

Ihhh det var ikke pænt… nu troede jeg lige…

SNYDEPELS!!!

-LOL -

DIN STRIGLE hrmmmmmmmmmmmmmmmm -bøllebank -bøllebank -bøllebank -bøllebank

Det glæder mig særlig meget, at DU gik i med begge ben -nananana -nananana

Din overskrift bør give en STRAF -gimiggimig -gimiggimig -gimiggimig og stod det til mig, skulle du når killingerne fødes tage billeder hver dag og vise frem herinde -høhø -høhø -rækkermegatunge
Det kan lære dig at gøre andre nysgerrig [smilie=hate-tunz.gif]

Din overskrift bør give en STRAF -gimiggimig -gimiggimig -gimiggimig og stod det til mig, skulle du når killingerne fødes tage billeder hver dag og vise frem herinde -høhø -høhø -rækkermegatunge
Det kan lære dig at gøre andre nysgerrig [smilie=hate-tunz.gif][/quote]

Næsten enig…to gange om dagen må være den mindste straf jeg forlanger…den højeste…hver time… -høhø

Så kan du lære det kan du…nemlig…ja…så… -rækkermegatunge

Næsten enig…to gange om dagen må være den mindste straf jeg forlanger…den højeste…hver time… -høhø

Så kan du lære det kan du…nemlig…ja…så… -rækkermegatunge[/quote]

Enig Jeg turde næsten slet ikke skrive to, så godt du gjorde det

Enig Jeg turde næsten slet ikke skrive to, så godt du gjorde det [/quote]

Uh nej - det var bare for at drille Sine -sorry

Enig Jeg turde næsten slet ikke skrive to, så godt du gjorde det [/quote]

Uh nej - det var bare for at drille Sine -sorry[/quote:xyjvk9r3]

Nååå der er nok en der trækker sig lidt tilbage… -skadefryd -tihi

-hahaha -hahaha

SKRIG…

Det gør du bare ikke -gimiggimig -gimiggimig -gimiggimig -gimiggimig -gimiggimig -gimiggimig -gimiggimig -gimiggimig

Jeg troede hun havde født -ifryseren -ifryseren -ifryseren -ifryseren -ifryseren -ifryseren -ifryseren -ifryseren

Jeg har sendt dig et vis sted hen -fryserheltvildt -fryserheltvildt -fryserheltvildt -fryserheltvildt -fryserheltvildt -fryserheltvildt -fryserheltvildt

Og du får ikke -ørevarmer

SKRIG…

Det gør du bare ikke -gimiggimig -gimiggimig -gimiggimig -gimiggimig -gimiggimig

Jeg troede hun havde født -ifryseren -ifryseren -ifryseren -ifryseren -ifryseren -ifryseren -ifryseren -ifryseren

Jeg har sendt dig et vis sted hen -fryserheltvildt -fryserheltvildt -fryserheltvildt -fryserheltvildt -fryserheltvildt -fryserheltvildt -fryserheltvildt

Og du får ikke -ørevarmer[/quote:1453nirx] -sorry -høhø

-høhø -høhø

Men gud hvor jeg forstår dig, der er INTET så lang som ventetiden på små killingers fødsel.

Vi krydser fingre og poter Christie :slight_smile:

Jge vil gerne bestilde 2 stks knævarmere tilo min mors gamle knæ [bigloony] [bigloony] [bigloony] [bigloony] -thumbs -thumbs -thumbs [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

EJ hvor er du STRID!!!

Nette ik sur… nette skuffet -ked