Præstation af Strenght nye ven

Mon det er på tide, at denne skønne dreng med en meget stor Attitude

Strenght er meget glad for sin nye ven… og han er allerede højt elsket her hjemme, han har et kanont sind og er kærliheden hselv… for syv søren jeg er glad for ham

:wehuu::hjerte: -love

er han ikke bare dejlig…

Ihh sådan en lille ven vil jeg også have…

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Han er SÅ skøn :wehuu: mums

:wehuu:Sikke da nogen øje …

Hvor er han bare SÅ dejlig - Skøøøøn misser :hjerte:

Åh Jo Hanne, sikke en ven, sådan en lille rødtop måtte bestemt også gerne blive min ven :wehuu:

MVH
Gitte

[quote=Henriette;445374]Ihh sådan en lille ven vil jeg også have…

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]

[quote=DK Sacala;445386]Åh Jo Hanne, sikke en ven, sådan en lille rødtop måtte bestemt også gerne blive min ven :wehuu:

MVH
Gitte[/quote]

De er også meget glade for ham her hjemme, især de små, for han er så sød ved dem… og ang mig, ja, så har han mig hvor han vil… ligesom alle de andre :tihi:

Der var han jo :wehuu: han er bare rigtig flot, så hvis du bliver træt af ham, sender du ham bare her over :wehuu: :wehuu:

Hvor er han dog dejlig :wehuu:

Nåååå en sød og dejlig rødpelset missekat, han måtte gerne bo her:wehuu::wehuu:
Knus Elin

Hvor er de skønne begge to:wehuu: Og man smelter da helt over hans kærlige øreslik.:inlove:

Tillykke med ham. :slight_smile:

Årh hvor er han dejlig!! :smiley: Jeg kan godt forstå at Strenght er glad for sin nye ven… :smiley:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Han ser da også bare helt fantastisk ud…

Invitere du snart til kattenus, så man rigtig kan komme ud og se med fingrene? :wehu:

Han er da bare deeeeejlig :slight_smile:

Han ser da også bare helt fantastisk ud…

Invitere du snart til kattenus, så man rigtig kan komme ud og se med fingrene? :wehu:[/quote]

Maria… det ville jeg gerne… her er bare ikke så meget plads til at have mange gæster…
men jo hvorfor ikke

Mums :iloveyou:

Hvor ser han dejlig ud Hanne :inlove:

Det er han også, han er meget dejlig

Han er vist klar over sin vædi.

Kære Hanne.

Han er endog særdeles dejlig at betragte. :wehuu: