Plejebørns billedspam

Ihh, de små striwer :wehuu: … dem glæder jeg mig til at nusse på fredag :juhu:

[QUOTE=FinnFrode;950569]Hvor er de skønne i den alder, men Onkel Honey har godt nok fået noget at se til med sådan en flok lopper. :klapper:

Haha, jamen de er skønne (for det meste :cool2:). Det ville da også være skønt at beholde en eller et par stykker. Men nu går jeg jo med den her opdrætterdrøm når jeg bliver rask og forhåbentlig også finder et job. Så jeg er nødt at aflevere dem alle sammen for dels at finde ud af hvordan det føles, men også for at have plads til at der så kan flytte nye katte ind.

I forhold til den drøm med opdræt så har jeg i hvert fald fået noget af en ilddåb mht. sygdom da 3 af dem har været røget ind i nogle tarvelige maveinfektioner som har krævet indlæggelse af de 2 og den sidste kunne så nøjes med at få nogle sprøjter medicin, men det har betydet at jeg stort set har været til dyrlæge hver 2. dag de 2 uger jeg har haft dem, så det har været noget af en ilddåb.

Det godt. Jeg synes de reagerer lidt sky når vi har folk på besøg, så det er godt hvis de kan få set en masse mennesker.

Og som Skattekat skriver… jamen så er der killingenus hos mig på fredag 5. okt. hvis man har de lyster :wink:

Sikke dog en flok skjønne misling…den ene dejligere end den anden.
Hvornår har du givet dem fødselsdag. De ligner nogle der er født sidst i juli, syntes jeg

[QUOTE=kamikaze;950734]Sikke dog en flok skjønne misling…den ene dejligere end den anden.
Hvornår har du givet dem fødselsdag. De ligner nogle der er født sidst i juli, syntes jeg[/QUOTE]

I deres sundhedsbøger står der 20/7, så der rammer du plet :slight_smile:

Jeg er dog ikke helt klar over om missemors indgang i internat-regi har været som gravid, eller som mor med fødte killinger. Så jeg ved ikke om datoen er rigtig nok eller om den har været baseret på deres størrelse

De boede hos en kredsformand inden de landede hos Fuglebjerg Kattehjem

[QUOTE=Vipstøsen;950724][…] Haha, jamen de er skønne (for det meste :cool2:). Det ville da også være skønt at beholde en eller et par stykker. Men nu går jeg jo med den her opdrætterdrøm når jeg bliver rask og forhåbentlig også finder et job. Så jeg er nødt at aflevere dem alle sammen for dels at finde ud af hvordan det føles, men også for at have plads til at der så kan flytte nye katte ind.
I forhold til den drøm med opdræt så har jeg i hvert fald fået noget af en ilddåb mht. sygdom da 3 af dem har været røget ind i nogle tarvelige maveinfektioner som har krævet indlæggelse af de 2 og den sidste kunne så nøjes med at få nogle sprøjter medicin, men det har betydet at jeg stort set har været til dyrlæge hver 2. dag de 2 uger jeg har haft dem, så det har været noget af en ilddåb. […][/QUOTE]

Du har så ret - det her er i virkeligheden en udmærket “praktik” i opdræt. Også den del, der hedder, at man skal kunne give slip på dem. :slight_smile:

Jep, og det har også været med det for øje… at finde ud af om det med at have killinger overhovedet er noget, plus at jeg kan gøre en rigtig god gerning samtidig :slight_smile:

Jeg håber da at evalueringen (som jeg har lovet kæresten), når de er tilbage på internatet til neutralisering og formidling bliver så god, at vi måske kan tage et nyt hold ind… så der må I gerne :kryds: for, at Steffi synes det har været ligeså god og sjov en oplevelse, som jeg har (på trods af dyrlæge renderiet) :slight_smile: