Pletterne som 6 ugers

Ja, som tiden går… og sikken da nogle livlige små bøller de er, de er simpelthen ikke stå at stå for hverken når de siger “gudukgudukguduk” hen over gulvet eller når de kommer og ligger og putter med os :inlove:

Først lidt blandet - Her Dot og Dhabba

Så Tahra og Dot der tumler

Så to brødre der putter

En tår hos Athea skal der stadig til

Orin - sølv drengen :slight_smile:

Athea er en tålmodig mor

Så Tahra, den mørke af sølvpigerne :hjerte:

Dot, som viste sig at være både rød og hvid i ansigtet :tihi:

Og fyldt med pletter er hun helt bestemt :høhø:

Og som rosinen i pølseenden, lille fede Dhabba

Hallo, nusser du mig ikke lige på maven?!

Og han lever også rigtig op til sit plet-navn :høhø:

Og så slut for denne gang…

Ej, I får lige et bonus billede med af Trille… Desværre var kameraet løbet tør for strøm, da Dhabba lagde sig op til hende og de sov sammen :hjerte:

:hjertekat::smelter::hjertekat:

Du er et ondt og tarveligt menneske! :stuck_out_tongue: De killinger at alt for nuttede til at vise frem på den måde… :tihi:

Føj, hvor er de dejlige :hjerte: :hjerte: Specielt lille Orin kan jeg slet, slet, slet ikke se :stuck_out_tongue:

Nåeh sikke nogle dejlige billeder af de små pletter:inlove:

Nuttethedsfaktor = Maximum!

Hold nu op hvor er de søøøøøøøde!

skal ikke have killing, skal ikke have nogen der ikke har pels - kan heldigvis slet ikke se noget på billeder og da slet ikke Dot :savle:

Thara og Dot… :lovelove: Men især Dot. :wehuu:

Ej, nogle små lækkerbiskner…mums…især Dot :wink:

Du er et ondt og tarveligt menneske! :stuck_out_tongue: De killinger at alt for nuttede til at vise frem på den måde… :tihi:[/QUOTE]

Jep, ond og tarvelig, det er mig :engel2:

Hehe, nej han er helt usynlig :wink:

Tak! :slight_smile: Ja, mit kamera lader desværre en del tilbage at ønske, ifht PiaB’s (og før det Kirstens), men killingerne er da heldigvis lige så nuttede som altid :tihi:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1139179]Nuttethedsfaktor = Maximum!

Hold nu op hvor er de søøøøøøøde![/QUOTE]

Tak :smiley:

Årh, de hár nu da altså pels! :tihi: Måske ikke lige så meget som en maine coon, men noget har de da :wink:

Hehe, hun er også en værre lille charmetrold :slight_smile:

Mange tak :slight_smile:

Hvor er det bare nogle skønne katteunger. :hjerte:

De er godt nok kære:smelter:

:smelter:

Hvor er det da heldigt Dot er ved at vokse sig grim… Eller noget :never:

Så mange killinger :surrender1: tænker når de bliver større , tænker på hvad 2 killinger kan lave af unoder så tør jeg slet ikke tænke på så mange …

Det er européer, de er slet ikke så slemme :høhø:
Selvom man nu stadig lige skal huske at tænke os om… De fik f.eks. liige vadet hen over min computer igår, da jeg var ved at lave tråden her, og var gået nedenunder et øjeblik - imens fik de så slettet alle billederne af Tahra, som jeg møjesommeligt havde uploadet et for et :rulleøjne: :tihi:

:smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter:

Mange tak! :slight_smile:

Taak! :smiley:

Hvor er det da heldigt Dot er ved at vokse sig grim… Eller noget :never:[/QUOTE]

Jep, helt vildt grim og afskyelig og ikke spor kælen, det er Dot :tihi:

Tak :høhø:

[QUOTE=Eife;1139372]Det er européer, de er slet ikke så slemme :høhø:
Selvom man nu stadig lige skal huske at tænke os om… De fik f.eks. liige vadet hen over min computer igår, da jeg var ved at lave tråden her, og var gået nedenunder et øjeblik - imens fik de så slettet alle billederne af Tahra, som jeg møjesommeligt havde uploadet et for et :rulleøjne: :tihi:[/QUOTE]

Eller, øhm… Jeg var vist lidt træt igår - for det er jo altså IKKE européer det her :ups:
Men de er IKKE burmesere! :tihi: Og de virker til at slægte deres mor på i temperament, og så er fire killinger slet ikke noget problem :smiley:

Dhabba :inlove:

…Orin. :hjerte:

(For en som mangler sin Teddy er Orin altså UHYGGELIGT fristende!!!)

[QUOTE=Barky;1139540]…Orin. :hjerte:

(For en som mangler sin Teddy er Orin altså UHYGGELIGT fristende!!!)[/QUOTE]

Så skal du dælme være hurtig til at beslutte dig, hvis det skal være :høhø: Der kommer formodentligt nogen og ser på ham på søndag, vi er lige ved at aftale om det kan blive der.