Prinsesse Holger og misserne

Jeg har passet Prinsessen hele eftermiddagen og det er gået så fint…alle misserne havde travlt med at hjælpe :høhø:
Og nu er der kun 6 dage tilbage…så får vi endelig navnet at vide :smiley:
Jeg er så vild med den lille Prinsesse :love2:

Er det Kalle, hun sidder og savler over på de første billeder? Jeg kan godt følge hende :tihi:

Hvor er hun sød :hjerte: Og det er misserne også. De er godt nok meget interesserede. Hun behøver vist ikke at medbringe legetøj, når hun skal besøge dig.

[QUOTE=galath;763718]Er det Kalle, hun sidder og savler over på de første billeder? Jeg kan godt følge hende :tihi:

Hvor er hun sød :hjerte: Og det er misserne også. De er godt nok meget interesserede. Hun behøver vist ikke at medbringe legetøj, når hun skal besøge dig.[/QUOTE]

Nej det er Poker Face…han er helt vild med hende.:tihi:
Hun havde næsten ikke engang tid til sin sutteflaske…hun skal nemlig holde øje med misser og vovser :høhø:

Sikke nogle skønne billeder

Tak :slight_smile:

Sikke dejlige billeder. :smiley:

Det er da ingen sag at passe sådan en størrelse, når man har SÅ mange babysittere :høhø:

Nej det er absolut ikke noget problem :tihi:

Så sødt! :love2:

Det var da en sød flok!!:hjerte: Hehe…og hun virker meget interesseret i mislingerne…

Ja…jeg kan godt frygte lidt at misserne skal løbe stærkt når først hun får lært at gå :høhø:

Sikken dog nogle dejlige billeder - de er godt nok interesserede i hende. :slight_smile:

Glæd dig over, at du ikke har to af de størrelser til at jage misserne. Du skulle bare se, når vores tvillingebørnebørn omringer Snehvide… Men heldigvis er de søde ved hende, og hun er jo så omgængelig. :smiley:

Uh hvor er hun da bare lige til og kramme. Godt med sådan en flok hjælpere, ingen tvivl om de også elsker prinsessen

MVH
Gitte

[QUOTE=FinnFrode;763817]Sikken dog nogle dejlige billeder - de er godt nok interesserede i hende. :slight_smile:

Glæd dig over, at du ikke har to af de størrelser til at jage misserne. Du skulle bare se, når vores tvillingebørnebørn omringer Snehvide… Men heldigvis er de søde ved hende, og hun er jo så omgængelig. :D[/QUOTE]

Uha ja to :uha: :tihi:

Ihvertfald hvis de bliver ligesom storebror Malthe…han var en bølle ved dyrerne.
De havde selv en hane som Malthe var efter…det glemte den aldrig og jagtede ham så snart den så ham så…da Malthe var 3 år stod han ude på trappen og råbte før han gik ud…HANE…jeg er god nu…:høhø:

Dejlige billeder, der er ikke noget skæbnerne end dyr og børn sammen :slight_smile:

Sikke en herlig billedserie. Hun hygger sig da rigtig med alle de katte og hunde der er at kigge på - og hvor er det skønt at kattene er mindst lisså interesserede i hende som omvendt :smiley:

Hun er bare dejlig hende prinsesse Holger og hvor er misserne dygtige til at hjælpe med at passe :slight_smile:

Super dejlige billeder :smiley:
Er virkelig spændende hvad hun skal hedde :slight_smile: