Pletterne er nu 5 uger

Ja, så er Pletterne blevet 5 uger, og er nogle skønne små bøller.

Dot er stadig den eneste der har fået et navn. Den idé med at give dem navne, der betyder Plet på forskellige sprog er meget god - men navne mulighederne under det tema fanger altså ikke rigtig lige (De er Tahra, Fläck, Noda, Mancha, Mansa, Doa, Orban, Orin,Leku, Leke, Karai, Maraka, Njollë, Miesca, Tana, Jali, Vieta, Stelle, Nokta,Macchia, Penca)… Casper insisterer på at kalde den brun tabby dreng for Bamse, men dét kan han altså godt glemme! :rulleøjne:
Så er der nogen der har nogle gode forslag til navne til dem? :slight_smile:

Mancha/Mansa og Njollë har været overvejet til den brune dreng, men de passer altså bare ikke…

Og så lige en lille ekstra bonus serie af ham og Athea, der leger. Fik simpelthen fanget et pletskud af ham der stoppede i luften da hun hoppede og og kurrede til dem (katte snakker på en helt anden måde til deres killinger end ellers, det er så morsomt at lytte til)

Så er der den mørke sølv pige, der ikke har fået navn endnu. Tahra har især været under overvejelse, meen…

Og så nuser med pletter på maven :hjerte:

Og så Dot, som fik så fint et navn fra Lykke :høhø:

Og hun er en rigtig lille charmetrold, der allerede nu kan “headbutte”

Desværre ikke lige det bedste, men hun blev da lige fanget i et hop her - der mangler bare springet under hende, så kunne hun agere stedfortræder for en springhest :tihi:

Og så sølv drengen, hvor Orin har været på tapetet, og det går da liidt, men så alligevel ikke… Han havde rigtig meget drøn på, da vi tog billeder, så det er mest tosse billeder der er af ham :høhø:

Også med nogle fiine pletter

Trille skulle også lige være med og se hvad den der “bette prut” var for noget

Tilbage i kravlegården igen, hvor Trille stadig er meget fascineret af de små - og der bliver tit leget lidt poteleg ved åbningerne

Hvor er de altså bare fantastisk skønne, Eva :smiley: De skal ALLE bo hjemme hos miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig :hjerte: :hjerte: Tror helt sikkert, at både Lillemanden og Bettefisen ville blive begejstrede, hvis sådan en flok indvaderede hjemmet :smiley:

Ih altså, Eva! Du kan da ikke bare smide billeder op af “min” lille dejlige Dot :wehuu::lovelove:

De er da noget så kære :hjerte:
Har en veninde på besøg som er helt skudt i sølvdrengen :høhø:

Dhabba til den brune dreng:hjerte: Plet på hindi.

Fantastiske mislinger hver og èn.

Nuihh hvor er de dog charmerende:smelter:

Hvor er de skønne :hjerte:

Du mangler da islandske navne på banen :venter:
Drengenavne:

Depill
Flekkur
Blettur

Pigenavne:

Doppa
Hmm … kan kun komme i tanke om det ene :gruble:

Hvor er de dog smukke og dejlige. :hjerte:

Åh, så søde. :hjerte: Og du tager altså altid sådan nogle gode billeder. :slight_smile:

Hvor er de altså overnuttet hver og én! :hjerte: Men især dot og sølvdrengen :smelter:

Jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem-jeg-kan-ikke-se-dem…

Jeg VIL ikke se dem…!! :nix:

/Mette :love2:

PS. Hvis nu jeg stod og manglede sådan en lille “Europé-dims”, så havde jeg allerede hentet Dot!! :inlove:

:smelter:

Det et der er bare totalt tarveligt, for jeg er forelsket i dem allesammen. :lovelove:

[QUOTE=Mette Mejdahl;1137097]

PS. Hvis nu jeg stod og manglede sådan en lille “Europé-dims”, så havde jeg allerede hentet Dot!! :inlove:[/QUOTE]

Det er ulovligt at tage killinger fra deres mor før de er fyldt 12 uger :venter:

Så du kan nå det endnu :stuck_out_tongue:

Den ene pige kan hedde Thelma :inlove:

Hold op, hvor er de da bare nuttede :smelter:. Jeg får virkelig lyst til sådan et par mini misser… Nix :mad: du har katte nok! siger manden. Øv:(.

Men selvfølgelig har han ret, vi mennesker skal jo også have mad på bordet hver dag.

De er bedårende hver og én :hjerte:
Gik du fra “pletfjerner”-temaet? det synes jeg ellers var sjovt :slight_smile:

[QUOTE=Milles mor;1137133]Hold op, hvor er de da bare nuttede :smelter:. Jeg får virkelig lyst til sådan et par mini misser… Nix :mad: du har katte nok! siger manden. Øv:(.

Men selvfølgelig har han ret, vi mennesker skal jo også have mad på bordet hver dag.[/QUOTE]

Kom også til at sige sådan en “Åårh…”-lyd da jeg så billederne, og kunne høre kæresten helt ude fra køkkenet råbe “Nej!” :smiley:

Hvor er de vidunderlige, især hende dot der, Mums altså

Tak :smiley:
Haha, måske mest begejstret hvis du nøjes med en enkelt :muhaha:

[QUOTE=Lykke;1137057]Ih altså, Eva! Du kan da ikke bare smide billeder op af “min” lille dejlige Dot :wehuu::lovelove:

De er da noget så kære :hjerte:
Har en veninde på besøg som er helt skudt i sølvdrengen :høhø:[/QUOTE]

Hehe, altså - du blev jo advaret :angel2:
Og mange tak :slight_smile:

Godt bud, det er taget! :slight_smile:

Tak! :slight_smile:

Mange tak :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;1137069]Hvor er de skønne :hjerte:

Du mangler da islandske navne på banen :venter:
Drengenavne:

Depill
Flekkur
Blettur

Pigenavne:

Doppa
Hmm … kan kun komme i tanke om det ene :gruble:[/QUOTE]

Mhm, nej?? :tihi:
Og ellers mange tak :smiley:

Mange tak :slight_smile:

Hehe, mange tak :slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;1137097]
PS. Hvis nu jeg stod og manglede sådan en lille “Europé-dims”, så havde jeg allerede hentet Dot!! :inlove:[/QUOTE]

En husopé? :tihi:

Det et der er bare totalt tarveligt, for jeg er forelsket i dem allesammen. :lovelove:[/QUOTE]

Hehe, det er vi også… De er bare alt for skønne :smiley:

[QUOTE=Skattekat;1137125]Det er ulovligt at tage killinger fra deres mor før de er fyldt 12 uger :venter:

Så du kan nå det endnu :p[/QUOTE]

Og de her flytter ikke før de er 16 uger, så der er maaaasser af tid :høhø:

Jaeh, nu bestemte jeg mig så for at nu må vi bare lære det. Så nu hedder de
Orin
Tahra
Dot
Dhabba

[QUOTE=Milles mor;1137133]Hold op, hvor er de da bare nuttede :smelter:. Jeg får virkelig lyst til sådan et par mini misser… Nix :mad: du har katte nok! siger manden. Øv:(.

Men selvfølgelig har han ret, vi mennesker skal jo også have mad på bordet hver dag.[/QUOTE]

Årh, skal mad nu også være nødvendigt! :tihi:
Og mange tak ellers :slight_smile:

[QUOTE=HeroldDesign;1137151]De er bedårende hver og én :hjerte:
Gik du fra “pletfjerner”-temaet? det synes jeg ellers var sjovt :-)[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:
Jah, men det var vist også især det det var :høhø: Og måske lidt indforstået…

Haha, han kender dig vist for godt :tihi:

Tak :slight_smile:

Åh altså den brune dreng… han er da slet ikke til at stå for :wehuu:

De andre er også søde, men de slår ikke ham :wink: