Polylane indlagt

Puha, sidder her og har det rigtig dårligt.

Vores lille killing (snart 8 mdr.), er idag blevet indlagt på Varde Dyrehospital. -bleg

Hun har været noget sløj her i weekenden, har ikke rigtig ville spise sit tørfoder, men har været god til at spise vådfoder.
Lørdag kastede hun en del op, men det stoppede igen om aftenen, jeg havde givet hende en loppekur fredag, og jeg troede først at det var den som hun reagerede på.
Søndag lavede hun mærkelige lyde, det lød som en mellemting mellem et host og et forsøg på at kaste op.

Her til morgen var hun meget slap, og manglede væske selv om jeg har givet hende masser af væske i weekenden.
Så afsted til dyrlægen, som altså valgte at beholde hende, for at få noget væske i hende, og se om ikke de kunne få hende til at tømme blæren, for det har hun heller ikke gjort.

Hun har nu fået drop, og noget antibiotika,vi håber at hun selv går på bakken i løbet af aften/natten.

I morgen tidlig vil de så undersøge hende igen, og forhåbentlig finde ud af hvad der er galt med vores lille pus.

Føj hvor har jeg det mærkeligt med at hun ikke er hjemme, men samtidligt ved jeg jo at hun er i rigtig gode hænder, og håber at få nogle flere svar i morgen på hvad der er galt med hende.

Åh, hvor er det grimt for hende og jer. Jeg krydser fingre for, at hun snart bliver rask igen -jegkrydser

hej Maybritt…

stakkels dig og stakkels det lille pus… alle fingre krydset herfra for lille Polylane… -jegkrydser -jegkrydser

Trist når vores “børn” ikke er på toppen. Jeg krydser fingre -jegkrydser for der kommer godt nyt til både dig og til os på kattegale i morgen…

Stakkels mis og stakkels jer -blåblå
Håber de hurtigt finder ud af hvad der er galt og at det ikke er noget alvorligt -jegkrydser

1000 tak for de søde ord.

Jeg skal nok skrive når vi hører mere.

-uha ¨
Også krysede fingre herfra. Vi håber det bedste, skriv når du ved mere.
hilsen Pia -engel

Åh nej dog? håber ikke det er noget alvorligt -ked -ked

krydser altd er kan krydses -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser for at hun er friskere idag. Skriv endelig når der er noget nyt -toshy

Så har jeg lige talt med dyrlægen igen.

Han mener helt sikkert at det “bare” er en virus infektion som hun har.

Hun har også selv været på bakken nu, og virker noget mere frisk end igår.

Vi har aftalt, at han lige beholder hende til i eftermiddag, og hvis det går som han regner med nu, kan vi der tage hende med hjem igen, og hun skal så have en pecillin kur.

Så det lyder jo dejligt, men puha hvor har vi da været bange for, om det var noget mere alvorligt.

Synes det lyder godt. Ja de kan pludselig rende ind i noget, uden man kan sige hvorfor. Og heldigvis plejer en penicillinkur og måske en gang vand i nakken hvis de er lidt dehydrerede, at hjælpe hurtigt. Håber det fortsætter fint frem -jegkrydser

ÅÅÅHH et var super godt at høre at det “bare” var en virus. -thumbs -thumbs

Puhhhha… Sikke en forskrækkelse at få -bleg Krydser fingre for, at hun snart er helt på toppen igen -jegkrydser

-jegkrydser Krydser mine fingre og håber, hun snart er hjemme igen og at I slap med forskrækkelsen.

Håber hun er ok?
Hvad loppekur gav du hende?

Så har jeg lige hentet hende hjem, og hun har det så meget bedre end igår.

Hun er noget mere frisk, og går glad rundt og undersøger om at her hjemme nu er som det plejer [bigloony]

Hvor er det bare dejligt at se.

Hun fik Frontline Combo vet.

Og hun har det rigtig godt lige nu, så jeg håber at fremgangen bliver ved.

Hvor er det dejligt at høre Majbritt [bigloony]

Åhhh for søren da også sikke en forskrækkelse i har fået.

Det glæder mig at det menes “kun” at være en virusinfektion.

Rigtig god bedring med hende - og godt du fik hende afsted!

Opmuntrende kram

Annette