Prale - prale

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak, det var søreme hurtig levering - nu må jeg prøve at begynde på noget - har masser af garn og pinde.

:strikke:

Men en hel sweater bliver det desværre ikke til - jeg skal have noget der er færdigt, før jeg er begyndt.

:høhø:[/quote]

[quote=MiSi;300844]Mig! Mig mig mig, mig ha’!
Jeg har masser af islandske uldtrøjer, så en let bomulds-ting ville være et hit…[/quote]

[quote=Itzy Bitzy;301116]Hvor er det en flot trøje :smiley: minder om dem man også strikker på færøerne. Vil helt sikkert bruge katten til et eller andet projekt :slight_smile:

Hvor er den flot! :D[/quote]

:tak::tak:

Tak for rosen - jeg synes bestemt ikke, at den er flot - den er bumset og klodset - men det var oz to forskellige slags garn - så jeg er SIKKER på at det er derfor.

:fløjte:

Helt ærlig Skattekat, så syntes jeg at du skal sende den grimme trøje til mig så jeg kan tage den med til Frankrig.

Ja, altså det er kun for at sikre at den ikke bliver set i Danmark igen :fløjte:

[quote=birtheras;301812]Helt ærlig Skattekat, så syntes jeg at du skal sende den grimme trøje til mig så jeg kan tage den med til Frankrig.

Ja, altså det er kun for at sikre at den ikke bliver set i Danmark igen :fløjte:[/quote]

Nu er det så heldigt, at jeg snakkede med min søster i går og jeg må gerne tage imod bestillinger på de her rædsler :rock:… mod betaling selvfølgelig :stuck_out_tongue:

-what-what-what-what-what

WHAT ???

Og hvad er prisen kun ???

MIG HA’ !!!

:inlove:

Ja jeg vil da også gerne høre prisen…:slight_smile:

Kunne jo være det skulle være en gave til mig selv :thumbup:

Jeg kan kun anbefale den islandske uld, men den er desværre ikke i den billige ende :S

Prisen vil være 700,- og det er incl. maxibrev-porto fra Island … min søster vidste ikke hvad prisen ville være for pakkepost, men den er selvfølgelig noget dyrere.
Det er voksenstørrelser S-M-L og hvis man afviger fra standarden (jeg har f.eks. korte arme), så tages der hensyn til det :ok:
Farverne er de naturlige uldfarver, fra hvid- grå - beige - brun, over i sort.

Hun har osse mønster på hest og islandsk hund :ok:

[quote=Skattekat;301887]Jeg kan kun anbefale den islandske uld, men den er desværre ikke i den billige ende :S

Prisen vil være 700,- og det er incl. maxibrev-porto fra Island … min søster vidste ikke hvad prisen ville være for pakkepost, men den er selvfølgelig noget dyrere.
Det er voksenstørrelser S-M-L og hvis man afviger fra standarden (jeg har f.eks. korte arme), så tages der hensyn til det :ok:
Farverne er de naturlige uldfarver, fra hvid- grå - beige - brun, over i sort.

Hun har osse mønster på hest og islandsk hund :ok:[/quote]

:inlove::inlove::inlove:

Jeg vil godt bestille én - vender lige tilbage med farveønsker…har du mulighed for at vise farverne - jeg tror nemlig godt, at jeg vil have en grå med hvide katte - men grå er mange farver.

:slight_smile:

Og så vil jeg faktisk helst have den som en trøje med knapper, hvis det er muligt ??

Jeg føler mig kvalt i en trøje uden knapper…

:fløjte:

Jeg vil godt bestille én - vender lige tilbage med farveønsker…har du mulighed for at vise farverne - jeg tror nemlig godt, at jeg vil have en grå med hvide katte - men grå er mange farver.

:slight_smile:

Og så vil jeg faktisk helst have den som en trøje med knapper, hvis det er muligt ??

Jeg føler mig kvalt i en trøje uden knapper…

:fløjte:[/quote]

Prøv at kigge her: http://www.peysanmin.com/index.php?val=3 … nede på siden er der forskellige farver … men min søster har ikke noget at gøre med den side og hun bruger udelukkende naturfarver, da der er et eller andet ved farvningen der giver hende allergi :S
Prisen dækker osse kun en sweaters som min (eller med hest/hund), de klassiske sweaters er dyrere (ta’r længere tid at strikke).

Den kommer med 2-vejs lynlås :ok: