Piraten i sneen

[B]Så blev sneen endelig liggende, og det skulle Wulli og jeg nyde :wehu:
Så vi gik en lille formiddagstur i haven.
Wulli sys det var ret sjovt, men også lidt farligt. Så han gik på listetæer rundt i det fine hvide sne :slight_smile:
Tilsidst lignede han en der sys det var LIDT koldt :tihi: Så han lagde sig ned og varmede sig med sin fine hale.
Lillo kommer med ud når det er blevet mørkt - Det kan hun bedst lide :slight_smile: Det bliver så første gang hun oplever sne. Det bliver spændende :inlove:

Har jeres katte været i sneen endnu? Hvis i har billeder må i meget gerne dele :høhø: :wehu:
[/B]

hvor ser det herligt ud :wehuu:
Mine har også været ude i sneen, men har ikke billeder af det desværre, da det var da det var mørkt… :slight_smile:

NURH og WAUW nogle skønne billeder, du har fået taget Rikke :wehuu:
Vi har desværre ikke fået sne her endnu - kun et meget tyndt lag :frowning: Men glæder mig for vildt til at se, hvad misserne siger til det :smiley:

Skønne snebilleder med din dejlige kat.

Leopold, Hans Otto og jeg gik en tur igår, men begge kattene ved godt hvad sne er. Særlig Leopold går fuldstændig i barndom og leger sneplov. Han lægger sig på lur og drøner så ind i sneen med forben og snude og pløjer så rundt i sneen.
Knus Elin

Mine var for første gang ude i rigtig sne i går. Tror de synes det er meget sjovt at hoppe rundt i ^^

Dejlig kat :slight_smile: