Pote på kind?

Det er sååå hyggeligt og sødt, men er der mon en forklaring på det ?
Drengene finder en gang imellem på at lægge en af deres poter på min fod, kind eller pande når vi ligger og putter…
Hvad kan årsagen mon være, eller er det ren hygge og fordi de skal være sikker på at jeg bliver og ikke rykker mig ? -høhø

Jeg tror bare det er fordi de nyder kontakten og den del er den mest praktiske, at røde, da den er udenfor dynen… Akkurat det samme gør flere af mine… Og en skal jeg så osse ligge og holde i pote med, når han skal sove på maven af mig…

Århhh hvor er det kært -forelsket
De gider godt nok ikke lige holde i pote, men de har jo deres faste plads ved siden af mig i sengen og somme tider kan jeg godt vågne hvis de lige pludslig lægger deres pote på min pande eller i øjet for den sags skyld -høhø Men hyggeligt er det bestemt -love

Når vi sidder og nusser Nunuu skal han som regel lige have en pote på næsen af os -tihi

Jeps tror også det er deres måde at råhygge på. Cocu skal altid ligge ved min hovedpude,nogen gange med hovedet i min hånd,og nogen gange får jeg også en pote i øret ,øjet eller munden sågar.Så vågner jeg som regel når man får en så stor klump hår i munden-tihi-tihi-tihi men hyggeligt er det-wehuu-wehuu-wehuu

Kære Celina…-wehuu -wehuu
Mine maine cooner gør det, når vi nusser.
Eller når de synes, at nu skal jeg ikke sidde ved den computer.
Så tager de også min hånd. -tihi

Altså…moar…de der på Kattegale,
kan da ikke være interessante. -tihi

Kærlige hilsner
Mona

Det er sødt…:slight_smile:

afhængig af situationen kan det betyde alt fra bliv her til flyt dig:-)

Jeg lå lige og tænkte over dette for et øjeblik siden med Ninjo under dynen, og så tænkte jeg hmm se dog på hvad jeg ligger og gør med min hænder.

Gad vide om han bare efterligner mig, gengælder. -love Elsker det kræ.