Potemøder - udstillinger A-Z og kontrakter for viderekommende

Så er der lidt nyt på potemøde-fronten hos Racekatten - den 27. marts holder vi møde om udstillinger, som gennemgås fra A-Z. Det er selvfølgelig primært et møde til nye/kommende udstillere, hvor vi kommer igennem alt fra hvordan man tilmelder til hvad EX2, BIV og NOM betyder, og selvfølgelig hvad der sker på scenen, hvis man er så heldig at få en kat derop!

Næste potemøde er den 29. april og handler om kontrakter for viderekommende, og her vil vi komme ind på købs-/salgskontrakter, parringskontrakter og udstationeringskontrakter. Forhåbentlig med mange eksempler/ønsker om specifikke emner fra deltagerne. Desuden kommer der besøg fra Felis Danicas Mæglerordning, som vil fortælle hvad Mæglerordningen kan hjælpe med, hvis der alligevel opstår uenighed mellem parterne.

Se nøjagtige detaljer om tid og sted, indhold og tilmelding her: Racekatten – En af de 3 hovedklubber i Danmark, der er underlagt Felis Danica og FIFe (og tag jer ikke af, at der lige nu står ‘Fødsler’ som overskrift til mødet ‘Kontrakter for viderekommende’ - webmaster er på sagen og det rettes hurtigst muligt :))

Jeg sidder så og ærgrer mig over at jeg ikke er sjællander for en gang skyld :slight_smile: ville rigtig gerne have været med til det potemøde, men der er altså langt til valby for en torsdag aften… er der somme tider lignende arrangementer i Jylland?

Hold øje med JYRAKs studiekredses programmer :slight_smile:

Og jeg har tidligere holdt noget herovre for Skovkatteringen, men jeg er ikke helt sikker på om skovkattekørekortet kører lige i øjeblikket?
Ellers kan man jo skubbe til en af de lokale studiekredse og høre om der måske kommer noget i den stil på et tidspunkt, jeg tror ikke de allesammen har årets program helt fastlagt endnu.
VH
Susanne

Fedt at I har noget med om mælger-ordningen, så den bliver mere synlig og kendt! :thumbup:

[QUOTE=Susanne W;1162217]Og jeg har tidligere holdt noget herovre for Skovkatteringen, men jeg er ikke helt sikker på om skovkattekørekortet kører lige i øjeblikket?
Ellers kan man jo skubbe til en af de lokale studiekredse og høre om der måske kommer noget i den stil på et tidspunkt, jeg tror ikke de allesammen har årets program helt fastlagt endnu.
VH
Susanne[/QUOTE]

Randers studiekreds holdt “intro-dag” til udstillinger, hvor vi havde mange nye med, i januar :slight_smile: Og jeg tror da måske også Lene var med? :gruble: Hun skal i hvert fald ikke bilde os ind at hun ikke kender til studiekredsene :høhø:

[QUOTE=Eife;1162249]Fedt at I har noget med om mælger-ordningen, så den bliver mere synlig og kendt! :thumbup:

Randers studiekreds holdt “intro-dag” til udstillinger, hvor vi havde mange nye med, i januar :slight_smile: Og jeg tror da måske også Lene var med? :gruble: Hun skal i hvert fald ikke bilde os ind at hun ikke kender til studiekredsene :høhø:[/QUOTE]
Jeg var der, så det er helt rigtigt, men jeg synes altså stadig det er en jungle at finde ud af, og jeg tænker at jo mere man hører om det, jo nemmere må det jo på et tidspunkt blive at forstå. Der er rigtig mange ting at holde styr på, og som ikke liiiige virker helt enkelt selvom jeg har hørt det et par gange efterhånden. OG så er det jo ikke alle, der har mulighed for at komme i studie kredsen i Randers .-)