Poker's moustache

[quote=Coon Danica;482584]Hvor sødt :hjerte:
Vores gamle abyssiner Henna gjorde det samme, hun prikkede stille og roligt på en når hun ville kæles, det var bare så sødt.:)[/quote]

Det gør min Hudson også…
eller dvs. han mjaver MEGET højt og så kommer poten.
Og det er IKKE diskret eller noget.
Man er IKKE i tvivl om hvad han vil. :tihi:

Og nusser man i for kort tid…så kommer den igen.

De kan jo alle stille op til DM i knurhår :rolleyes:

For pokker hvor er det nogle kære katte. Den enes knurhår er jo længere end den andens (OG jeg stor-elsker knurhår) :hjertehop:

Flere billeder, be’ om -likeit

[quote=Sannela;482585]Det gør min Hudson også…
eller dvs. han mjaver MEGET højt og så kommer poten.
Og det er IKKE diskret eller noget.
Man er IKKE i tvivl om hvad han vil. :tihi:

Og nusser man i for kort tid…så kommer den igen.[/quote]

Hermie miaver ikke, eller noget, og den kommer automatisk hvis man har kælet hende lidt også går fra hende :smiley: Har et par billeder. :smiley:


og hun kan være meget diskret :stuck_out_tongue_winking_eye: Ingen lyd eller noget, og når man så midt om natten vågner ved at der sidder en spindende mis og prikke en kan man ikke lade være at elske hende :smiley:

(Hov, ny ødelægger jeg helt tråden sry<3 :D)

Svit nogle lækre laaaange knorhår i her viser - Her sad jeg og troede Amidale var godt udstyret, men tror ikke liiige hun kan måle sig her inde. :tihi:

[quote=Blunky;482595]Hermie miaver ikke, eller noget, og den kommer automatisk hvis man har kælet hende lidt også går fra hende :smiley: Har et par billeder. :smiley:

og hun kan være meget diskret :stuck_out_tongue_winking_eye: Ingen lyd eller noget, og når man så midt om natten vågner ved at der sidder en spindende mis og prikke en kan man ikke lade være at elske hende :smiley:

(Hov, ny ødelægger jeg helt tråden sry<3 :D)[/quote]

Hvor ser hun bare dejlig ud!!!
Hun må fisme godt prikke til mig :hjerte::hjerte:

[quote=Blunky;482595]Hermie miaver ikke, eller noget, og den kommer automatisk hvis man har kælet hende lidt også går fra hende :smiley: Har et par billeder. :smiley:


og hun kan være meget diskret :stuck_out_tongue_winking_eye: Ingen lyd eller noget, og når man så midt om natten vågner ved at der sidder en spindende mis og prikke en kan man ikke lade være at elske hende :smiley:

(Hov, ny ødelægger jeg helt tråden sry<3 :D)[/quote]

Nej du ødelægger bestemt ikke tråden, altid sjovt at høre om andres missevaner :slight_smile:

Jeg fandt engang et af Nana’s varbørste…hun havde siddet og “hjulpet” med at sy og da hun går taber hun et hår. Jeg sad med mit cm-målebånd og tog håret op og målte det. 16 cm var det :rock:
Jeg mener at kunne huske der i en af Guinness-rekord-bøgerne står 19 cm som det længste knurhår…vist en MCO
Prøv at find’ jeres cm-meter-målebånd og mål
Nana’s datter Pepita har sindsyg lange knurhår. Tror jeg vil måle hende når hun med garanti kommer for at hjælpe med at sy om lidt når gulvene er vasket
Jeg har fri idag :wehu:

Godide, burde lige måle engang :smiley:

synes selv mine er ret godt med

fra opus’ babyskæg

til nu;

Og så lille katinkas babyskæg;

Flotte moustacher :thumbup: