Portofri foder hvor.?

Kan man overhovedet købe for mindre end 69 €? :slight_smile:
VH
Susanne

Tak for hjælpen… nu har jeg bestilt 20 kg tørkost - så håber jeg godt nok alle misserne kan lide det :slight_smile:

når jeg bestiller laver jeg den samme bestilling på den tyske side som på den engelske og så “oversætter” jeg prisen. Den tyske vinder hver gang, måske er det fordi jeg aldrig kommer til at betale fragt der.

Jeg synes nu ikke den danske side er så dårlig - generelt er det lidt dyrere ja, men du skal også købe meget på den tyske eller engelske for at det kan betale sig med fragt osv… Det kommer jo an på, hvilket behov man har og hvor meget man har brug for at købe :slight_smile:

[QUOTE=GitteS;705273]Der er 2 x 10 kg Feline Finest til 499 kr og gratis kattelegetøj med pels og lys på koden KATTEBOLDE

MVH
Gitte[/QUOTE]

Stadig billigere i tyskland hvor 10 kg koster ca. 224 dkr

Med min “første bestillings” rabat blev det lige det samme… jeg troede der skulle told på når man bestilte vare i tyskland, men det er måske kun uden for EU…? jeg har aldrig prøvet at bestille i udlandet
Nååee nej… toldfrie cigaretter :slight_smile:

Du får også førstegangsrabat i tyskland.

Og nej der er hverken told fra england eller tyskland. Alle varer, også dem der bestilles i DK kommer fra Tyskland

[QUOTE=Susanne W;705292]Kan man overhovedet købe for mindre end 69 €? :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]
Det ved jeg ikke. Det er endnu ikke lykkedes mig… :ups:

:uha: jeg ville aldrig turde købe så meget foder jeg ikek VIDSTE de var vilde med. Jeg syntes jeg var ude i det overdrevne sidste fordi jeg købe 4 kilo, og det var endda af deres yndlingstørkost L

Den øvelse har jeg også lavet et par gange. Og den tyske har altid vundet på “alt i alt”-prisen indtil nu.

Men den gratis gave fra Tyskland er godt nok lidt fesen denne gang… en grøn saks… wee… (eller noget)

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;705310]Du får også førstegangsrabat i tyskland.

Og nej der er hverken told fra england eller tyskland. Alle varer, også dem der bestilles i DK kommer fra Tyskland[/QUOTE]
Så bestiller jeg da bare i tyskland næste gang…

Trekkie - ja jeg er også lidt betænkelig ved det, men de plejer ikke at være kræsne… kun en gang har de rynket lidt på snuden og det var over Olivers… skulle det være helt galt sælger jeg det bare videre :slight_smile: