Pral fra Østrig

Så er jeg hjemme fra Wien - jeg skulle bare lige se, om dommerne syntes om min lille Madse-basse, Bearcloud Midnight Madness, 4 mdr gammel sort MC han.

Og det gjorde de! Han endte med 10 ud af 12 finals og slutplacerede sig som 3rd Best of the Best kitten. :thumbup:

Så nu må vi vist hellere have ham afsted igen. :):slight_smile:

Billeder taget af selveste Larry Johnson følger om ca 2-3 uger. Dem glæder jeg mig helt sygt til at få hjem. :thumbup:

TILLYKKE!!! :flag::flag::flag::flag:

[QUOTE=holymoly;806311]Så er jeg hjemme fra Wien - jeg skulle bare lige se, om dommerne syntes om min lille Madse-basse, Bearcloud Midnight Madness, 4 mdr gammel sort MC han.

Og det gjorde de! Han endte med 10 ud af 12 finals og slutplacerede sig som 3rd Best of the Best kitten. :thumbup:

Så nu må vi vist hellere have ham afsted igen. :):slight_smile: [/QUOTE]

Wow, det er da rent blær - kæmpe tillykke med bassen :slight_smile: Og ja, det er da bare afsted med ham igen :thumbup:

Og jeg glæder mig til at se ham - dels i Albertslund men også på pletskudene fra Østrig :rock:

Et stort tillykke med de flotte resultater

Stort tillykke! det lyder som om han er en rigtig superstar :smiley:

Ham må vi da se lidt nærmere på :slight_smile:

Stort tillykke :thumbup: Så må du da lige se og få tilmeldt ham i Albertslund - altså :stuck_out_tongue:

Ja, han er straks meldt til. Skulle jo bare lige være sikker på, at han var tryg og glad, før jeg begyndte at melde ham til 39573904 shows. :wink:

Men har var sød og glad og nem hele weekenden, så nu er jeg ikke så bekymret, heller ikke for en evt. Belgienstur :slight_smile:

Så fløj du da hjem dernede fra :smiley:

Glæder mig til at se Madness drengen :slight_smile: og pletskuddene af ham når de er landet hos dig :smiley:

Stort tillykke med Madse-bassen :flag: - jeg må huske at få hilst på ham i Albertslund. :smiley:

Stort tillykke :flag::flag::flag:

Stort TILLYKKE :jubiii::jubiii: fra Cats og Conni

STORT til lykke . . . . det var bare flot . . . . især at kunne rejse så langt, når man er så lille :slight_smile:

Stort tillykke :flag:

Stort tillykke - både med at du kom afsted og at det gik så godt!

Det gjorde jeg - med Air Berlin, 1500 retur og 450 for Pet In Cabin. :wink:

Men ja, vi kunne nok have fløjet helt uden hjælp. :smiley:

Nemlig. Det er også derfor jeg overvejer fly til Bruxelles, der er nemlig næsten altid gode tilbud. :slight_smile:

Nej, med 3 katte er fly ikke et realistisk alternativ. Så er det bedre at køre.

Showet er ca 60 km fra Bruxelles, og hvis man kan time sin ankomst, så man lander samtidigt med en dommer, er de fleste klubber meget flinke til at hente i lufthavnen. Eller hvis der kommer andre danskere i bil, kan man lave snedige aftaler med dem. :wink: jeg kender også nogle Belgiere, som måske gider hente os. Alternativt kunne vi finde på at leje en bil, fordi Thomas gerne vil besøge venner i Bruxelles mens jeg udstiller. Så ja, intet er besluttet endnu :wink:

Øv - er der virkelig ingen der vil til Belgien i weekenden efter ? Jeg har ikke råd til at køre alene…og fly er også for dyrt.

Tillykke med de flotte resultater :flag: