Prinsesse krig spam.. :D

Sparta min prinsesse bliver dagligt tortureret af djævelpigen! … (men jeg tror nu ikke hun synes det er heeeelt galt :tihi:)
Se selv !

Sparta sidder lige og chiller…

Djævelpigen gør sig liiiige klar til den helt store tur.

Ser liiiige lidt sød ud før djævlen går løs :smiley:

Sparta kigger på silver og spørger… Hvad fa’en tror du du laver?

Så går krigen ellers igang…

Sparta tager det ellers cool nok… :cool:

Jeg æææææder diiiig …

Angriiiib

Fik dig!

Nu det nok!

Sluttede legen?.. Silver forstår ikke helt at Sparta er en gammel sur kone :slight_smile:

Lige et bonus billede… synes hun er så fantastisk smukk (Selvfølgelig slår hun aldrig Spartas smukhed <3 :ups::hjerte:)

Årh hvor er de søde :slight_smile: OG smukke!
Dejlig billedserie, tak for kigget :smiley:

ha ha, sikke spasmager begge to. :tihi:

Dejlig serie med to meget smukke katte.:hjerte::hjerte: Og det ser da ud som om, Tante Sparta er helt med på legen. :smiley:

Hvor er det dejligt at se, at Sparta i den grad har taget den bette til sig. Der er ikke mere jammer og klage fra hende så, kan jeg forestille mig. Det var et heldigt valg, dine forældre der gjorde :slight_smile:

Og så er de selvfølgelig begge to et par rigtig smukke og dejlige katte :hjerte: :hjerte:

Sikke de hygger :slight_smile:
Der er ikke noget skønnere end når kattene leger sammen.

:lol: Sparta kan chille :slight_smile: :slight_smile:
og sikke da et engleblik den bette har :slight_smile:

Haha, de ser ud til at hygge sig! :tihi:

[QUOTE=galath;787879]Hvor er det dejligt at se, at Sparta i den grad har taget den bette til sig. Der er ikke mere jammer og klage fra hende så, kan jeg forestille mig. Det var et heldigt valg, dine forældre der gjorde :slight_smile:

Og så er de selvfølgelig begge to et par rigtig smukke og dejlige katte :hjerte: :hjerte:[/QUOTE]

Årh der kommer lidt klager engang imellem :wink: Men det er vidst når Silver bliver foooor meget :stuck_out_tongue:
Men hun kan godt lide hende alligevel. =)

[QUOTE=FinnFrode;787867]Dejlig serie med to meget smukke katte.:hjerte::hjerte: Og det ser da ud som om, Tante Sparta er helt med på legen. :smiley:

[/QUOTE]

Ja, hun er helt med :smiley: (hun har ikke rigtigt noget valg, for den bette stopper ikke selv om hun ikke var:P)

[QUOTE=DK Sugieh;787898]:lol: Sparta kan chille :slight_smile: :slight_smile:
og sikke da et engleblik den bette har :)[/QUOTE]
Uh ja, men man skal ikke lade sig snyde! Hun er en djævel :smiley:
Har kradsemærker de mærkeligeste steder på min krop fordi hun har jagtet et eller andet… Oftest mit tøj som sidder på mig.
Men ligeså legesyg hun er… Ligeså kærlig er hun :slight_smile:

[QUOTE=Blunky;788062]Årh der kommer lidt klager engang imellem :wink: Men det er vidst når Silver bliver foooor meget :stuck_out_tongue:
Men hun kan godt lide hende alligevel. =)[/QUOTE]

Men det lyder i hvert fald ikke, som om hun har tid til at savne Hermie mere :slight_smile:

Har hun heller ikke. Hun er også stoppet med at jamre sig. Når man går og kommer hjem :slight_smile:
Så hun føler sig ikke alene mere. Det er godt :smiley:

[QUOTE=Blunky;788081]Har hun heller ikke. Hun er også stoppet med at jamre sig. Når man går og kommer hjem :slight_smile:
Så hun føler sig ikke alene mere. Det er godt :D[/QUOTE]

Man kan se, det er godt for hende. :slight_smile:
Hvor gammel er det nu, Sparta er?

Nåå et par dejlie “striber”:slight_smile:

Cats og Conni

[QUOTE=FinnFrode;788188]Man kan se, det er godt for hende. :slight_smile:
Hvor gammel er det nu, Sparta er?[/QUOTE]
Bliver 2 til April :slight_smile:

Dejlige foto :thumbup:
De ser ud til at have stor gælde af hinanden :smiley:

Så hun er helt voksen.
Det plejer jo ellers at være mere problematisk med en ny kat og en voksen hun, men ingen regler uden undtagelser.
Eller måske rettere - alle kombinationer er mulige, når bare kemien er rigtig. Og det ser den ud til at være her. :slight_smile:

Nuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiii, hvor er de altså bare lækre de to striber!!! Mums!

Og skønne billeder :slight_smile: