Polypoternes tråd

Årrrrr lækre lækre små …og store poly misser…Charlotte…er da bare helt vild med din lækre dreng…møf…og ja…han har jo præcist de der luffer - eller vanter som jeg eeeeelsker…:slight_smile:
anna

Jeg elsker MCOér med luffer på :wehuu:

[quote=Kimilla;168661]Uhhh total ynglings tråd det her da. ELSKER de poly poter. Håber der kommer en MASSE billeder.

Vil de lige flashe Gismo PP lidt her. :slight_smile: Han er jo poly på både for pg bag poterne, så der er lidt at holde styr på. :tihi:
Han har ikke en tommeltot, men en luffe så måske det er lidt svært at se på forpoterne. :slight_smile:
Jeg håber jeg kan holde lidt igen med billederne, men det bliver helt sikkert svært for mig… :ups:[/quote]
Hvor er det fedt, det billede med glasbordet :thumbup: er du gal nogle bagpoter :rock:han må da kunne stå fast i stormvejr :tihi:

smukke vantemisser… de er da bare dejlige…

he he ja, han flyver ikke sådan bare lige afsted med de plader han duller rundt med. -høhø

Det er sjovt, efter jeg har fået ham, så synes jeg prinsesserne har UTROLIG små bagpoter. Kan næsten ikke få fat i dem, de smutter mellem fingerne. -LOL

Uh jeg elsker at se billeder af store dejlige bløde missefusser:hjerte:
Knus Elin