Postbudets skræk

[quote=Battlestar;208046]selvfølgelig kan det misforståes - hvis det er det man vil… det giver sig selv og kræver vel næppe uddybning…

og nej - det er ikke nedladende Eva - det er faktisk præcist det du beder mig indrømme… og nu blev det så penslet ud hvad det egentlig var du tolkede det som - og det på en måde så du må kunne se at det ikke var det der blev ment. For selv du må indrømme at jeg nok ikke mente det du tolkede det som

og hvis du ovenikøbet er enig i at de postbude er nogle kvajpander - så er det da endnu mere fjollet at du beskæftiger dig med hvad jeg skrev og ikke skrev… helt ærligt

og bare så du ved det - en tidligere kæreste jeg havde mens jeg læste på uni og han gjorde det samme - han var postbud…

så tror du stadig din tolkning holder vand?

ja - man KAN godt læse det sådan - men man kan også lade være… det er jo et valg du træffer - og skal vi så i øvrigt stoppe her og lade trådens emne komme tilbage på sporet - det er vist kun rimeligt…

hvis du har flere af mine skriverier at brokke dig over - så send mig en PB så tråden ikke ødelægges yderligere- min indbakke er altid åben[/quote]

Nej, jeg har ikke mere at sige - som sagt, jeg er IKKE student, så jeg forstår jo ikke at udtrykke mig.

Men jeg har været postbud i 17 år - derfor reagerede jeg på, at hvis man ikke var for klog, så kunne man da altid blive postbud.

Suk.

[QUOTE=Eva;208048]Nej, jeg har ikke mere at sige - som sagt, jeg er IKKE student, så jeg forstår jo ikke at udtrykke mig.

Men jeg har været postbud i 17 år - derfor reagerede jeg på, at hvis man ikke var for klog, så kunne man da altid blive postbud.

Suk.[/QUOTE]

den udlægning er din egen - det der har jeg aldrig skrevet. Det er din tolkning og din alene og har intet at gøre med mig. At du føler dig personligt truffet er vildt i betragtning af trådens emne… men igen - at føle sig personligt forfulgt er et valg man træffer… og en rolle man vælger…

Det er formålsløst at debattere med en person, der aldrig vil indrømme sine fejl - fordi vedkommende åbenbart mener, at hun ingen har.

Det må sgisme være underligt at være perfekt - det er der ikke mange, der er.

Slut herfra - det er jo som at slå i en dyne.

:mad::mad::mad::mad::mad:

[QUOTE=Eva;208055]Det er formålsløst at debattere med en person, der aldrig vil indrømme sine fejl - fordi vedkommende åbenbart mener, at hun ingen har.

Det må sgisme være underligt at være perfekt - det er der ikke mange, der er.

Slut herfra - det er jo som at slå i en dyne.

:mad::mad::mad::mad::mad:[/QUOTE]

dine tolkninger bliver da også mere og mere kreative … i hvert fald meget farverige

når man debatterer, så hjælper det hvis man læser indlæggene… tror du overså indholdet i indlæg 14 :wehuu:

undskyld sidesporet i din tråd Sleepflower :slight_smile: det var altså en rigtig sjov artikel

-LOL-LOL-LOL
Århh en dejlig lille missekat. Det er da helt grotesk hvis den artikel passer og de kan nedlægge hans hus pga det :besvimer:

helt enig - de fingre er da så fristende… det er der da ingen små misser der kan stå for

[QUOTE=Celina;208130]-LOL-LOL-LOL
Århh en dejlig lille missekat. Det er da helt grotesk hvis den artikel passer og de kan nedlægge hans hus pga det :besvimer:[/QUOTE]

det er lidt specielt må man sige -LOL

ja hva er det for noget at ødelægge mit indlæg med jeres skænderi? :frowning: Jeg har forøvrigt arbejdet som postbud sidste sommer og jeg har da både studentereksamen og universitetsuddannelse. Men jeg har nu aldrig stukket hånden så langt ind ad brevsprækken at en lille killing kunne få fat, synes de er godt hysteriske de postbude, måske keder de sig? jeg syntes i hvert fald det var ret kedeligt og holdt da kun i 3 mrd. Men 17 år wow det er sgu flot. Du må have balder af stål:thumbup:

:uha:[quote=sleepflower;208245]ja hva er det for noget at ødelægge mit indlæg med jeres skænderi? :frowning: Jeg har forøvrigt arbejdet som postbud sidste sommer og jeg har da både studentereksamen og universitetsuddannelse. Men jeg har nu aldrig stukket hånden så langt ind ad brevsprækken at en lille killing kunne få fat, synes de er godt hysteriske de postbude, måske keder de sig? jeg syntes i hvert fald det var ret kedeligt og holdt da kun i 3 mrd. Men 17 år wow det er sgu flot. Du må have balder af stål:thumbup:[/quote]

Undskyld sleepflower, jeg skulle ikke have skrevet mit indlæg - især ikke, når jeg jo af erfaring ved, at postbude ikke er dummere generelt end alle andre mennesker.
:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Jeg var faktisk glad for mit job i postvæsnet, men de lavede om og lavede om hele tiden og det blev sværere og sværere at følge med, så til sidst måtte jeg sige stop.

Jeg har nu aldrig været ud for “glubske” katte, men da et par hunde i tidens løb.

:D:D:D:D

Er dog aldrig blevet bidt - selv om det vist var tæt på en enkelt gang.

:uha::uha:

Undskyld sleepflower, jeg skulle ikke have skrevet mit indlæg - især ikke, når jeg jo af erfaring ved, at postbude ikke er dummere generelt end alle andre mennesker.
:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Jeg var faktisk glad for mit job i postvæsnet, men de lavede om og lavede om hele tiden og det blev sværere og sværere at følge med, så til sidst måtte jeg sige stop.

Jeg har nu aldrig været ud for “glubske” katte, men da et par hunde i tidens løb.

:D:D:D:D

Er dog aldrig blevet bidt - selv om det vist var tæt på en enkelt gang.

:uha::uha:[/QUOTE]

Min mor har også cyklet post i maaaaange år:) - 2 gange blev hun overfaldet af dyr - begge gange en sort labrador. Men det kunne løses med lidt godbidder i lommen sagde hun:tihi:

Sidst pakkeposten kom her , passede jeg Bella , jeg havde slet ikke tænk i de bane , at posten måske kunne være bange for hende . Bella bliver jo bare henrykt over der kommer nogen , det var hun heldigvis heller ikke , (Jeg undskyldte naturligvis hunden sådan kom hoppende hende i møde) hun kunne godt se hunden ikke ville gøre hende noget . …Det virker som hun have erfaring både med gode eller bidske hunde.

Jeg modtog på et tidspunkt en pressemeddelelse fra Post Dk om, at så og så mange postbude blev bidt/revet af KATTE i DK sidste år… Jeg skal se om jeg kan finde den… Det var ret sjovt, men meget alvorligt for postbudene. Kattene sad simpelthen ved sprækken og rev dem, når de kom posten ind.

Faktisk var hundene knap så slemme, lød konklusionen vist.:tihi:

Ser lige om jeg kan finde den - indtil da sender Tara et par tips til killingen i England. Hun river ikke postbudet her - men han går sandelig heller ikke ind eller i nærheden af hende.

Siden jeg blev ledig har jeg med stor morskab set morgenens daglige optrin - hun sidder på sin plads - i nærheden af postkassen og venter. helt rank og med et Tara- blik! :tihi: Og selv vores store stærke postbud går laaaaangt uden om og undgår meget nøje at røre hegnet til løbegården, hele tiden sender han skræmte blikke mod Tara:ok:

Jeg vogter her! Og alt, der ikke erkender min verdensherredømme, dør! Langsomt!

-høhø

Her var den fra TV2 - Postbude overfaldes af folks katte - TV 2

Heldigvis er 90 % af de adsprugte ikke bange for misserne:-)

De har vist ikke set Tara haha

Jeg vil godt vædde en daggammel kylling på at det er de færreste af kattene der river for at være onde, de vil bare lege med det spændende nye legetøj der kommer ind ad sprækken, at de røde kyllinger bliver så forskrækkede at de river hånden til sig og dermed får værre rifter er da bestemt ikke de små søde missers skyld. -engel

Al magt til misserne :rock:

[QUOTE=Marianne H;209063]Jeg vil godt vædde en daggammel kylling på at det er de færreste af kattene der river for at være onde, de vil bare lege med det spændende nye legetøj der kommer ind ad sprækken, at de røde kyllinger bliver så forskrækkede at de river hånden til sig og dermed får værre rifter er da bestemt ikke de små søde missers skyld. -engel

Al magt til misserne :rock:[/QUOTE]

-LOL -LOL

[quote=Marianne H;209063]Jeg vil godt vædde en daggammel kylling på at det er de færreste af kattene der river for at være onde, de vil bare lege med det spændende nye legetøj der kommer ind ad sprækken, at de røde kyllinger bliver så forskrækkede at de river hånden til sig og dermed får værre rifter er da bestemt ikke de små søde missers skyld. -engel

Al magt til misserne :rock:[/quote]

:klapper::klapper::klapper::klapper: