Porta 21 vådfoder

Jeg skal have bestilt lidt foder til kattene igen fra Zooplus. :slight_smile:
Og jeg skal også have til killingerne.
Jeg plejer at købe bl.a Porta 21 til killinger…men for det første er det jo kun i små dåser plus at det er meget dyrere og nu vil jeg så høre om nogen ved om man kan give dem det til voksne, altså de store dåser ( 400g) f.eks kylling eller nogen af de andre mærker.:?
Og hvor tidligt man kan begynde at give dem af det. :slight_smile:
Og skal det så eventuelt blandes med noget :?

Eller måske andre mærker (400g dåser) er gode til helt små killinger.

Det er selvfølgelig ikke lige de første dage de skal til at spise selv men jeg skal jo have det klar til dem. :smiley:

Altså Lisbeth :slight_smile:

Det er da ikke første gang du har killinger . . . . hva’ plejer du at gøre :? :?

Her i huset får de alt hvad de har lyst til fra start af . . . ikke noget specielt killinge-våd-foder . . . det sku’ da lige være en enkelt dåse Hills’ . Og Porta 21 har de guffet i sig med velbehag . . . uanset hvad dåse der blev lukket op :tihi: og så lige et par rå kyllingefileér . . . . de skal nok sige fra, hvis de ikke vil ha’ det.

Pøj pøj med de små ædedolke :hjerte: :hjerte:

[QUOTE=Gugger;659408]Altså Lisbeth :slight_smile:

Det er da ikke første gang du har killinger . . . . hva’ plejer du at gøre :? :?

Her i huset får de alt hvad de har lyst til fra start af . . . ikke noget specielt killinge-våd-foder . . . det sku’ da lige være en enkelt dåse Hills’ . Og Porta 21 har de guffet i sig med velbehag . . . uanset hvad dåse der blev lukket op :tihi: og så lige et par rå kyllingefileér . . . . de skal nok sige fra, hvis de ikke vil ha’ det.

Pøj pøj med de små ædedolke :hjerte: :hjerte:[/QUOTE]

Tak søde Lotte :slight_smile:
Nej, her har da været nogle stykker kuld men jeg har altid givet dem killingevådfoder og jeg syntes faktisk at det er ret dyrt for de små dåser.
De får selvfølgelig også både rå kylling og oksefars og fisk og tørfoder :slight_smile:
Jeg var bare ikke sikker på om den gik med at give dem voksenfoder af Porta 21 vådfoder…men det får de så nu når de skal til at begynde at spise selv :smiley: