Plejebørnene: mens jeg venter (billedspam)

Nogen af de seneste billeder af plejebørnene inden de røg til dyrlægen

Først 2 rigtig gode venner. Røde er en skøn mis, altid glad og kælen og vil så gerne de andre voksne, omend Bastian og Frederik ikke er helt overbevist endnu.

Bastian omringet :wink: De små ved godt de skal holde sig væk fra ham når han ligger i det her vindue, men som I nok kan se vil de SÅ gerne hilse på ham onklen, også selvom han tilhører den sure slags :wink: Men Bastian holder skarpt øje, og sover rævesøvn med det ene øje på klem

Men selv sure onkler kan blive udmattede af at holde øje. Røde: “psst, tror I ikke han sover nu?”

Hmmm, jeg tror han er gået kold, jeg snuser lige lidt til ham

Åhhh, its hard to be a mittecat (Pretty venstre, Speedy højtre)

Pretty der er gået omkuld. Hvem kan dog stå for det fjæs og de skønne små pilfingrede poter (som hun er yderst dygtig til at stikke i alt) :wehuu:

Som lille er det godt at have styr på vægten, her er Krutti (krudt i r***n, deraf navnet :høhø:)

… og Stribe

Når man så er blevet vejet så går man som regel i seng, men der er dog undtagelser… sove det kan vi gøre når vi bliver gamle. Så vi tager lige en tur på gulvet

Lilletøsen: Jeg gør klar til kamp, hvæser min yderst farlige klo og gemmer mig her bag skærmen så ser de mig nok ikke :rock:

Lilletøsen: "hæhæ, så gik der en rotte i fælden, han ved slet ikke hvad der venter ham :muhaha: ". Røde: “synes det pusler sådan omme bagved, mon der er nogen :?”

BØHHHHHH, dit Røde bæst, tag den og tag den og tag den, jeg har taget din hale , ja jeg har så :bangbang:

Lilletøsen: "ha, kan du ikke tåle mosten, stikker du af din lille bangebuks ":runsylvester:
Røde: “Jeg er da ikke bange for DIG :rock:, jeg skal bare lige gøre mine kløer kampklare også får du BANK”

… så får I ikke mere for den 25-øre :slight_smile:

De er skønne og herlige er de :hjerte:

hvor er de bare gennemført skønne :smelter:

Sikke nogle små charmetrolde

Hvor er de dejlige - især den lille røde:smelter:

Hvor er de dejlige. Jeg håber snart de kommer hjem i god behold igen :slight_smile:

Ja, der er så dejlige, og har været så stille de sidste par dage, selvom jeg dog vil indrømme at det også har været dejligt med lidt ro :wink:

Men glæder mig til de kommer tilbage

hvor er de dejlige :wehuu:

Dejlige billeder af skønne katte … dejlige frække killinger … har selv to af slagsen !

Hvor er de dejlige :hjerte: - og ligeså frække, som killinger skal være. :smiley:

Fortsat god bedring med dem. :kryds:

hahahaaaaaaaaaaaaa…som du kan fotografere dem og skrive sjove tekster til…det er bare sååååå godt lavet. :slight_smile:

Hold nu op nogle fantastiske billeder :smiley:

Og røde er da bare for sød :klapper:

Det billede, hvor Røde lister sig til at snuse til Den Store Bastian :hjerte: :hjerte:

Sikke en flok. Kan godt forstå, du savner dem. Jeg håber, de er klar til at tage kampen med onklerne op igen, når de kommer retur :kryds:

De er bare så søde. Dejlige billeder og tekster. Jeg mangler i den grad en “hatten af” smiliey for det du har kastet dig ud i for, at hjælpe denne lille skønne flok.

Håber virkelig de på sigt, får nogle rigtig gode hjem :kryds:

Utroligt som din egen lille flok lidt efter lidt tager dem ind, en efter en. Det må være stort at være vidne til :hjerte:

Mvh
Yvonne

ja, men du kender jo til det hele når du selv har et par stykker derhjemme :wink:

[QUOTE=FinnFrode;958702]Hvor er de dejlige :hjerte: - og ligeså frække, som killinger skal være. :smiley:

Fortsat god bedring med dem. :kryds:[/QUOTE]

Tak, og ja krydser her. Håber Dr. Dyr ringer i morgen at de kan hentes

Tak :slight_smile: Kan godt afsløre at der var maaaaange billeder som ikke blev til noget :wink:

[QUOTE=Northved;958760]Hold nu op nogle fantastiske billeder :smiley:

Og røde er da bare for sød :klapper:[/QUOTE]

Han er virkelig også skøn, og han elsker sin Onkel Honey, som heldigvis også elsker ham :wehuu:

[QUOTE=galath;958818]Det billede, hvor Røde lister sig til at snuse til Den Store Bastian :hjerte: :hjerte:

Sikke en flok. Kan godt forstå, du savner dem. Jeg håber, de er klar til at tage kampen med onklerne op igen, når de kommer retur :kryds:[/QUOTE]

Ja, du kan også i den grad være sikker på at det ikke havde gået hvis Bastian havde været vågen :tihi:

[QUOTE=Kiwa;958914]De er bare så søde. Dejlige billeder og tekster. Jeg mangler i den grad en “hatten af” smiliey for det du har kastet dig ud i for, at hjælpe denne lille skønne flok.

Håber virkelig de på sigt, får nogle rigtig gode hjem :kryds:

Utroligt som din egen lille flok lidt efter lidt tager dem ind, en efter en. Det må være stort at være vidne til :hjerte:

Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Tak for de pæne ord :slight_smile: Jeg er sikker på at internatet nok skal finde nogle gode hjem til dem. Plejer ikke at være det store problem med killingerne, det er mere de voksne. Og ja det er skønt at se de store åbne op stille og roligt.

Ja :slight_smile: Hvordan går det med My… og jer andre også?

Skønne, skønne billeder…:slight_smile:

Kan især godt li’ det, hvor Bastian er totalt omringet…:høhø: Og nederst i billedet kan man lige se to små misseøjne titte frem…:smiley:

Diana - Det er Stribe der lige titter frem :slight_smile:

Det var noget af et leben at holde styr på dem så de ikke gik for tæt på ham. Han skal trods alt have lov til at slappe af bare engang imellem :wink:

:smelter:

Ej hende Lilletøsen :smelter:

Ja, hun er så fin :slight_smile: