Plejekillingerne i Slagelse

Carina havde jo inviteret til killingenus i går aftes, desværre var der ikke det store fremmøde, men os der var der (jeg, Bidt af en gal kat og Carina selvfølgelig) hyggede os rigtig meget … og længe :surrender1:

Jeg tog lidt billeder af de små banditter …

Den eneste hane i kurven …

Jeg tog et par Catnip-puder med og de var lidt interessante …

To søde søstre :inlove:

Og til sidst en alienkilling :yikes:

Hvor er det ærgerligt jeg ikke kunne komme :slight_smile: Ser hyggeligt ud

Hvor er de bare fine allesammen :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg håber, de ender med at få nogle skønne hjem, hvor de vil blive møgforkælet :smiley:

Hvor er de nuttede :smelter:

Tak for billederne

:slight_smile:

Det er vel nok en skøn flok - især hende tærten med meget hvidt. :hjerte:

Dejlige killinge billeder …

de er godt nok lækre :hjerte:

Det var super ærgeligt at jeg ikk kunne komme alligevel… :thumbdown: jeg kan så berette at jeg sad hele aftenen og læste om social arv… :venter: Ikke videre interessant… :tihi:

Men dejligt at i hyggede jer, og dejlige billeder af nogle skønne plejebørn :wehuu:

Sikke en dejlig flok

Ja, det var en rigtig hyggelig aften. De billeder jeg fik taget igår er desværre blevet elendige :frowning:
Men jeg har nogle andre billeder af dem og resten af flokken så dem får jeg lige lagt op… det bliver dog ikke idag… sorry. Men slukker lige straks for PC’en… for at sidde og nusse med de små bæster :wink:

Hvor er de skønne :slight_smile: Pigen på det sidste billede og i kradsetræet, er det den samme?

Det må det næsten være, for de to andre striwer, har hvidt blis på næseryggen :slight_smile:

Jep, det er Krutti (og hun har krudt i bagen… deraf navnet :slight_smile: )