Poker's moustache

Jeg lavede tidligere i dag en tråd om Poker’s brug af tandstikkere.
Da jeg ser ham på foto kommer jeg til at se hans moustache :tihi:
Jeg syntes at det er nogle kæmpe knurhår han har, er der nogen som kan slå dem ?
Vis mig gerne foto med kæmpemoustacher :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Sikke en smuksak…mums…:hjerte:

Sikke et dejligt billede

:hjerte::tihi::inlove::hjerte: han ser lidt fjollet ud :tihi: men nujii hvor er han dejlig

Vores nye hunkat, Moon:

Hun kan da godt gå for at være den skæggede dame, kan hun ikk ??

[quote=Sannela;482288]Vores nye hunkat, Moon:

Hun kan da godt gå for at være den skæggede dame, kan hun ikk ??[/quote]

Jo det må man sige, sikke et flot overskæg hun har :høhø:

Sikke nogle søde pletter på næsen!

Hun er fiiiin.

sikke nogen skønne misser:hjerte:, især Poker elsker jeg bare og se billeder af :inlove:

mvh
Gitte

Hihi - Det er da noget af nogen knurhår de har :smiley:

Her har mine ikke meget endnu, deres mor har vært lidt ond imod dem :wink:

[quote=Lotte;482314]Hihi - Det er da noget af nogen knurhår de har :smiley:

Her har mine ikke meget endnu, deres mor har vært lidt ond imod dem ;)[/quote]

Ja det har vi også prøvet her, de skal nok komme igen :slight_smile:

[quote=GitteS;482311]sikke nogen skønne misser:hjerte:, især Poker elsker jeg bare og se billeder af :inlove:

mvh
Gitte[/quote]

Du kan tro at Poker husker dig for det fine blå kaninskind, det har jeg gemt til en anden god gang måske :slight_smile:

Jeps, det sagde Gitte os :slight_smile:

Mosier har heeeelt vildt lange knurhår. De er simpelthen over det hele :tihi: Vi havde gæster her til aften og de kommenterede det også.

Synes ikke jeg havde nogle ordentlige billeder af det, men man kan vist nogenlunde se det:

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:

Hold da fast nogen lange knurhår, I kan fremvise i denne tråd - hvor er de flotte - alle jeres katte med krumme og lige knurhår - helt klart en ekstra charme.

:hjerte:

[quote=Blabl;482331]Mosier har heeeelt vildt lange knurhår. De er simpelthen over det hele :tihi: Vi havde gæster her til aften og de kommenterede det også.

Synes ikke jeg havde nogle ordentlige billeder af det, men man kan vist nogenlunde se det:

[/quote]

Uhhh en lækker dreng :wehuu::wehuu:

[quote=Blabl;482331]Mosier har heeeelt vildt lange knurhår. De er simpelthen over det hele :tihi: Vi havde gæster her til aften og de kommenterede det også.

Synes ikke jeg havde nogle ordentlige billeder af det, men man kan vist nogenlunde se det:

[/quote]

Smuk, smuk misser med stor moustache :thumbup:

Hermie har altså også vildt langt og kildende knorhår, desværre har jeg ikke nogen billeder der illustrere det så godt :slight_smile:



[quote=Blunky;482562]Hermie har altså også vildt langt og kildende knorhår, desværre har jeg ikke nogen billeder der illustrere det så godt :slight_smile:



[/quote]

Jo jo, jeg kan godt se at Hermie også er udstyret med et flot overskæg :slight_smile:

Sikke nogen skønne katte i allesammen med, den denne ekstra charme :slight_smile:

En charme :slight_smile: Dog er hendes største charme ikke hendes knurhår, men hendes pote :stuck_out_tongue: Hun prikker til en når hun vil kæles >.<

Hvor sødt :hjerte:
Vores gamle abyssiner Henna gjorde det samme, hun prikkede stille og roligt på en når hun ville kæles, det var bare så sødt.:slight_smile: