Portofri foder hvor.?

Er der nogen steder de sender foder portofrit…?
Evt ved køb at et vist beløb… jeg vil gerne prøve feline porta 21 :fløde::fløde1::fløde:

Mener det er zooplus.de :slight_smile:

zooplus.de.

zooplus.de har ved køb over 69 euro !

På zooplus.dk kan du nøjes med at købe for 299 kr. så er det fragtfrit :slight_smile:

Men generalt er det varene dyrere på Zooplus.dk.

Tak for svar… jeg må lige finde en valutaomregner så jeg kan sammenligne priser :slight_smile:

man kan hurtigt skrabe for €69 sammen på Zooplus er min erfaring :ups:

Det er ALT for dyrt på den danske.
Jeg handler selv på den engelske, men der skal man betale for at få sendt.
Men hvis man køber meget er det hurtigt tjent hjem…men ellers, den tyske frem for den danske :slight_smile:

på den danske har de 20 kg tørkost for 499 - det er dælme billigt :slight_smile:

jeg har prøvet at handle ved www.petfoodnord.dk - der er frifragt over 500 kr og bonusprodukter man selv kan vælge i melle hvis man køber for mere end 700 kr. Fandt bla der Acana til 25 kr for 400 gr. da jeg skulle prøve det. samt andre gode tilbud

MVH
Gitte

Ja, du skal i hvert tilfælde kikke priserne ordentlig igennem.

Skulle købe hundefoder til min veninde.

På den tyske side koster 6 kilo Royal Canin Breed Dachshund 41,25 € ( ca. 310 kr. )
På den engelske side koster 2x6 kilo £50.99 ( ca. 435 kr )

Det er jo en helt ekstrem prisforskel!!

Hvilken slags er det?

Der er 2 x 10 kg Feline Finest til 499 kr og gratis kattelegetøj med pels og lys på koden KATTEBOLDE

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;705273]Der er 2 x 10 kg Feline Finest til 499 kr

MVH
Gitte[/QUOTE]

Nu fik jeg set den.
Kender den ikke selv, bruger gerne den uden korn :slight_smile:

[QUOTE=GitteS;705273]Der er 2 x 10 kg Feline Finest til 499 kr og gratis kattelegetøj med pels og lys på koden KATTEBOLDE

MVH
Gitte[/QUOTE]
Åhh gratis :smiley:

[QUOTE=GitteS;705273]Der er 2 x 10 kg Feline Finest til 499 kr og gratis kattelegetøj med pels og lys på koden KATTEBOLDE

MVH
Gitte[/QUOTE]
Hvor skal jeg skrive koden…?

jeps den kode til hundene : HUNDEBLINK

og denne til kattene: KATTEBOLDE

men man kan kun bruge en kode pr bestilling

mvh
Gitte

i indkøbs kurven er der en linie hvor man skriver den ind

mvh
Gitte

Nu så jeg det…! men jeg kan få 50 kr rabat, så det tager jeg… 449 kr for 20 kr foder… wwaauu det er billigt :slight_smile: