Pretty in pink ..?

Der er måske nogen der husker de billeder af Tarzan, hvor han slænger sig på et par lyserøde sko …

Nu ved jeg ikke om der er noget i luften her i huset … men for et par uger siden var Lille-Bjørn meget mandig og prøvede at parre sin søster, kun 15 uger gammel … hvilket gav ham tilnavnet Bolle-Bjørn :stuck_out_tongue:

Imellemtiden er han blevet ‘‘af -bollet’’ og Bolle-Bjørn blev skiftet ud med Bølle-Bjørn -kaisålæredet

Men nu ved jeg ikke rigtig … :?

‘‘What ??’’

‘‘Fimset … hvem, mig ??’’

‘‘Helt ærligt … :cool:’’

Hvad siger I ?? … ‘‘Bøsse-Bjørn’’ ?? -tihi

“Nutte-Bjørn” er budt herfra. -wehuu -wehuu

Hihi narjjj han ligner en bisse-bjørn -forelsket

Jeg vælger og tro på at han er farveblind da jeg ikke kan se at han stritter med lillefingeren -tihi Det gjorde en af mine venner nemlig altid -tihi

Glemte jo helt at sige at han ser vildt lækker ud i pink -wehuu

-Jamen kært barn mange navne -wehuu
Sutsko og B****-Bjørn passer nu fint sammen -brist

-wehuu-wehuu-wehuu

…og jeg er stadig helt vild med dine sutsko - det er altså en genial ide!

Han ser da søøøød ud og ikke spor bølleagtig;o))

Knus Elin

Bøsse-bjørn :slight_smile:

Den køber jeg :slight_smile:

Han ligner da ikke en Bøsse-Bjørn med det fiiiine sorte overskæg, han er bare farveblind. En SÅ dejlig dreng -wehuu -wehuu -wehuu

Ikke noget med fimset eller bøsset, den smukke hved da bare vilken farver der klæder ham, han er lækker lækker -wehuu

Haha, han er da helt vild sød -høhø

nåååååh lille mis-wehuu
Lad os kalde ham metroseksuel-thumbs

Også vil jeg lige sige, at sutskoen bare er virkelig flot-love

Han er ikke spooor bøsset… Hna kan lí pink, fordi han så kan komme tættere på de fine pigemisser, som selvfølgelig æææææælsker pink…

Næ nej… Han er nemmerlig en Don Juan in pink…

Kære Skattekat…-wehuu

Der er da ikke noget i vejen med at være bøsse.:slight_smile:
De er altid så søde.
Og det er han jo også.
Kærlig hilsen
Mona

[quote=Mona;73260]Kære Skattekat…-wehuu

Der er da ikke noget i vejen med at være bøsse.:slight_smile:
De er altid så søde.
Og det er han jo også.
Kærlig hilsen
Mona[/quote]

Nej, det er heller ikke fordi jeg har noget imod bøsser … har skam homoseksuelle venner af begge køn :slight_smile:

Han er bare så dejlig ham Basse/Bamse Bjørn…dejlige billeder-forelsket-forelsket

Nej ved du nu hvad, du giver jo den stakkels dreng et identitets problem -tihi -tihi -tihi

Skynd dig at sende sutskoene hjem til mine piger -tihi -tihi
Han må gerne komme med -wehuu

Ej helt ærligt altså, hvad er der galt med drenge og så pink. Min søn har lige købt sig en lyserød skjorte…det siger han er moderne nu. Måske han forsøgte at berolige sin nervøst udseende mor, som begyndte at tænke på, om min fremtidige svigerdatter måske ville hedde Peter, Brian, Christian… gggggg

Hehe hvor er han bare kær også i en pink sutsko :slight_smile: ved fra min søn at en fodboldsspiller havde lyserøde fodboldssko men han blev også moppet…så muligt at farven er lidt in, Diana…