PR S*Fridalas Qalla

Min dejlige pige var en tur forbi Kattefotografen.dk i Strøby. Det havde jeg faktisk allerede snakket med ham om under WS sidste år, og baggrunden var skam også allerede udvalgt dengang.

Jeg har glædet mig til at få taget de her billeder af hende, og det blev jo ikke gjort værrer af at jeg kunne pakke både pokal og kokarder ned fra hendes allerførste udstilling - i mit navn - og tage med til fotosession.

Nu har jeg lige akkurat modtaget billederne, og de er bare blevet så gode!

Tusind tak til Brian for billederne!

Hvor er hun bare nuttet :wehuu:

Dejlig pige :smiley:
Stort tillykke med hendes nye titel :flag:

Hvor ser hun cool og uimponeret ud :slight_smile:
VH
Susanne

Hvor er hun dog smuk og fotogen. :wehuu:

Helt enig!

[QUOTE=Pernille DL;1163266]Dejlig pige :smiley:
Stort tillykke med hendes nye titel :flag:[/QUOTE]

tak skal du have!
Og tak for sidst, håber du har fået det bedre :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1163269]Hvor ser hun cool og uimponeret ud :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Qalla er generelt meget uimponeret. Medmindre det gælder mad :tihi:
Og hvis der er noget det i den grad ikke interesserer damen så er det ind til videre alle afskygninger af drillepindende medmindre hun kan rende rundt med dem i munden :surrender1:

Hun er meget fotogen - når det altså passer damen :wink:

Wow, hvor er hun bare smuk :hjerte: Den øjenfarve ville jeg gerne have på mine sølvkræ! :høhø:

Det sidste billede er top dollar :wink:

Skønne billeder. Er især vild med nr 3 der har hun et utrolig godt udtryk :hjerte:
og så er det sidste super godt fanget.

Jeg er også svært begejstret for hendes øjne :wink:
Især når damen tager sin solbriller af :tihi:

Jeg var heller ikke i tvivl om at jeg skulle have det billed selvom der er noget sløret ved hendes hoved. Billedet som helhed var for godt til bare at smide ud

[QUOTE=HeroldDesign;1163304]Skønne billeder. Er især vild med nr 3 der har hun et utrolig godt udtryk :hjerte:
og så er det sidste super godt fanget.[/QUOTE]

Nummer 3 var faktisk det femte billed jeg bare måtte have med. Der følger 4 billeder med i prisen, men udtrykket var for godt til at jeg kunne lade det ryge ud i skraldespanden.

Skønne billeder jeg er VILD med det sidste :slight_smile:

Hun er så fin :hjerte: - stort tillykke :flag: med både billeder og resultater. :smiley:

Og undskyld til Qalla, at jeg fik kaldt hende Cooper, fordi jeg ikke havde kigget ordentligt i buret. :wink:

[QUOTE=FinnFrode;1163501]Hun er så fin :hjerte: - stort tillykke :flag: med både billeder og resultater. :smiley:

Og undskyld til Qalla, at jeg fik kaldt hende Cooper, fordi jeg ikke havde kigget ordentligt i buret. ;)[/QUOTE]

Tusind tak!

Hihi… De ligner altså også meget hinanden, det er jo ikke for sjov de er mor og søn :wink:
De har næsten samme mønster farven er bare anderledes.
Så det gør altså bestemt ikke noget :slight_smile:

Det sidste billede er simpelthen fantastisk IMO.
Jeg elsker, når katte har lidt åben mund, så man kan se deres hjørnetænder i undermunden :thumbup: