Præsentation

Tror faktisk ikke jeg har præsenteret mig her på forum. Men jeg gør det gerne.

Jeg hedder Marianne, er gift for 2. gang. Jeg har 2 piger, en på 19 og en på 14.

Jeg arbejder på et rådhus i afdelingen Beskæftigelse og Integration, hvor jeg er sagsbehandler for kontanthjælpsmodtagere.

Min mand og jeg har ingen børn sammen, men vi har til gengæld 5 katte og 2 hunde.

Kattene er som følger: Victor 5 årig NFO(Kongen), Signe 3½ årig huskat(Dronningen), Oliver 3 årig MCO(Klovnen), Anne 1½ årig NFO(tiggeren)og sidst Bitten 1 årig drillepind (huskat)

Hundene er: Bosco 3 årig rottweiler dreng og Zanto 3½ årig LabDobbWeiler pige

-velkommen også til dig. Hyggelig med en præsentation selvom du jo allerede har været meget fremme i trådene -thumbs

Tak skal du ha’ Birthe. Jo, jeg har da blandet mig lidt i de forskellige tråde :slight_smile:

Hej Marianne og velkommen til :slight_smile:

bedre sent end aldrig -thumbs

Hej og velkommen til dig…
Dejligt at vide hvem der gemmer sig bag skærmen

Hej Marianne og -velkommen

Hej Marianne og velkommen til -velkommen

Tak skal i have :slight_smile:

Hej Marianne

hey Marianne - dejligt at høre lidt om hvem du er :slight_smile:

vi hygger jo allerede i trådene -hop og det er altid skønt at vide hvem man hygger med

-kramer

Hej, velkommen hertil. -velkommen

Hej Marianne

Velkommen til.

Håber du bliver glad for at være en del af de kattegale.

Tak skal i have alle sammen :slight_smile:

Hej Marianne

Virker lidt åndssvagt at skrive VELKOMMEN, når jeg selv først blev bruger herinde igår :slight_smile:

Men jeg vil skrive, at det var en sød beskrivelse af jeres mis-bande :slight_smile:

Hihihi den laver jo ordet b a n d e om, det må være noget med noget censur vedr. et forum. Du ved hvad jeg mener :wink:

Hej Marianne
Du får da også lige en velkomst fra mig :smiley: -velkommen

Hej og -velkommen