Pral fra Polen

Saa er den foerste dag i Polen overstaaet, og vi vil gerne prale :smiley:

Frostbite har faaet 2 finals med hhv. en 1. plads og en 3. plads, hvilket umiddelbart giver en [bning for en Regional Winner :rock:

Frostpaw har faaet 4 finals med hhv. en 1., 2., 3., 5. plads, hvilket umiddelbart rykker ham op paa nummer 6 i Regionen :rock:

Yaba-Daba-Doo har faaet 5 finals med hhv 4 best Cat og 1 3. plads hvilket goer at han er allerede er kommet paa regional winner listen :wehu:

Caesar har faaet 5 finals med hhv 1 best Cat og 4 3. pladser, hvilket goer at han nu ligge som nr 5 i Regional winner :wehu:

Og Craic har faaet 4 finals - 2 gange 3 Best AB, 1 gange 6 Best AB og 1 gange Best LH SP - og killingen fik sandelig en 4. Best LH SP :tihi:

Men Inge og jeg klager over at Jenny ikke gider tolke Polsk for os - det havde hun ellers lovet :lol:

Mange hilsner
Inge, Teresa og Jenny

:kattedans::weee::rundtosset::skål::pompom::jubiii::klappe::danse::bravo::fantatisk::bananer::partytime:-storrespekt

:pompom::jubiii::pompom::jubiii::pompom::jubiii::pompom:

Stort til lykke med de suveræne resultater!!!

Selv om I kun har opnået dem fordi Brian ikke er med!!! :stuck_out_tongue:

Krydser fingre for endnu bedre (om muligt) resultater i morgen :kryds:

Hils Inge og Terese…

TILLYKKE til jer alle :flag::flag::flag: og en masse :kryds: for flere flotte resultater imorgen

Taaak :smiley: Inge og Teresa var med til at skrive, da min bruger er uden danske vokaler, som ikke er i andre alfabeter :smiley:

Stort tillykke :flag: med de flotte resultater. :slight_smile:

Stort tillykke med de fine resultater :flag:

Wow hvor er det flotte resultater I har fået hjem …way to go :smiley:

Tillykke med de flotte resultater - det er jo lige før, at man kan høre jer
helt her hjem fra Polen :tihi:

:wehu::wehu::wehu::thumbup::thumbup::thumbup:

Stort tillykke med de SUPER flotte resultater

KÆMPE stort til lykke til jer alle, med alle de fine resultater :flag: Masser af -jegkrydser for flere flotte resultater imorgen :thumbup:

Stort tillykke med de fine resultater :flag:

Knus Gitte

Et stort tillykke med de super flotte resultater :flag:

Stort til lykke med de suveræne resultater!!!

Selv om I kun har opnået dem fordi Brian ikke er med!!! :stuck_out_tongue:

Vi savner også Brian her på vores Roadtrip, det er lige som ikke det samme uden dig :brist:

Krydser fingre for endnu bedre (om muligt) resultater i morgen :kryds:

Hils Inge og Terese…[/QUOTE]

Vi lover at gøre vores bedst for at vinde nogle finals i dag :bebe:

potedask

Yaba og Cæsar

:flag: Tillykke med at I forsvarer de danske farver så flot! :flag:

Så er vi lige kommet hjem igen fra en fantatisk udstilling i Polen, aldrig har jeg mødt et så engageret publikum, hold da helt op, de gik op i det med liv og sjæl :slight_smile:

Kattene havde nærmest stjernestatus, jeg vil gætte på at der blev taget rundt regnet 1 million billeder af dem, og de har fået nusset pelsen helt af :slight_smile:

Lidt lidt resultater fra søndagen:

Yaba-Daba-Doo tog 3 X best HHP 1 X 2 best HHP Longhair og 1 x 3 best HHP

Cæsar tog 1 X best HHP, 1 X Best Longhair HHP og 3 X 3 best HHP

Yaba-Daba-Doo vandt Best of Best HHP, og han fik et fint klatremiljø med hjem, som med noget besvær kom ind i Teresa bil :slight_smile:

Alt i alt en rigtig god udstilling, meget begivenhedsrig, men nu er både kattene og jeg trættet så resten må vente til senerer

Velkommen hjem - og tillykke :flag: med resulaterne og en vellykket tur.:slight_smile:

Jeg ser et billede for mig af Teresas lille bil propfyldt med kattedamer, kattekasser - og et kattetræ stikkende ud af vinduet. Lige til en roadmovie… :klapper:

[INDENT]Endnu et KÆMPE stort til lykke til jer alle, med alle de fine resultater :flag: Dejligt at I har haft sådan en god oplevelse :thumbup:[/INDENT]

Så kom jeg lidt til live igen, efter en lang tur hjem fra Polen.

Countet var desværre lidt lavere i kastratklassen om søndagen, så selvom der blev uddelt bedre placeringer i finals, så fik vi lidt færre point med hjem, men det var en oplevelse udover alle grænser, at være med, og vil helt sikkert gerne til Polen igen. Der var VANVITTIGT!!! mange tilskuere, som nærmest tilbad kattene. De stimlede sammen i flere lag foran ringene, så man næsten ikke kunne komme hen med kattene, og så de en kat ude af dens bur, var det som at være kendt - alle kom stormende med deres kameraer, og spurgte om de måtte røre, få taget billeder, hvor de stod ved siden af katten osv. Det var helt vildt! :smiley:

Har taget lidt billeder, som kommer op herinde senere :slight_smile:

Men Bite han vandt igen den ene AB ring, hvilket jeg er rigtig stolt over, og så fik han en rigtig fin 2. plads i SP ringen, kun slået af sin brormand :juhu:

Paw fik 2 anden pladser i AB samt en 3. plads i AB. Derudover sluttede han lige dagen med at tage 1. pladsen i SP ringen igen, ligesom lørdag. :rock:

Er rigtig stolt af mine to små basser, som begge ser ud til at få en RW i denne sæson :hjerte: (ud fra de officielle tal, der er fra starten af februar, og derfor ikke opdateret, så ligger Paw nu nummer 6 i stedet for nummer 10, og Bite er rykket fra nummer 26 til nummer 17.)

Da vi kom hjem, blev vi alle 3 overfaldet af den lille Domino, som har savnet os meget :tihi: Efter ca. 5 minutter, stod både Paw og Bite og vaskede Domino, så tror, de også har savnet ham :hjerte::hjerte::hjerte:

Det var både en hyggelig og en morsom tur må jeg sige. Ikke mindst herligt at være sammen med folk der har en god portion humor og en afslappet indstilling til tingene.

Jenny tog vi jo kun med for at hun skulle tolke fra og til Polsk - men det var hun altså ikke særlig god til :yikes: til gengæld var hun fantastisk til at sove i bilen. Selv de 50 km over et hakkebræt hvor selv kattene vågnede op og beklagede sig og min stakkels lille killings blære ikke kunne klare det - sov Jenny gladeligt igennem :klapper:

Hun vågnede så op da vi kom til en by - for her stod madam GPS af og efterlod os mit i en by hvor vi kunne SE hotellet - men ikke komme til det. Men heldigvis havde jeg været på google maps og printet det hele ud så Jenny sad bag i bilen og guidede os der hvor madam GPS stod af…:thumbup:

Inge gik jo sejren igennem med sine elendige perveserhuskatte :lol:
som vandt det hele - især den der mærkelige hvide og røde tingest der OGSÅ sov stort set hele turen - men som af en eller anden grund pludselig vågnede op på dommerbordet og LEGEDE! :besvimer:
Vi stod alle omkring og råbte: den er levende - den er levende!:klapper:

Inge besluttede sig så at fylde bilen op med de flotteste kager - lavet af en kagedame som malede vores katte på kagerne. ( det var faktisk Jenny der fandt ud af at hun kunne male kattene på kagerne).
Jeg spiste Craic :yikes::yikes::yikes:

Min killing syntes udstillingen var morsom og legede sig igennem alle ringene - men fik kun 2 finals - begge i Speciality ringen. Han er alt for “babyet” til at dommerne “forstår” ham. Men han skal nok tage revance senere.

Craic fik rimeligt med finals - det var ikke hans bedste udstilling - han har tabt sig ( hormonerne er igang hos ham) og om søndagen gik han helt istå fordi han havde spist et eller andet der ikke bekom ham vel. Så han blev mere rolig end Inges perverser :dokdok: :høhø:
Men han gik da i 7 ud af 10 finals - inklusive en Best Cat i SP ring - så fik
et rimeligt antal point ( omkring 1.500 tror jeg - plus minus et par hundrede point :høhø:)

Og som de andre har fortalt - så var vi alle berømte ( eller vores katte var i hvert fald) - polakker fra miles omkreds kom på besøg og stod i kø for at se, røre og tage billeder af kattene. Man følte sig nærmest overfaldet. Det kunne tage op til 15 minutter at komme gennem hallen - og det gik kun så “hurtigt” når man begyndte at afvise folk og sige at katten SKAL altså - enten til en ring eller tilbage til buret. Nøj hvor var kattene trætte bag efter. Og hvor var vi glade for at vi kun havde katte med der var virkelig stærke og kunne klare det. Polakkernes børn købte legetøj så de kunne lege med kattene - og jeg tør godt sige at vores bure der IKKE var sturdier - var populære :tihi:

Det hele sluttede med at Inge og Jenny fyldte min stakkels lille bil op til loftet med alt muligt - Jenny måtte vi sætte ind i bagsædet i bilen med et skohorn og vi havde nær aldrig fået hende ud igen:tihi:
Og det kostede ekstra i benzin at køre den tunge bil :surrender1:

Så kørte vi ellers hjem igen gennem en fantastisk stjerneklar nat - og var så utrolig heldige at vi lige nåede færgen ( der var 2 timer til den næste). Vi kørte lige ombord og så sejlede den :thumbup:

På turen hjem var Jenny mærkeligvis mere vågen :gruble: og vi talte om at leje en bus og køre til England på TICA udstillinger - og vi vil måske nedsætte et udvalg eller danne en klub for sådanne nogen vilde udstillere som os :gruble::gruble::tihi:

Det lyder som en mindeværdig tur, der vil blive husket længe. Og hvor historierne vil blive bedre og bedre. :smiley: