Prale - prale

Se hvad min ældste søster har lavet til mig :wehu: … hvordan mon hun vidste at den ville falde i min smag :?

:tihi::tihi::tihi:

Hvor er den flot (og modellen, der har den på, er da heller ikke så ringe)

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

-what-what-what-what-what

Gud, hvor er den bare GRIM - og den klæder dig slet ikke.

:fløjte:

[quote=Therese;300721]-what-what-what-what-what

Gud, hvor er den bare GRIM - og den klæder dig slet ikke.

:fløjte:[/quote]

Ja, jeg må nok hellere returnere den og bede hende om at holde sine grimme uldsweatre for sig selv … :venter:

Jeg er bare så misundelig. :hjerte:
Mon ikke jeg skulle prøve at finde din dejlige søster næste gang, jeg skal til Island.

Jeg sidder her med min dejlige plaid, som er vævet af islandsk lam -og købt på Island.
Selvfølgelig er det ikke helt det samme. :tihi: Kun næsten. :tihi:

:inlove::inlove:

Det ville jeg også gøre - og kan du så ikke samtidig få hende til at sende mønstret på kattene ???

Der må vel én eller anden, jeg kan glæde med sådan en rædsel…

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Det ville jeg også gøre - og kan du så ikke samtidig få hende til at sende mønstret på kattene ???

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

Det kan jeg da tegne op for dig søde … det bliver bare ikke lige nu, for jeg har li’som lidt travlt frem til Rødekro-udstillingen :S

:tak::tak::tak:

Årh, vil du virkelig ???

Så skal der strikkes katte på vanter, tørklæder, hjemmefutter, gæstehåndklæder og på alt muligt andet.

Tusind tak - det haster ikke.

:hjerte::hjerte::hjerte:

osse mig be pænt om…

Ih hvor er den flot, og sikke da en sød søster du har.
Hilsen Lisbeth

Når jeg får tid, så tegner jeg det op på en rude-blok og sætter ind her :ok:

det lyder kanon dejligt…vi ses i rødekro.

Jaja … det blev så alligevel nu :høhø:

Værsgo de damer … (og Therese :tihi:)

tusind tak

[quote=Skattekat;300771]Jaja … det blev så alligevel nu :høhø:

Værsgo de damer … (og Therese :tihi:)

[/quote]

:tak::tak::tak::tak:

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak, det var søreme hurtig levering - nu må jeg prøve at begynde på noget - har masser af garn og pinde.

:strikke:

Men en hel sweater bliver det desværre ikke til - jeg skal have noget der er færdigt, før jeg er begyndt.

:høhø:

Det ville jeg også gøre - og kan du så ikke samtidig få hende til at sende mønstret på kattene ???

Der må vel én eller anden, jeg kan glæde med sådan en rædsel…

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

Mig! Mig mig mig, mig ha’!
Jeg har masser af islandske uldtrøjer, så en let bomulds-ting ville være et hit…

Den ser godt nok lækker ud og jeg er sikker på den sidder bedre på mig :høhø:

Uhhh den ser dejlig varm ud. Det bliver vist ikke noget problem at holde varmen her til vinter.

Sikke en dejlig søster du har. :slight_smile:

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak, det var søreme hurtig levering - nu må jeg prøve at begynde på noget - har masser af garn og pinde.

:strikke:

Men en hel sweater bliver det desværre ikke til - jeg skal have noget der er færdigt, før jeg er begyndt.

:høhø:[/quote]

[quote=MiSi;300844]Mig! Mig mig mig, mig ha’!
Jeg har masser af islandske uldtrøjer, så en let bomulds-ting ville være et hit…[/quote]

:inlove::inlove::inlove:

Pas på, hvad du ønsker dig - jeg har lige prøvet at strikke en lap - det er første gang, jeg prøver at strikke et mønster ind i noget - og det fremgår vist tydeligt !

:besvimer:

Hvor er det en flot trøje :smiley: minder om dem man også strikker på færøerne. Vil helt sikkert bruge katten til et eller andet projekt :slight_smile:

Pas på, hvad du ønsker dig - jeg har lige prøvet at strikke en lap - det er første gang, jeg prøver at strikke et mønster ind i noget - og det fremgår vist tydeligt !

:besvimer:[/quote]

Hvor er den flot! :smiley: