Pinocchio

Pinocchio har lige været i bad, så er stadig en smule våd om næsen på billederne :slight_smile: Og når man nu skal igennem så meget ondt, så er det jo godt, at man har en nulleputseng, man kan putte sig i bagefter :slight_smile:

Han er meget speciel for mig. Han blev født som en ganske bette størrelse i et kuld på 4, hvor hans 3 andre søskende vejede godt over 100 gram imens Pinocchio vejede bare 66 gram. Man kunne se på hans moderkage, at han bare havde fået en yderplads. Så jeg gav ham ikke mange chancer. Men den lille fyr vil bare SÅ meget livet.

I dag er han stadig en smule mindre end sine søskende, men det er kun på ydersiden. For han er lige så fræk, fuld af spilopper og selvtillid som de er. Og så elsker han bare mad :tihi: Hvilket vist også skinder igennem på billederne, da han på trods af nyoverstået bad, stadig har misfarvninger efter hans måltider i skægget og poterne :tihi::tihi::tihi:

Jeg synes selv han er lidt nuser :ups::ups::ups:

Hold da op hvor er han sød. Man kan da slet ikke stå for ham på det første billed :wehuu:

han er da simpelthen bare for lækker - er helt forelsket i det første billede :love2:

Jamen Diana dog! Han er da bare en kær lille uldtot!!! Ham kan jeg da godt forstå du viser frem… hvor gammel er han?

Tak :slight_smile: Han er knap 8 uger nu, stadig et lille pus, han vejer nu knap 700 gram, så han er ved at hale ind på sine søskende.

Nuaaaa, hvor er han da alt for cute.:hjerte::hjerte:

Det er altså vildt imponerende, så stor en forskel der er fra jeg så ham sidst og så til nu.

Jeg synes faktisk, at det er en skandale at kalde ham Pinochio…:muhaha:

Det er altså god humor at kalde ham for Pinocchio :lol: Håber sørme ikke han stikker en løgn nogensiden, sikke konsekvenser det kan få for ham :wink:

I øvrigt er han bare hamrende nuttet og slet ikke til at stå for … suk!

:hjerte: Hvor er han bare noget så nuttet og enormt kær… :hjerte:

HAN er dejlig . I guder man :hjerte:

Uhh han er da ikke bare lidt nuser, næ du han er enormt nuser, altså nu glæder jeg mig om muligt endnu mere til det snart er min tur til små fladsnuder. Suk hvor er han bedårende

MVH
Gitte

Ajj … Jeg skal simpelthen til at undgå dine tråde - både salg og her :wink: … ajjj hvor er han bare über kær!!!

… ajiiii!!

Det var dog den kæreste uldtot :inlove::inlove:

Sådan lidt apropos - skal vi ikke se de andre også? :kryds:

Nuiiii hvor er han bare nuttet - Især på det første billede :hjerte:

Jaaaaa skal vi ikke :smiley:

Måske lille, men jøsses nuttedhedsgraden er stor.
OG så har han en nullerputseng han kan vokse i for den er, so vidt jeg husker til 20 kilo kat

Jeg regner med at få taget lidt billeder af dem, når de har været i bad :slight_smile:

Hvor er han dog er sjov lille uldtot. Det var godt, han havde livsviljen. :smiley:

Åh, hvor er han nuttet - især når han “viser mave” - det kan jeg aldrig stå for.

Teresa

Det vil jeg glæde mig til!