Positiv-Tråden

Jeg tænkte det måske kunne være hyggeligt at have en “positiv-tråd” her på kattegale :slight_smile:

Der sker så meget i verden, og vores alle sammens liv som man godt kunne sidde og blive meget “blå” over hvis man fokuserede på det og brugte meget tid på at tænke over.

Så i stedet så lad os være irriterende happy-go-lucky, og prøve at fokusere på de ting vi er glade for. De ting der varmer vores hjerter, og gør vores dag lysere.

Jeg tænkte det kunne være sådan en evigheds-tråd som man kunne skrive i hver dag :slight_smile:

Hver dag skal man så skrive 5 ting der er sket, eller som man har set, hørt oplevet eller på anden måde fået ind på livet - som man er glad for eller glædes over :slight_smile:

okay jeg starter

1: Jeg er SÅ taknemmelig for min mor, hvem jeg elsker betingelsesløst over alt på denne jord.

2: Idag har jeg bare været så blød om hjertet mht. Willow. Han har været rigtig “morsyg” og jeg bliver så rørt over det.

3: Jeg har været rigtig glad for min varmepude. Når jeg dør så må jeg huske at takke ham der opfandt varmepuden! Den er såååå hyggelig!

4: Idag kom der nogle bluser jeg har bestilt fra cellbes. Jeg glæder mig rigtig meget til at være fin i mit nye tøj

5: Idag har jeg også været rigtig glad for internettet. Uden det ville jeg nok være et langt ensommere menneske. Jeg er rigtig glad for alle de dejlige mennesker jeg lærer at kende og har mulighed for at snakke med hver eneste dag.

Ja. Det var så mine for idag (lørdag) Jeg håber nogen vil være med på den :tihi:

Jeg er også positiv.

I dag skal jeg besøge Petheaven og se Eistibus - det er MEGET spændende.-)
Elin og Mogens skal med på killingenus så vi får en hel ligge hyggetur er jeg sikker på.

Mine katte er sunde og raske og glade. De leger omkring mig lige nu

Jeg har fået en masse TØRT træ så der er varme i huset

Jeg er ædru

Jeg er i live

jeg starter på skolen i marts - jubiiii!

Jeg skriver gys igen efter en længere pause

:-)))

Så ja jeg er bare en rigtig glad tøs

Ihh en skøn tråd :wehu:

Jeg er glad for mine dyr - de er det bedste i verden, sammen med peter self, men uden dem ville jeg virkelig have haft svært ved at holde humøret og optimismen oppe, specielt i forb med min udd.
Så er jeg glad for rigtig mange af mine arb kollegaer som går min hverdag meget bedre
Og så ville jeg ikke kunne leve uden mine dejlige veninder og min mor som forstår mig når jeg ikke selv gør :tihi:

Uh den kan blive lang den her:)
Jeg er glad fordi jeg har verdens dejligste mand, som jeg elsker over alt andet.
Jeg er glad fordi jeg har nogen dejlige børn, der selv har det rigtig godt og har glæde i deres hverdag.
Jeg er glad fordi der er en flok katte der har bestemt sig for at bo hos os.
Jeg er glad fordi jeg har et dejligt liv med gode venner og dejlige dyr.
Jeg er glad fordi jeg er så heldig at bo på den dejligste plet i hele Danmark.

Jeg glæder mig til vi skal på killingenussetur sammen med Helle.
Jeg glæder mig til hver eneste dag, for da skal jeg være sammen med dem jeg holder af.
Jeg glæder mig altid til onsdag, da skal jeg på tøsetur sammen med min mor.
Kort sagt jeg glæder mig til hver eneste dag, spændt på hvad den byder på.
Knus Elin

Idag er jeg taknemmelig for at jeg har et hjem jeg kan kalde mit eget. Det har givet mig muligheden for at kunne huse mn mor imens hun får høvlet gulve - og det føles bare SÅ godt at kunne give noget igen :smiley:

Jeg har idag set resultatet af mit vægttab fordi jeg har haft nyt tøj på. Jeg blev smadder glad over at man nu faktisk så småt er begyndt at kunne se det på min krop og på mit tøj.

Jeg er hamrende glad på min mors vejne. Hun arbejder for et vikarfirma, men ud over det har hun lige fået fast vagt også på et plejehjem :slight_smile: det er bare så lækkert for hende!

Jeg har frosset rigtig rigtig meget idag, så da jeg kom hjem i varmen satte jeg kæmpe pris på mit varmeapperat :smiley:

Jeg er så glad over den gruppe drenge jeg spiller med hver tirsdag. De er sådan nogle dejlige mennesker. Jeg er meget taknemmelig over at jeg er så privilligeret at jeg har så dejlige venner som dem :slight_smile:

idag er jeg glad fordi… :

jeg bare havde den bedste prøve-styling med verdens sødeste stylist… og derfor vil jeg gerne sige 1000 tak Annie for din reference… det blev bare SÅ flot…

så er jeg glad fordi jeg har fået ringene til brylluppet…

og har fået PPs slips der passer til min kjole og har afleveret min kjole til de sidste rettelser…

OG har fået arrangeret PPS visa så vi kan komme på bryllupsrejse…

Livet er dejligt er det!!!

Der er så meget at være glad for :slight_smile:
I dag er jeg mest glad for:
At jeg nåede til semestret første time
At Mufti har det bedre
At jeg har en tålmodig kæreste
At Fnug er rask
At jeg snart skal på ferie med mine dejlige forældre

[quote=Battlestar;116394]idag er jeg glad fordi… :

jeg bare havde den bedste prøve-styling med verdens sødeste stylist… og derfor vil jeg gerne sige 1000 tak Annie for din reference… det blev bare SÅ flot…

[/quote]

Weee du fik fat i hende! :wehu:

Ja, hun er skide sød jeg er så glad for hende, og skifter aldrig frisør! :slight_smile:

Den eneste ulempe ved hende (hvis man synes det er en ulempe) er at hun snakker rigtig meget, og er ikke helt så god til at lave noget mens hun taler :tihi:

Jeg er glad, fordi jeg har fundet to efterskoler, som lyder rigtig gode. :wehu:
Og fordi min mor har sendt en mail til dem begge og spurgt, om der er en plads til en pige i 2010/11 ledig. :wehu:

Og jeg er glad, fordi jeg sandsynligvis skal til Århus i vinterferien sammen med nogle veninder, så vi kan få købt vores fastelavns-kostumer. :wehu:

Jeg er glad fordi jeg faktisk har et godt og rart liv.

Jeg er glad fordi jeg tog til yoga i går og faktisk kunne lide det.

Jeg er glad fordi jeg er så priviligeret at kunne rejse med mit arbejde

Jeg er glad fordig jeg ved misserne får den bedste pleje derhjemme

Jeg er glad, fordi det forlænger livet med mange år

Torsdag d. 2 april (før dagen er overstået)

Jeg vågnede op - og var SÅ glad for min misser. Vi legede, vi nussede, vi møssede, vi puttede. Jeg er SÅ taknemmelig for at have Willow i mit liv - Tak Vivi :inlove:

Jeg har taget min sprøjte og mine piller. Selvom jeg synes det er et helvede at skulle tage så meget medicin hver eneste dag, så priser jeg mig lykkelig for at jeg bor et sted i verden hvor jeg kan få hjælp til mine helbredsmæssige problemer - hvad de så end måtte være.

Da jeg tog tøj på tog jeg mine støvletter på. De gik i stykker igår og på skolen er der en skomager som uddanner skomagere. jeg fik mine støvler repareret for 30 kr. :wehu: jeg er SÅ taknemmelig for skomageren på skolen! Det var et par støvler til 400 kr. og jeg elsker dem! jeg får ikke så tit nyt fodtøj så jeg elsker det jeg har :slight_smile:

De små ting er jeg taknemmelig for. At solen skinner ind af mine stuevinduer lige nu, og at gråsspurvene pipper lystigt i hækken. Selvom det er koldt så bliver man i kanon godt humør og begynder at smile og har lyst til at komme udenfor og nyede det endnu kolde forår.

og så den sidste…

Jeg er glad. Jeg er nervøs. Jeg er spændt. Jeg har kriller i maven. I eftermiddag får jeg besøg. og han skal sove hos mig- intet andet dog! Mere siger jeg ikke :ups: :sshh: - men man kan jo håbe og krydse fingrer :bebe: -fin

Jeg er bare så glad fordi solen skinner og fordi min datter sprang ud af sengen i det mest strålende humør.

Jeg er også SÅ glad for at vi er ved at få os lidt forår :wehu:
Det er bare det bedste i verden, når solen skinner. Og så glæder jeg mig til at vi kan få lavet have derhjemme så drengene rigtig kan komme ud og snuse til vinden og blomsterne og vi kan spise en dejlig frokost derude :smiley:

• Jeg er glad, fordi solen skinner fuglene synger og himlen er blå!
  • Jeg er lykkelig over at dele livet med min søde kæreste
  • Jeg er glad for, at jeg kan savne min kæreste og dyrene, selvom jeg kun skal undvære dem et par timer -lovelove
  • Jeg er rigtig glad for at min mor har fået hendes gamle job igen (det mistede hun pga krisen)
  • Jeg er glad, fordi min mor + små søskende overvejer at komme på besøg i ferien!
  • Jeg er glad, fordi jeg er mere afklaret omkring min fremtide uddannelse
  • Jeg er glad, fordi jeg glæder mig til næste dag, når jeg går i seng om aftenen.

Jeg er glad, fordi Camilla tog mig med i Maxizoo i torsdags (tråd coming on)
og fordi jeg har fået ny super læge.
Fordi jeg skal til Bicolourens udst og hygge på søndag.
Fordi Gia bare er så morsyg for tiden, så søndag bliver hygge-sammen-udstilling-er-rart-dag.
Fordi flere af mine venner kommer på søndag
Fordi vinteren er seriøst på retur :slight_smile:

Fredag d. 3 april - før dagen er overstået.

1: Jeg er super super, kanon vildt lykkelig og glad idag! Jeg har fået mig en vidunderlig kæreste! :wehu: Så lige nu render jeg rundt på en fluffy, kvalmende lyserød sky, og er totalt skolepige-forelsket :ups: :tihi:

2: Nu her dagen derpå kan jeg se tilbage på hændelsen igår og være glad. Jeg er glad for at jeg var der til at hjælpe kvinden der så desperat havde brug for hjælp.

3: Jeg er så taknemmelig for min mor. Jeg elsker hende! Over alt på hele jorden. Jeg kan tale med hende om alt, og hun er der altid for mig. Hun fortalte mig igår at hun næsten er stolt over mig hver eneste dag. Hvem kan ikke elske en sådan mor? -love

4: Solen skinner og fuglende synger. Mit humør vender mere og mere tilbage og min vinterdepression forsvinder mere og mere. Jeg elsker forår! :inlove:

5: Den sidste går ud til mine venner og veninder idag. Hvor er jeg bare taknemmelig for jer alle sammen. Hvor er jeg dog et privilligeret menneske at have så mange forskellige venner. At jeg har venner jeg kan tale med om alt. I betød meget for mig igår. Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden jer :slight_smile:

• Der er stilstand i min datters sygdom :kryds::wehuu::thumbup:

• Hun bliver mere og mere stabil og glad for hver dag der går…

• Har jordens dejligste mand

• Har en dejlig flok katte

• Vi skal til ridning i dag , elsker ride fredage.

• Det er påskeferie

• Sommer på vej med varme og dejlige lyse nætter

• Min søn er bare jordens kærligste dreng , gik med min søster i hånden til skole :wehuu:
    Der er mange ting man kan være taknemmelig over når man sætter sig ned og ser på det… Når man er positiv så bliver hverdagen så meget lettere

lad mig prøve også…

1. jeg har ikke så ondt i ryggen for tiden - jeg kan gøre rigtig mange ting jeg ellers ikke kan klare
  2. jeg har en af mine dejlige veninder på besøg - Anika - og vi hygger
    3 vi har vasket min hvide snebold - nu er han virkelig hvid som sne - en ægte showvask og han er hyper lækker nu og skinner langt væk
    4 vi skal til fys mig og anika og repareres på
    5 der kommer mad fra pizzariaet lige om lidt :slight_smile:

Jeg er glad fordi jeg lever, livet er en gave.