Prinserne - nu med det HELE kongerige!

Ja, så ankom vores stooore pakke endelig.
Slaven blev sat i sving og ikke så snart han var færdig, så skulle vi op og beskue vort store komplette kongerige.


Dog er vi lidt utilfredse med, at der kun er 1 høj køje. Der burde være 2 helt deroppe, så vi ikke skulle dele! Det er ikke os værdigt!

Prins Malik & Prins Milo

Heldige små misser.
Hvor kunne jeg ønske alle misser ville få sådan et dejligt hjem.
Knus Elin

jeg vil gerne være kat hos dig i mit næste liv !!! -wehuu

Hvor ser det skønt ud og de dejlige misser hygger sig garanteret vildt :thumbup:

Sikke de hygger sig de to skønne små Prinser :iloveyou:

Sikke et kradsetræ. Sådan et skal rødderne her hjemme da vist have:)

De er skønne og jeg gætter på at de bliver rigtig godt forkælede
Hilsen Lisbeth

Hvor bor de bare fint! -wehuu

Kan de ikk bare få deres slave til at bygge rundt på træet, så den anden køje kom op på pladsen højere oppe?

Det overvejede slaven også - men først efter han havde samlet det i følge brugsforvirringen.
Vi ville jo gerne have haft en køje ud til den anden side, så vi kunne kigge ud af altandøren - men nej nej, han var håbløst doven. Så nu må vi bare ligge to oppe i den samme køje. :frowning:

[quote=DaneX;237273]Det overvejede slaven også - men først efter han havde samlet det i følge brugsforvirringen.
Vi ville jo gerne have haft en køje ud til den anden side, så vi kunne kigge ud af altandøren - men nej nej, han var håbløst doven. Så nu må vi bare ligge to oppe i den samme køje. :frowning:

[/quote]

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
Det ser de nu ud til at nyde ganske forfærdeligt…

Martin… du har ganske enkelt vundet Tante T’s gamle, forstenede hjerte… på grund af din åbenlyse kærlighed til de to små kræ… sådan noget griber mig lige lukt i hjertekulen…

:wehuu:

Hold da op sikken et lækkert luksus træ de to små ahr fået sig!!

De er bare skønne de to :inlove: - har selv oplevet dem - så jeg ved, at du er heldig med at må bo sammen med dem :thumbup:

Sikke et lækkert træ - tillykke til prinserne med det:-)

KH

Hej Martin.

For hulen, hvor ser det dejligt ud, hvor har du dog fundet det henne og hvor mange millioner måtte du af med? (Det skal du selvfølgelig kun oplyse, hvis du vil, men det ville være fantastisk til vores tre lømler herhjemme.

[quote=Tortie;238167]Hej Martin.

For hulen, hvor ser det dejligt ud, hvor har du dog fundet det henne og hvor mange millioner måtte du af med? (Det skal du selvfølgelig kun oplyse, hvis du vil, men det ville være fantastisk til vores tre lømler herhjemme.[/quote]

Hep…

Det var hos Zooplus.de, da de havde de 20% rabat på det meste af deres sortiment.
Det kostede 229 euro før rabatten. Dvs jeg har givet omkring 1400 kr for det.
Det er et Pet Fun træ, der hedder Juliette.

// Martin