Så er jeg hjemme fra Wien - jeg skulle bare lige se, om dommerne syntes om min lille Madse-basse, Bearcloud Midnight Madness, 4 mdr gammel sort MC han.
Og det gjorde de! Han endte med 10 ud af 12 finals og slutplacerede sig som 3rd Best of the Best kitten.
Så nu må vi vist hellere have ham afsted igen. :)
Billeder taget af selveste Larry Johnson følger om ca 2-3 uger. Dem glæder jeg mig helt sygt til at få hjem.
[QUOTE=holymoly;806311]Så er jeg hjemme fra Wien - jeg skulle bare lige se, om dommerne syntes om min lille Madse-basse, Bearcloud Midnight Madness, 4 mdr gammel sort MC han.
Og det gjorde de! Han endte med 10 ud af 12 finals og slutplacerede sig som 3rd Best of the Best kitten.
Så nu må vi vist hellere have ham afsted igen. :) [/QUOTE]
Wow, det er da rent blær - kæmpe tillykke med bassen Og ja, det er da bare afsted med ham igen
Og jeg glæder mig til at se ham - dels i Albertslund men også på pletskudene fra Østrig
Nej, med 3 katte er fly ikke et realistisk alternativ. Så er det bedre at køre.
Showet er ca 60 km fra Bruxelles, og hvis man kan time sin ankomst, så man lander samtidigt med en dommer, er de fleste klubber meget flinke til at hente i lufthavnen. Eller hvis der kommer andre danskere i bil, kan man lave snedige aftaler med dem. jeg kender også nogle Belgiere, som måske gider hente os. Alternativt kunne vi finde på at leje en bil, fordi Thomas gerne vil besøge venner i Bruxelles mens jeg udstiller. Så ja, intet er besluttet endnu