Præsentation: Ny killing

Hej alle

Så kan jeg ikke holde på hemmeligheden længere :tihi:
Det er ingen hemmelighed, at jeg længe har været på udkig efter en legekammerat til Lillemanden, og nu er han fundet. Efter flere omveje (Tak til blandt andre Thilde og Eva Eife for god lang tålmodighed under beslutningsprocessen :høhø:) er valget nu faldet på skønne, elskelige Tomiss Deluxe :hjerte:

Og forhåbentlig virker den lille video, som jeg tog i fredags:

//youtu.be/YK9eYRVj-Wk

Han er lige nu 7 uger, og der er ALT for lang tid til, han kommer herhjem :venter:

Desværre virker videoen ikke :frowning: Men billederne virker og han ser bare dejlig ud :smelter:

awww, tillykke tillykke tillykke,hvor er han bare dejlig.

Nøj han er smuk :smiley: Tillykke med ham. Får du ham hjem som 12 ugers, eller skal du vente lidt længere? :slight_smile:

Igen tillykke med ham - han ser altså bare krammeelskelig ud :hjerte:

Ej stort tillykke med ham Pernille. Håber han kommer til at leve op til dine forventninger :slight_smile:

Endelig offentliggør du det :slight_smile:

Han ser så vidunderlig ud, og jeg glæder mig sådan til at møde ham!

Det har skisme været noget af en rejse at komme frem til Deluxe :wink:
Glæder mig til at møde ham og selvfølgelig tillykke med ham.

Og så er det jo Sortsølv! :wehuu: Kan man sige “kæphest”?

SÅ skulle videoen virke :smiley:

Tillykke med at du ENDELIG fik taget en beslutning :wink: Jeg er sikker på, at vi nok skal se ham fremover på udstillingerne :slight_smile:

Mange tak, Mette :slight_smile: Jeg er bare så fantastisk glad for ham :hjerte: Og nu skulle videoen virke :wink:

Mange tak, Helle :slight_smile: Det synes jeg også :tihi:

Mange tak, Charlotte :slight_smile: Jeg får ham hjem tre dage efter, han er blevet 12 uger. Jeg skal nemlig arbejde den weekend, og kan trods store anstrengelser ikke få byttet vagter :venter:

Mange tak, Lykke :slight_smile: Han er også lige til at kramme og nysse og næsedutte :wink:

Mange tak, Rikke :slight_smile: Jeg er rigtig glad for mit valg :smiley: Han krøb med det samme ind under huden på mig :hjerte:

[QUOTE=PiaR;1087757]Endelig offentliggør du det :slight_smile:

Han ser så vidunderlig ud, og jeg glæder mig sådan til at møde ham![/QUOTE]

Haha, ja Pia - men var det ikke værd at vente på? :wink: Mange tak :slight_smile: Du skal få alle muligheder for at få ham at se!

[QUOTE=ThildeL;1087759]Det har skisme været noget af en rejse at komme frem til Deluxe :wink:
Glæder mig til at møde ham og selvfølgelig tillykke med ham.

Og så er det jo Sortsølv! :wehuu: Kan man sige “kæphest”?[/QUOTE]

Mange tak, Thildepigen :slight_smile: Hvis valget har været en rejse, så har det været mindst to jordomrejser! Tak for god tålmodighed :hjerte: Og ja, sortsølv er slet ikke så ringe :smiley:

Sikke en lille snuskebasse :smelter: Tillykke med ham :slight_smile:

Hvor er han bare SKØN Pernille :smelter: Tillykke med at du endelig fandt den helt rigtige - glæder mig til at følge jer fremover. Og tak for alle dine søde mail opdateringer om vejen til den rigtige missetat - betyder meget for mig :hjerte:

Men puuuuh ha, der er lang tid til :smiley:

Stort tillykke med ham, Edith er så sød en opdrætter, har selv haft en skøn kat fra hende. Og din silver dreng ser så vidunderlige ud. Glæder mig til engang at gramse på ham :slight_smile:

Øj, tillykke - hvor ser han dog bare nuser ud :hjerte::hjerte:

Mange tak, Jane :slight_smile: Ja, beslutningen var ikke nem og så alligevel. Jeg følte, at han havde valgt mig, så der var egentlig ikke så meget at tænke over :smiley:

Mange tak, Bølles mor :slight_smile: Jeg er super glad for ham! Nu må tiden godt gå lidt hurtigere… :wink:

[QUOTE=Marianne;1087775]Hvor er han bare SKØN Pernille :smelter: Tillykke med at du endelig fandt den helt rigtige - glæder mig til at følge jer fremover. Og tak for alle dine søde mail opdateringer om vejen til den rigtige missetat - betyder meget for mig :hjerte:

Men puuuuh ha, der er lang tid til :D[/QUOTE]

Mange tak, Marianne :slight_smile: Det var så lidt - altid dejligt at have nogen at dele med :wink: Snak ikke om tiden :venter:

Mange tak, Gitte :slight_smile: Ja, Edith er rigtig sød :slight_smile: Hun og jeg klikker rigtig godt, og da Deluxe så krøb under huden på mig, så var det klart den rigtige beslutning :hjerte: Heldigvis bor hun tæt på, så jeg kan tit komme på besøg og gramse på ham og alle de andre små. Du skal være velkommen til at gramse på ham. Jeg regner med, at han også bliver en udstillingsmis, hvis han bryder sig om det :slight_smile:

Mange tak, Tina :slight_smile: Det synes jeg også :smiley: :hjerte:

Tillykke med ham:flag:
Han ser altså bare dejlig ud:smelter:

Tillykke med ham. Ham skal du nok blive glad for. :slight_smile:

Hvor ser han dog bare sød og rar ud. :hjerte: Stort tillykke :flag: med ham, Pernille. :smiley:

Stort tillykke med ham, hvor ser han skøn ud :hjerte: