Præsentér jeres katte

Nu er vi en del som eftethånden kender hinanden godt gennem forummet her, men måske det bare er mig, men jeg kan skisme simpelthen ikke huske hvor mange katte i har, hvilke racer og hvad de hedder… -sorry
Skal vi ik lave en lille kort præsentation af vores katte (ikke os selv :stuck_out_tongue: ) og evt vedlægge et lille billede af smukhederne så vi kan få slået det fast én gang for alle -forelsket

Jeg kan starte med mig selv:
Jeg har 2 misse-brødre fra samme kuld. Kuzco og Mushu som idag er 5 mdr og 1 uge. De er Briter og har krudt i rø… og gider pt ikke putte oppe i sengen om natten da det nok er for varmt, til gengæld er de meeeget glade for at putte og daske mig med deres poter kl 4 om morgenen når de er udhvilede :stuck_out_tongue:
Selvom man ikke kan se Mushu så godt så er jeg ret vild med dette billede af dem, legende med deres nye activity gym -høhø

øj hvor ser det flot ud, deres activity gym, sådan så mine kattes ud i nogen timer… griner…

Dejligt billede

super god idé …

jamen jeg har to cooner, zalsa som fylder et år i denne måned og hulk som er ca 6 og en halv måned. zalsa er mors mis, stille og rolig nede på jorden, miaver efter min opmærksomhed og ølger mig hvor end jeg går hen. hun er bange for fremmede men ellers bare en rigig hygge mis. hulk har til gengæld krudt i røven og er over alt. han er en rigig udbryder konge… og så elsker han at jaeg zaqlsa rundt. og mad er bare det bedste hvis du spørger ham.

det her er min smukke pige Zalsa.

og hulk, lidt gammelt billedemen mit kamera ligger hos jmikn søster ovre på den anden side af frederikssund.

Hvor er de bare dejlige jeres misser og kunne da godt tænke mig at vide hvor man køber den der dims dine katte lejer under Celina

Her er mine så…og da jeg allerede har spammede en hel del med dem nøjes jeg med et billede

Victoria er den eneste jeg har haft fra killing…de to andre er genbrugsmisser

Victoria er helt sikkert Dronningen i familien…eller enevælde hvis man skal beskrive hendes temperament…og samtidig baby når det gælder mor. Drengene får et klap på hatten hvis de driller for meget. Victoria er den mindste og tortie pige

Charlie er den bekymrede…den der reagere på det mindste når det gælder de andre…altså ment som omsorg…et piv fra dem og han er der med det samme for at undersøge om der er noget galt…
Han er også familiens politimand…de skal ikke lave ulykker for så sladre jeg altså til mor og far med det samme…eller tager selv afaire- Charlie er den sorte

Nunuu er familiens dovne misser…og ballademager…prøver tit på at lave ulykker men samtidig få det til at se ud somom at det var en af de andre og det slet ikke havde noget med ham at gøre…
Han har en svaghed for fødder…ja han skal altid snuse til folks fødder…
Og så er han en rigtig nuller putte gris…
Nunuu er den hvide med den sorte hale…som der engang var en der sagde…sikke en lækker hale og katten den sidder fast på er heller ikke så ringe

Jeg tror ikke jeg kunne have ønsket mig tre katte som er mere forskellige og alligevel utrolig dejlige alle tre… -forelsket

Jamen vi prøver da -thumbs

Huskatte:
Først er der min Gizzemis, Gizmo, Kongen, katten over dem alle. Født 7. juni 1998, kulsort som natten og med de smukkeste grønne øjne jeg nogensinde har set:

Dernæst Devi, min prinsesse, min lille nervøse pige. Født 1. december 2002 og med et fantastisk tabby-mønster:

Maine Coon:
Så er der katten der opfyldte en mangeårig drøm, Junior (Pitho Crookshanks), blåtabby dreng, født 1. juli 2006. Han er stor, dum og dejlig - akkurat som jeg havde forestillet mig han ville være:

Og rosinen i pølseenden, Niggi (Pitho Enigma), min lille blå hvirvelvind, der kom snigende ind fra sidelinien. Hun er født den 30. marts 2007 og er en værre ballademager:

Hvor er de også rigtig dejlige Gizzermis… -forelsket

Birthe - Jeg har købt Activity gym af Misurama herinde :slight_smile: Hun har gode kontakter til udenlandske forhandlere prøv at kontakte hende og hør ad :smiley:

OK takker -thumbs

puha… jeg vil da med glæde Præsentere mine katte…

her er Line… som jeg mest ser hende, stæle mad… Line er 10 år

så er der lillemanden, som han bliver kaldt, sammen med en killing… han er bare så god ved killingerne

Her er Jessica, huset Dronning

Coco en killing efter Jessica

Chillie også en killing efter Jessica, hun er en være Diva

Milky og Rebecca med Milky’s killing Hambus

Aqulia, en være prinsesse

Eros, mor’s dreng

Princess, aqulia og Eros’s killing… en lille prima donna

det var nogen af dem… der skal nok kommer billeder af de andre…

-engel

Jeg har præsenteret vores katte tidligere, men til de der har lyst kan de bl.a. ses her og jeg har skrevet lidt om hver enkelt:
viewtopic.php?f=68&t=851
viewtopic.php?f=68&t=1315

Hvor er de bare super skønne alle sammen -forelsket -forelsket