Potedask fra Michiko

Hej alle medkatte og deres slaver! -engel

Jeg vil da lige vise jer, hvor stor og fin jeg er blevet. :fin:

Jeg er faktisk blevet så smuk, så når Mike løfter mig op bliver jeg nødt til at sætte poterne på hans øjne, for vi kan jo ikke have, at han bliver blind af min stråleglans. -engel

Det hér er mine storesøstrer - Vi leger smadder godt sammen, og de tager sig godt af mig. :hjerte:

De elsker mig alle sammen - Hvordan skulle man også kunne lade være! -engel Og ja okay, jeg elsker måske også dem…

Potedask fra Michiko. :pote:

Årrrh smelte:wehuu::wehuu::wehuu:

DET er da råhygge og kærlighed begge veje…:wehuu:

Pragtfuld billedserie af smuksakkerne :thumbup::thumbup::thumbup:

Skønne billeder! :tak:

Smukke, smukke misser :wehuu:

hold da fest hvor er de smukke

åh wauw.
Hun(?) er den smukkeste tortie jeg nogensinde har set. - De farver der! Jøsses hvor er hun(?) flot!

Wow, siger jeg bare - Hvor er du dog SMUK …

Sikke nogen farver - En lækker lille (stor) sag :smiley: :hjerte:

Jeg ville også være nødsaget til at have bind for øjnene for ikke at blive blændet af din skønhed. :hjertehop::heya:

HELT fantastiske og smukke piger du har :hjertehop:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er I bare smukke alle sammen… I må godt invitere Tutten på banankage, næste gang mor bager.

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:

[quote=Opus1;460907]åh wauw.
Hun(?) er den smukkeste tortie jeg nogensinde har set. - De farver der! Jøsses hvor er hun(?) flot![/quote]

Jaa, jeg er nemlig en pige. :fin: Og taak, ja, jeg er jo også ret smuk, hvis jeg selv skal sige det. -engel Mor siger dog at jeg skal holde lidt igen med “praleriet”?? :øhmm:

[quote=Lotte;460935]Wow, siger jeg bare - Hvor er du dog SMUK …

Sikke nogen farver - En lækker lille (stor) sag :smiley: :hjerte:[/quote]

Ja, jeg er nemlig STOR og smuk! :yah:

Kære Mona, du er meget vis af et menneske at være. :hjerte:

Hvor er I bare smukke alle sammen… I må godt invitere Tutten på banankage, næste gang mor bager.

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:[/quote]

Det skal jeg nok sørge for! :smiley: Det går jo ikke, at jeg endnu ikke har mødt min tante! :hjerte:

Jeg siger mange tak for alle jeres kommentarer. :neje: I er da nogle flinke mennesker - Jeres katte må være stolte af jer! :inlove:
Mor sidder helt og rødmer - Hun er da fjollet. :høhø: Og hun siger at hun er så stolt så stolt - Så måske falder der lidt ekstra godter af i aften… :savle: :kryds:

Sikke da nogle skønheder :iloveyou:

Ååååååååååååååååååårh… Hvor er hun MONSTER skøn!! :hjertehop:

Ih hvor er du altså smuk :wehuu: og så den lille hvide halespids :slight_smile:
Men dine søstre er altså også et par smukke misser :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Hvor er hun bare fin

Tusind tak for kikket af nogle virkelig smækker-lækre katte!!
Hvad den ene har i nuttethed, overgår de andre i elegance. :hjerte::hjerte: