Pølsefest i ord og billeder

[quote=birtheras;196366]Åhhh må jeg lige have lov til at grine her…ja har helt ondt i maven -LOL

Der bliver godt nok skuffet ind så det gør noget med Trolde i første række der viser hvor højt munden kan lukkes op :tihi:[/quote]

ja det er faktisk underligt at hun overhovedet får skubbet hotdogs indenbords, for mundtøjet stod ikke stille et eneste øjeblik og den der indskubning af hottere er ikke engang en af de værste-høhø

[quote=Eva;196346]
Men, der måtte godt have været navn på alle, så man kunne vide, hvem der var hvem.[/quote]

Det er mig der er spærreballonen i blåt -høhø

Gode billeder, bortset fra dem af mig. Vidste ikke, at jeg blev SÅ rød i hovedet. -LOL -LOL

Men tusind tak for et fantastisk hyggeligt kattetræf! -thumbs

Tina, du skal ikke betegne dig selv som en spærreballon - du er en sød pige :thumbup:

Haha, hvor ser det bare hyggeligt ud :slight_smile:
Ville ønske jeg ikke sad med hovedet begravet i anvendt statistik og kunne have været med…

Jeanette - velkommen herinde også :slight_smile: Tak for billederne

Det ser ud til at have været super hyggeligt :thumbup:

Det ser vel nok hygsomt ud - det er rigtigt skønt at få sat ansigter på nogle af jer herinde -thumbs

Jeg skal nok komme med mine billeder senere, men havde jo som bekendt lige travlt med at lege Sherlock Holmes i går. -HAHA

-LOL

der er godt nok nogen der har moret sig her :slight_smile: hvor har i haft det sjovt!!! skønne billeder… det er jo lige til at blive mild og glad af…

Fandt du din telefon?

Ej hvor ser det ud til at i har hygget jer,

Må se at få det bedre og få taget mod til at tilmelde mig sådan er arrangement næste gang.

Dejligt at i sådan sætter billeder ind - det er dejligt at kunne sætte ansigter på folk.

Hilsen Sanne - som sagtens kunne have spist tre hotdogs -what-what-what

Jeanette - Hahaha!! Ja undskyld, men det ligner at du lige kan køre sådan en halt hotter i en mundfuld! Åh, hvor kunne jeg også spise en med det hele!

Jeg giver de ret i at Elvis bare er en lækker kat. Meget medgørlig da jeg mødte ham til studiekreds i Randers!

[quote=kamikaze;196343]NÅHÅ hvor du læner dig op ad en omgang bøllebank.
Lille forsagte MIG siger da aldrig noget :ups:
Og det var IKKE mig der åd 6 hotdogs, men Flemming :rock:[/quote]

De smagte altså også bare konge!! -savle

Og som vi siger hernede i det sydjyske: Heller’ ski’e det uj end smi’e det uj :prut:

Tak til Karina for et rigtig godt initiativ. Det var rigtig hyggeligt at hilse på jer allesammen inkl. vuffer og misser :slight_smile:

/Flemming

Fine billeder af noget der ser ud til at have været rigtig hyggeligt.

fin fortælling også.

Hihi der er vi jo:-)

Det var skide hyggeligt:-)

Lad os gøre det igen en anden gang

Jeg har tilgivet Mogens, at jeg så ældst ud! Husk at Eddie vækker mig klokken bæ HVER MORGEN !

haha

:slight_smile:

Det var virkelig gode hotter men den hotteste “hund” var nu Buffas:-)
Men Luffe smeltede nu også hjerter når han sad med sit hoved lige i ens hånd og sendte stjålne blikke på en:-)

Elvis, Emil og den lille smukke pige, som jeg ikke husker navnet på, gik lige i hjertet. Sikke dejlige katte:-)

Ja nu er jeg vist kommet over både mobilmangel og tandpine, så nu kommer der også billeder fra mig. -høhø Der kommer dog ingen fine kommentarer med, som der gjorde ved Jeanettes. :stuck_out_tongue:

Jeg synes ellers jeg fik taget billeder af alle enkeltvis, men Fru Tonya er smuttet forbi kameraet. :ups:

Nix, så må nok indse at den har forputtet sig et eller andet mærkeligt sted. :argh:

Sikke en masse gode billeder. -thumbs

[quote=lenschow;197571]Hihi der er vi jo:-)

Det var skide hyggeligt:-)

Lad os gøre det igen en anden gang

Jeg har tilgivet Mogens, at jeg så ældst ud! Husk at Eddie vækker mig klokken bæ HVER MORGEN !

haha

:slight_smile:

Det var virkelig gode hotter men den hotteste “hund” var nu Buffas:-)
Men Luffe smeltede nu også hjerter når han sad med sit hoved lige i ens hånd og sendte stjålne blikke på en:-)

Elvis, Emil og den lille smukke pige, som jeg ikke husker navnet på, gik lige i hjertet. Sikke dejlige katte:-)[/quote]

Den lille smukke prinsesse hedder Thea, men det er nu også mange navne at skulle kunne i hovedet.

Og mange tak for jeres rigtig pæne ord om mine kræ, det varmer utrolig meget. :slight_smile:

Ej sikke nogle gode billeder, selv af mig, det sker ellers sjællent.
Øv med din telefon.