Point topliste

Halløj derude

Jeg har ryddet op, og har været seriøst grundig…:S

Jeg vil gerne vide hvor mange point en nom gav til toplisten i Jyrak 2012.
Da jeg ikke kan finde Kattemagasinet 04.12, kan jeg heller ikke se kravene, please hjælp :slight_smile:

Du får lige hele pointskalaen her - det hele kommer igen i næste nummer af KM og på hjemmesiden ca. 1. december.
VH
Susanne

WS/WW titel 2012 105
BIS voksen / kastrat / huskat 102
BOX voksen / kastrat / huskat 100
BIS killing / ungdyr 102
Nominering 99
BIV 98
CACE / CAPE 97
CAGCIB / CAGPIB 96
CACIB / CAPIB 95
Ærespræmie 95
CAC / CAP 93
EX1 killing / ungdyr 91
Huskat I 100
Huskat II 95
Huskat III 90

Ekstra point: Der gives 1 tillægspoint pr. slået kat i Best of Best for voksne og kastrater. Der gives ligeledes 1 tillægspoint for BIS på en JYRAK udstilling.

Tak Susanne, du er en skat.

Er klar over det kommer i næste nummer, men det har jeg jo ikke tålmodighed til…
Og hvor mange resultater skal man sende ind til kill/ung?

mener det er noget i stil af 100 point… men kan ikke finde min tilmelding fra året 2012 - så er egentlig ikke helt 100 % sikker…

Susanne var hurtigere end jeg… beklager…

[QUOTE=Lai-An´s;1132933]Tak Susanne, du er en skat.

Er klar over det kommer i næste nummer, men det har jeg jo ikke tålmodighed til[/QUOTE]
Skal du lige nå og hente lidt ekstra points et sted derude? :wink:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1132936]Skal du lige nå og hente lidt ekstra points et sted derude? :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Der kommer ikke flere shows, har gået amok siden Vamdrup…
Men når man går og holder ferie, så kommer man på så mange tossede ideer som feks. en topliste

[QUOTE=Susanne W;1132931]Du får lige hele pointskalaen her - det hele kommer igen i næste nummer af KM og på hjemmesiden ca. 1. december.
VH
Susanne

WS/WW titel 2012 105
BIS voksen / kastrat / huskat 102
BOX voksen / kastrat / huskat 100
BIS killing / ungdyr 102
Nominering 99
BIV 98
CACE / CAPE 97
CAGCIB / CAGPIB 96
CACIB / CAPIB 95
Ærespræmie 95
CAC / CAP 93
EX1 killing / ungdyr 91
Huskat I 100
Huskat II 95
Huskat III 90

Ekstra point: Der gives 1 tillægspoint pr. slået kat i Best of Best for voksne og kastrater. Der gives ligeledes 1 tillægspoint for BIS på en JYRAK udstilling.[/QUOTE]

Lige et dumt spørgsmål måske. men er det kun BIS man for 1 tillægspoint, eller gælder det både BIS og BOX??? Bare så jeg har forstået det helt rigtigt

Kej Kia.
Hov, jeg havde overset dit spørgsmål - sorry. Ja, det er kun BIS´erne der får tillægspoints.
Og nu er formularen klar, så der lan tilmeldes i vildskab, hvis ikke I skal udstille mere iår :slight_smile: Sidste frist er 1. februar; præmieoverrækkelse på Hedenstedudstillingen lørdag den 29. marts 2014.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1133650]Kej Kia.
Hov, jeg havde overset dit spørgsmål - sorry. Ja, det er kun BIS´erne der får tillægspoints.
Og nu er formularen klar, så der lan tilmeldes i vildskab, hvis ikke I skal udstille mere iår :slight_smile: Sidste frist er 1. februar; præmieoverrækkelse på Hedenstedudstillingen lørdag den 29. marts 2014.
VH
Susanne[/QUOTE]

Super…! Mange tak Susanne, så har jeg forstået det helt rigtigt nu

[QUOTE=Susanne W;1132931]
Ekstra point: Der gives 1 tillægspoint pr. slået kat i Best of Best for voksne og kastrater. Der gives ligeledes 1 tillægspoint for BIS på en JYRAK udstilling.[/QUOTE]

Nu er jeg lidt grøn inde for dette :S Er det for hver kat der er på scenen eller dem feks alle fertile hanner i Kategori 3 som er tilmeldt på dagen :?

Finn blev BOB 5 i Fredericia om lørdag :?

[QUOTE=Jeanette;1134672]Nu er jeg lidt grøn inde for dette :S Er det for hver kat der er på scenen eller dem feks alle fertile hanner i Kategori 3 som er tilmeldt på dagen :?

Finn blev BOB 5 i Fredericia om lørdag :?[/QUOTE]

Jamen så får Finn 1 tillægspoint for at være blevet BIS, men ikke flere - for han blev BOB5 og har dermed ikke slået nogle af de andre BOB katte :slight_smile: Var han blevet BOB 3 havde han fået 2 ekstra tillægspoint for at have slået BOB5- og BOB4-katten :slight_smile:

Sidder lige og nær læser for killinger og ungdyr og faldt lige over denne

[ul]
[li][SIZE=3]Kattens 5 (4 for killinger/ungdyr) bedste resultater fra internationale udstillinger i konkurrenceåret 2012 indsendes. [/SIZE][/li][/ul]

[QUOTE=Jeanette;1134683]Sidder lige og nær læser for killinger og ungdyr og faldt lige over denne

[ul]
[li][SIZE=3]Kattens 5 (4 for killinger/ungdyr) bedste resultater fra internationale udstillinger i konkurrenceåret 2012 indsendes. [/SIZE][/li][/ul]
[/QUOTE]
Check - rettes fluks. Der står dog tydeligt ovenfor at det gælder konkurrenceåret 2013, så der skulle helst ikke være så meget at være i tvivl om :wink:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1134684]Check - rettes fluks. Der står dog tydeligt ovenfor at det gælder konkurrenceåret 2013, så der skulle helst ikke være så meget at være i tvivl om :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Det er jeg nu heller ikke :tihi: men kunne ikke lige dy mig :høhø:

Typisk - jeg har ingen katte med udstillingsresultater nok til at tilmelder i år…
Hæber det ændrer sig efter nytår! :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;1134931]Typisk - jeg har ingen katte med udstillingsresultater nok til at tilmelder i år…
Hæber det ændrer sig efter nytår! :)[/QUOTE]

Det har jeg desværre heller ikke :frowning:

Og det er helt fint, det er godt med lidt korrekturlæsning ind imellem :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg skal lige have det skåret ud i pap! :slight_smile: En kat der på en Jyrak udstilling går videre til BOB konkurrencen er jo blevet BIS, så får man også tillægspoint for dette? Eller er det BOB resultatet alene der giver point? Hvor mange Point giver en BOB2 på en Jyrak udstilling? Knus Gitte

Det er det at katten er blevet BIS fre for BOX, der giver et tillægspoint (på en jyrak udstilling), bliver katten så “kun” BOB4 (BOBsidst for uddybningens skyld, under antagelse af at der ingen Breed BIS er, så vi har 4 kategorier), så får den ingen ekstra point for det. Men bliver den BOB3 fremfor BOB4, så får den et ekstra tillægspoint. :slight_smile:

Tak Eife :slight_smile: Tror måske jeg har forstået det nu :slight_smile: Men ridser alligevel op og håber nogle vil korrigerer mig om jeg alligevel ikke har fattet det :slight_smile: I Hobro blev min kat BIS NFO Breed = 102 point og her får han 1 tillægspoint. Han blev efterfølgende BOB2 ud af 5 = 3 tillægspoint. Så ialt 106 point???