Pokker tag den trimmer!

Nu har jeg købt en trimmer til Tara - og katten er flintrende ligeglad med lyden - men tror I lortet kan klippe? nix

Det er en Eldorado H6810 10 watt hundeklipper til 600 kroner købt i Pet world.

Forhandleren ville sælge mig en Moser på 45 watt men jeg var klogere - troede jeg. I morgen bytter jeg den til en Moser - nu er jeg stædig.

Så får hunden ikke noget bur til bilen, men efter som han flytter i januar, så kan jeg også lige så godt bruge de penge på Tara.

Øv øv øv - havde SÅDAN glædet mig til at få den pels af hende.

Moseren koster dælme 1600 kroner. Tak skæbne!
Men hendes pels trækker åbenbart mere end 10 watt… Det havde jeg aldrig troet om en KATTEpels… Så lærte Kloge Åge det.

MVH Helle

Øv da, det er surt, vi blev da ellers engie om den var god nok.
Godt der ikke er så langt til Pet World.
Knus ELin

Ved at dem de har på dyreklinikkerne koster 3-4.000 …
Godt man har korthårskatte :smiley:

Ja min dyrlæge mente ellers at denne var nok til mit behov:-)

SUK!

Langt Elin? Jeg har 35 km til Pet World:-)))) Men okay - hvad gør man ikke for Tara? Tara siger Moser - Tara får Moser.

Javel:-)

Ihh, jeg har da også overvejet, at gå ned og låne dyrlægens- har lige trimmet lidt duller af Leo med mennesketrimmeren.

I din tidligere tråd herinde om trimmere var der en billig ( også 600 kr. ) Harald Nyborg model, der blev anbefalet. Den havde jeg faktisk planer om, at købe på et tidspunkt.

Har en hundetrimmer nu, men den dur heller ikke.

Hvad er din plan med Tara`s pels ? Vil du trimme det jævnt over det hele ?

Jeg troede at Harald Nyborg klipperen og den her var den samme??? Er der nogle som kan skaffe et link eller kan jeg søge i trådene? (Jeg er en tekniks NØRD!)

Jeg vil blot trimme hendes bukser samt armhuler - resten får hun lov at beholde:-)
Årsagen er også klarlagt - det er fordi jeg ikke løbende har “renset” hendes underuld væk, så stakkels kat går med underuld, der er cirka 2,5 år gammelt… Fy Helle - min undskyldning er, at jeg ikke vidste at jeg ikke fjernede det… men jeg skammer mig slemt.

Her er linket til HN modellen- vil da gerne vide om det er den samme ?

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=3443&Grp=&n=10100

Hov det er det så ikke, kan jeg se i dit første indlæg…

Hov det er da MIG der har købt forkert! Nej altså! Åh tusind tak! Så skal jeg måske ikke give 1600 bobs for en i morgen!

Tak tak tak!

MVH

Ejj hvor træls Helle, jeg troede da også den var ok den du har købt.
Hmmmm, de misser kan ind i mellem give en grå hår.
Måske hun skal klippes med fåretrimmer som første klipning :tihi:

Det kunne jeg da godt have fortalt dig,da vi har prøvet det samme på LA. og han har formentlig samme type pels som Tara,men klipperen duede ikke på ham og det var ennda en dyr hundemodel købt i et grovvarecenter med alt til dyr :slight_smile:

[quote=lenschow;89592]Ja min dyrlæge mente ellers at denne var nok til mit behov:-)

SUK!

Langt Elin? Jeg har 35 km til Pet World:-)))) Men okay - hvad gør man ikke for Tara? Tara siger Moser - Tara får Moser.

Javel:-)[/quote]

Jeg er næsten helt sikker på, at du kan købe den noget billigere på ebay i Tyskland end her i Danmark.
http://cgi.ebay.de/Schermaschine-Moser-1245-Max-45-3-Kaemme-3mm-Scherkopf_W0QQitemZ280272592358QQcmdZViewItemQQptZde_haus_garten_tierbedarf_hunde?hash=item280272592358&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318

Jeg sværger så til Oester trimmer. Den er helt fantastisk.

Du kan købe den billigt her, for den engelske pund er stadig lav
http://www.groomers-online.com/

Jeg har lige købt en føntørre der, og jeg sparede 3000,- kr :thumbup:

Mange hilsner

Gitte

[QUOTE=lenschow;89577]

Så får hunden ikke noget bur til bilen, men efter som han flytter i januar, så kan jeg også lige så godt bruge de penge på Tara.

MVH Helle[/QUOTE]

Lige OT, skal du af med Ace:? Siden han skal flytte

Ja du kan læse om det i hunde-afdelingen herinde… Ace hedder tråden.
Han vedbliver desværre at frygte katte… og da jeg skal arbejde med katte så harmonere de to ting ikke, men det hele står i tråden dernede i hundeafsnittet (hedder det afsnit? Du ved forhåbentlig, hvor jeg mener, at du skal kigge:-))
Det er med stor sorg at jeg har taget det valg - for Aces skyld.

MVH

nåh for den:(

Øv altså - men der er vel ting der er så frygtelige, at man ikke kan ændre dem:S

Jeg håber han får det rigtig godt det nye sted - et nyt år, en ny start:ok:

Det gør ondt nu, men jeg er sikker på, at når du ser Ace i hans nye hjem uden angst - så letter der en sten fra hjertet

Du får lige lidt glitter - det er godt til humøret:wehuu:

En prægning kan ikke ændres - der kan nogle gange lappes på¨prægninger - men da dyret ikke kan blive den alder igen og prægning er tæt forbundet til en bestemt aldersperiode af dyrets liv - ja så er løbet kørt.

Tak… ja det er en svær og tung beslutning for mig, men i sidste ende handler det om Ace.-

MVH

Helle, hvis du har fået fat i HN trimmeren, vil jeg da gerne lige høre om den virker ?

Hov glemte at følge op sorry:-)

jeg har købt moseren til 1600 kroner og på 46 watt - men har forstuvet en fod så har ikke pakket den ud endnu:-)

MVH

Det skal nok komme med at pakke den ud, så håber jeg sgi den virker, ellers må du ha’ pengene tilbage.
Håber snart di fod bliver rask.