Polypoternes tråd

Må jeg se jeres polypoter :slight_smile:

Jeg lægger ud med nogle fotos af Balut, hvor man kan se de store fødder

Hvor er han fin :inlove:

Ihh, nogle lækre store poter. Bruger de “tommelen” til noget :wehuu::wehuu:

Ja, på vej ned igennem Europa -LOL

Faktisk bruger Balut sin tommelfinger til bl.a. at bære tørfoder i sin knyttede næve ind i stuen for at spise det på gulvtæppet, selvfølgelig. Første gang jeg så det, for jeg op, fordi han kom haltende på sådan en underlig måde, men det var simpelthen fordi han gik på en knytnæve, skøre kræ :slight_smile:

Det er da sjovt når de bruger poterne på den måde :slight_smile:

Ja, jeg har hørt om en, der fangede fluer, fordi den kunne klappe hånden sammen og fange dem på den måde. Jeg har også hørt, om nogen der kunne åbne hasperne på vinduerne, fordi de åbenbart griber bedre -surrender

Man siger også, at de roder og rager mere i alting end andre maine coon’er - men jeg ved ikke helt, om jeg synes, at den holder her i huset.

Jeg har set en poly klatrer rundt i sin løbegård (hønsetråd) og hold fast han var hård til det:) Jeg må sige at hans makker uden poly ikke var så skrap - men om det bare er skills eller poly tåen, skal jeg ikke kunne sige:)

Jeg er helt vild med kæmpe poterne - og hvor er det fit han sådan løber med maden i sin pote Charlotte:wehuu:

hvor er hans kæmp poter søde :wehuu: meget charmerende

så vil jeg vise nogen af Whitney som var vores anden kat, som desværre blev aflivet.

Hvor er “luffen” også bare tydelig her :slight_smile:

btw er der ikke lige nogen der kan fortælle mig hvordan man ligger billeder ind på den anden måde hvor man tager dem fra albummet kan ikke huske hvad det er der skal stå foran og bagefter i svaret så billedet bliver vist.

Uhhh total ynglings tråd det her da. ELSKER de poly poter. Håber der kommer en MASSE billeder.

Vil de lige flashe Gismo PP lidt her. :slight_smile: Han er jo poly på både for pg bag poterne, så der er lidt at holde styr på. :tihi:
Han har ikke en tommeltot, men en luffe så måske det er lidt svært at se på forpoterne. :slight_smile:
Jeg håber jeg kan holde lidt igen med billederne, men det bliver helt sikkert svært for mig… :ups:

[quote=Charlotte Oeh.;168659]Hvor er “luffen” også bare tydelig her :slight_smile:

[/quote]

Meget. :slight_smile: De var så lækre og sidde og nusse, når man endelig fik lov til det.

Sikke en skønhed. - Og kæft nogle lækre poter!! :savle:

Hende kiggede jeg tit på, og savlet meget over!!

[quote=Kimilla;168664]Sikke en skønhed. - Og kæft nogle lækre poter!! :savle:

Hende kiggede jeg tit på, og savlet meget over!![/quote]

hun var også rigtig flot og vejede omkring 5-6 kg da hun blve aflivet, og ikke en gang et år gammel… Så er sikker på hun ville være blevet stor.

Jeg elsker det billede du har sat ind hvor man ser igennem glasset :tihi: ser meget sjovt ud.

Jeg håber sandelig også, at der kommer rigtig mange fotos af lækre poter her :slight_smile:

Dit foto her - det ligner næsten en bamsebjørn :slight_smile: Er det ham, der er fra Lykken :?

[quote=Anika;168665]hun var også rigtig flot og vejede omkring 5-6 kg da hun blve aflivet, og ikke en gang et år gammel… Så er sikker på hun ville være blevet stor.

Jeg elsker det billede du har sat ind hvor man ser igennem glasset :tihi: ser meget sjovt ud.[/quote]

Flot vægt på hende må man sige.

Takker. Jeg synes også selv det er lidt sjovt. Gg :tihi:
Kunne være sjovt at sætte ham, og Diamond min anden MCO som ikke er poly, snuppede et billede og se forskellen på poterne. :smiley:

[quote=Charlotte Oeh.;168666]Jeg håber sandelig også, at der kommer rigtig mange fotos af lækre poter her :slight_smile:

Dit foto her - det ligner næsten en bamsebjørn :slight_smile: Er det ham, der er fra Lykken :?

[/quote]

Hans pels ser rigtig bamseagtig ud, en lille krammebamse. Gs - Ja han er fra Lykken. :slight_smile:

Når du er i dit album, så klikker du på billedet og kopierer det, der står i BB-koden forneden. Så sætter du det direkte ind i dit svar i tråden, og så bliver billedet vist.

hold op nogle dejlige poter i viser frem:):wehuu:

Mit næste ønske har hele tiden været en MCO vildt farvet dreng - men jeg tror da vi tilføjer poly også:hjerte: