Plejebørnene - det nye kuld

Ja, det er ganske vist, et nyt hold plejebørn er flyttet ind i Casa Bæsteland, 4 styks denne gang :slight_smile: 1 pige (Sussi) og 3 drenge (Fimse, Floppy og Flemming)

På opdagelse, første møde med tunnellen

Et andet plejebørn (uden for billedet hoppede sidelæns mod ham der er på billedet, det var meget farligt, så man måtte jo puste sig lidt op :wink:

Sussi

Tror nok dette er Flemming, men har ikke helt styr på hvem der er hvem af knægtene endnu :wink:

Så er der fight

De gamle bæster var udenfor da de ankom, men kom indenfor igen ret hurtigt, for det begyndte at regne… og det går virkelig ikke, så bliver man jo våd. Så de hilste lige på:

Hvem er ham der den hvide tingest… han stikker hovedet helt over til mig…
ARGHHHH han spiser mig gør han, han spiser killinger til morgenmad. Det gjorde Frederik heldigvis ikke, han ville bare hilse, og det var den lille der hvæste af ham :tihi: og ikke omvendt som med det første hold plejebørn
.

Bastian klarede det også i fin stil, næsten uden hvæs og var nysgerrig :thumbup:

Og Honey… :wehuu: Hej, hvem er du… vil du lege?

Honey ville så gerne lege men det var alligevel for stor en mundfuld for de små. Han rendte efter en af dem og lå på spring. Det blev for meget for den lille som pustede sig op - blev meget stor og hvæste og knurrede. Honey kapitulerede fuldstændig og lagde sig helt ned på siden (fuldstændig som når der går tenageterrorist i ham og Bastian fortæller ham " At NU STOPPER festen". Så lå han bare der og kiggede på den lille, som stod helt stiv og pustet op, Honey ruller bare rundt på ryggen og ligger med maven fuldstændig blottet og forsøger at lave dumme ting med poterne… se her jeg er slet ikke farlig :wehuu:. Ville ønske jeg havde haft video kørende der, men det havde jeg ikke.

Så alt i alt en supergod introduktion og de gamle har heldigvis ikke glemt at killinger faktisk slet ikke spiser kastrater til morgenmad :høhø:. Så det skal nok komme til at gå godt. Jeg satsede også på at de ikke havde glemt det, de første plejebørn har kun været væk 1½ uge, men man ved jo aldrig.

Da jeg hentede de nye plejebørn kunne jeg også lige få sagt ordentlig farvel til da gamle plejebørn… og fik ros :smiley: De var blevet rigtig tillidsfulde sagde internatlederen, så jeg kunne godt klappe mig selv på skulderen, så vokser man lidt :). De er bare blevet så store og er stadigvæk lige frække. Desværre er de blevet urenlige ½delen af dem igen efter at have været hos dyrlægen. Det var ellers stoppet her, så nu håber jeg de kan få dem vænnet af med det dernede. De er også blevet store nok til at blive neutraliseret :ok:

Hvor er de søde. Glæder mig til at se MASSER af billeder af missebørnene.

Nåhhhh … der er en rigtig stribemis med, denne gang :smelter:
Hvor er de søøøøde :inlove:

Hvor ER de bare søde :wehuu:

:smelter:

SÅ nuser! :hjerte:

Cute, cute, cute!

:wehuu: Nuuuiiii, hvor er de dejlige! Det er da mega fremskridt at Bastian og Frederik er mere nysgerrige overfor de små lømler :tihi:
Men det er da nogle dejlige striwe misser. :love2:
Er et besøg mon muligt på et tidspunkt?

Bedårende! :hjerte:

Hvor ER de bare søde!!

Hvor er de skønne :hjerte: Og sikke en bedårende lille tøs :ballonbamse:

Skønne katteunger :hjerte: - og dine bæster må da ende som udlærte småbørnspædagoger af det her. :smiley:

Hvor er dine katte dog gode til at tage mod plejebørn :ok:

Sikke en skøn mislingebande. De er vidunderlig bedårende

Tak alle sammen, og de er dejlige og fremme i skoen… indtil de store arriverer… uhhh så puster man sig op :wink:

Finn - er sikker på de bliver nogle gode pædagoger. Lige er Frederik og Bastian dog stadigvæk i jobtræning hvad det angår. Honey har overstået sit løntilskudsjob og er blevet fastansat :klapper: Men Honey Honey… vil så gerne lege, men han er lidt for voldsom endnu, så idag stod han og hoppede på den anden side af glasdøren af ren frustration… jamen store “fede” barn dog :wehuu:. Og ja, han ER blevet fed, for meget killingemad sidste gang, så denne gang er de store blevet lukket ude derfra med en papkasse… så længe det går. Frederik har forsøgt at stikke af… med papkassen på hovedet :høhø:

Hvor er de nuser, ham den lille sort og hvide kunne godt skam godt indtage min sofa

Nu kan jeg se du bor langt væk, men jeg er sikker på at en reservering måske godt kan lade sig gøre hvis jeg spørger internatlederen pænt :wink:

Må vist hellere snakke med manden først, hvilket internat høre de til ved ?

Fuglebjerg, under DB… så det er vist ikke at lyve at sige der er et stykke vej til dig :wink:

Hvor er de nuuuser - især lille Sussi :slight_smile:
De ligner det kuld, der var i TV-Øst i går. De var efterladt i en papkasse sammen med deres mor ved Falster Kattehjem.
(Moderen klarede det ikke. Hun måtte aflives).

Nøj hvor er de skønne! :inlove: