Porta 21 kroketstørrelse

Vi overvejer at købe Porta 21 til tørfoderblandingen, men vi vil helst have foder med en ordentlig størrelse kroketter, så det ikke bare bliver slugt.

Er der ikke en af jer, der fodrer med Porta 21, der kan fortælle, hvordan størrelsen på kroketterne er?

Takker :slight_smile:

Altså jeg fodrer med Porta, men ligefrem forklare kroketstørrelsen kan jeg nok ikke - men here goes… :slight_smile:

De er mindre end MCOfoder, og diverse tandstensfoder… tredelte.
Jeg havde forudset, at Aske min grovæder ville fejre orgier i foderet - altså æde og brække sig lystigt, hver gang han spiser… men det er utroligt nok ikke sket!
(Okay - det er da sket et par gange… men det skete også med Siam og MCO og tandstensfoder!)
En diamentral forskel fra fx når der fodres med Hills, hvor Aske kaster op hver eneste gang!
Så Porta-kroketterne må være lavet på en måde, der får katten til at tygge på dem… Der ligger for øvrigt næsten ikke noget snulder tilbage i skålen, når den er ved at være tømt… endnu en fordel :slight_smile:

De er meget normale i størrelsen - altså hverken store eller små. Her tygges de fint - tror det er formen (møllehjul/stjerne) der gør det mere end størrelsen :ok:

OK, tak skal I have :slight_smile: Bare de ikke er lige så små som Sanabelles, for de var ikke noget hit!

Hæ… sanabelle var heller ikke et hit herhjemme… men jeg tror nu nok mest at det var smagen “man” var utilfreds med :smiley:

De var hverken et hit hos misserne eller hos os :wink: Ej de røg da ned, men da de fik valget mellem Sanabelle og Animonda, så var det Animondaen, der blev guffet.