Pinlig oplevelse

En lille historie… På en radiostation i Sydney, Australien kan man ringe ind og fortælle om sin mest pinlige oplevelse.
Man kan vinde mellem $1000 og $5000
Denne historie vandt $5000!!

Jeg havde tid hos gynækologen senere på ugen til den årlige celleprøve.
Tidligt en morgen ringede lægesekretæren dog og spurgte om jeg ikke kunne komme tidligere, faktisk samme morgen kl. 930, da de havde fået et afbud.
Jeg havde netop fået sendt ungerne og mand i hhv. skole og på arbejde og klokken var allerede kvart i ni. Det ville tage mindst 35 minutter at nå frem til lægen, så jeg havde en smule småtravlt, men som de fleste kvinder ville jeg godt lige bruge lidt ekstra tid på lidt underlivshygiejne inden jeg skulle op og ligge med spredte ben.
Da der dog ganske enkelt ikke var tid til den store grundige rengøring, tog jeg bare den vaskeklud som lå på kanten af badekarret og fik vasket mig lidt hurtigt dernede, så jeg i det mindste ville tage mig præsentabel ud!
Jeg smed vaskekluden i bunken af vasketøj, tog hurtigt tøj på og ræsede ind til lægen. Der gik da også kun et par minutter efter, at jeg var nået frem før jeg blev kaldt ind. Som så mange andre kvinder, har jeg jo prøvet det hele før, så jeg smed scenevant tøjet, lagde mig op på briksen, kiggede op i loftet og forestillede mig, at jeg var i Paris eller et andet fjernt sted!
Lægen kom ind, og jeg må sige, at jeg studsede lidt over det, da han sagde: ‘Nå da da - vi har rigtigt gjort noget ud af det i dag??’
Jeg svarede ikke, men sukkede bare af lettelse, da undersøgelsen var overstået for denne gang.
Resten af dagen gik som sædvanligt, med indkøb, rengøring og madlavning. Da ungerne var kommet fra skole og min 6 årige datter legede for sig selv, råbte hun lige pludselig: ‘Moar, hvor er min vaskeklud?’.
Jeg sagde til hende, at hun måtte tage en ny fra skabet, da den anden var røget til vask.
Hun svarede: 'Nej mor, det skal være den, jeg havde lagt på kanten af badekarret. Jeg har gemt alt mit glimmer i den!

LOL -rofl

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Hvor er det godt!!!

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Griner højt. -LOL

-LOL
Den er gammel, men stadig lige god

hehe…sikke da noget du har set glimrende ud :slight_smile: jeg har også en flov historie men vover ikke at fortælle den.

hahahahaha!

Det var dog pokkers

En af mine veninder lå i samme situation. Så sprugte lægen “Mastrubér du?”
Hun svarede ja en gang imellem, og undrede sig over spørgsmålet.

Indtil lægen - denne gang MEGET tydelig spurgte igen

“Jeg sagde HVAD STUDERER DU?! På din skole du ved nok”

UPS haha

ups læste ikke at det ikke var din historie, nårh så har du intet at være flov over :)…ja de komiske ting kan ske i det virkelige liv, især når vi har travlt…

Øh, lige for en god ordens skyld - det var altså IKKE MIG -mai -høhø

-LOL -LOL -LOL -LOL

[quote=lenschow;63338]hahahahaha!

Det var dog pokkers

En af mine veninder lå i samme situation. Så sprugte lægen “Mastrubér du?”
Hun svarede ja en gang imellem, og undrede sig over spørgsmålet.

Indtil lægen - denne gang MEGET tydelig spurgte igen

“Jeg sagde HVAD STUDERER DU?! På din skole du ved nok”

UPS haha[/quote]

Haha hvor er den god! -LOL

haha, jeg ville ALDRIG sætte min fod der igen - hvor pinligt at ligge glimtende som en discokugle-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

[quote=~Prinsesse~;63349]haha, jeg ville ALDRIG sætte min fod der igen - hvor pinligt at ligge glimtende som en discokugle-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote] i den ende pynter alt -muhaha-muhaha-muhaha

Hov hov! -tommelned

Jeg har en historie.

Da jeg var teenager var jeg til fest ude i byen på en bar der hed Bar2K.

På et tidspunkt i løbet af den her fest blev min blære fyldt og selvfølgelig skulle den så lettes for trykket Gg

Da jeg så kom ud på pigernes wc og havde sat mig godt til rette opdagede jeg at jeg havde fået taget mine g-streng på, på vragen.

nå men af røg bukser og trusser, og så stod jeg der med måsen bar, da døren til min bås pludselig går op og 6 personer af blandet køn der står og flirter på pigernes wc kigger ind på mig - JEG KUNNE DØ!!!

For i min iver efter at få tømt min blære havde jeg selvfølgelig glemt at få låst døren…DOH!!!

Resten af festen havde jeg lidt svært ved at se den gruppe i øjnene - hahaha!

-hahaha sjov sjov sjov -tihi

Ja det kan du da have ret i -tihi

-xxrotflmao -xxrotflmao

-høhø-høhø-høhø-høhø

Det er også lige sådan jeg forestiller mig det.

-LOL Åh nu griner jeg højt igen.