Prinsessen på pulterkammeret

Siden vi flyttede ind for to år siden har der stået en stor stak flyttekasser i vores “pulterkammer”,
og især Snehvide har nydt at kunne ligge på dem.

Men nu har menneskene ryddet op og kasserne er væk!

Så må man jo afsøge alternative muligheder…

Denne kurv ser lovende ud…

Men den er måske en anelse trang.

Ud igen…

Ups!

Man må finde på noget andet…

Hvad skuer mit øje?

Der er sør’me kommet en ny kattehylde!

Nu kan man både kan kigge ud…

Og få en lille en på øjet.

Og til slut et lille Ekstranummer fra Prinsessen:

Lille spejl på væggen dér.

Hvem er skønnest i verden her?

Det er da Snehvide!

Ihh altså Finn jeg ELSKER dine billedserier!!

Og den lille prinsesse er jo altså bare så smuk som altid!

Jamen hun har da ret…det er da Snehvide, den skønne kat :slight_smile:

Snehvide har fundet den rette hylde …

Jeg elsker bare at nyde din kat!!! :slight_smile: Hun er så smuk og dejlig at beskue :slight_smile:

Og pyt med flyttekasser - sådan nogle har jeg også stadig, og kattene mine elsker dem selvom de nu har stået 1 år samme sted :slight_smile:

Knus Gitte

Aaaawww, søde, søde Snehvide:wehuu:
Jeg er tosset med hende:besvimer:

Sikke en skøn billede historie , og en skøn prinsesse:wehuu:

HA HA Skøn billede tråd og fortælling. Finn, kan du ikke tegne, jeg er sikker på at Snehvides historier kunne blive lige så populære som Garfields :slight_smile:

Hvor er hun bare en dejlig kat :slight_smile: Hun har STIL! helt ud i klospidserne :slight_smile:

Skønne foto :slight_smile:
Og selvfølgelig er Snehvide da skønnest i verden her :wehuu:

Ja, fantastisk ide. Du burde skrive en bog om prinsessen.
Billederne hvor hun står ved spejlet er bare helt fantastiske, det er som om hun tænker: “ja, jeg ser da bare godt ud”. Og det gør hun!!!

… og spejlet svarede “Snehvide er skønnest i landet her”

Skøn billedserie og kommentarer :wink:

[QUOTE=Helene C;930185]Ihh altså Finn jeg ELSKER dine billedserier!!
Og den lille prinsesse er jo altså bare så smuk som altid![/QUOTE]

Mange tak, Helene. Og aller smukkest er hun indeni. :hjerte:

Mange tak, Sim. Ja, hvem ellers? :smiley:

Mange tak, Lene. Jeg måtte jo sætte noget op i en fart, for hun var tydeligvis ulykkelig over, at hendes gamle plads var væk… :slight_smile:

[QUOTE=DK Nemador;930211]Jeg elsker bare at nyde din kat!!! :slight_smile: Hun er så smuk og dejlig at beskue :slight_smile:
Og pyt med flyttekasser - sådan nogle har jeg også stadig, og kattene mine elsker dem selvom de nu har stået 1 år samme sted :-)[/QUOTE]

Mange tak, Gitte. For kattenes skyld kunne de kasser såmænd også have stået der to år mere. Der skal nemlig helst ikke flyttes på noget. :smiley:

[QUOTE=Theomilou;930221]Aaaawww, søde, søde Snehvide:wehuu:
Jeg er tosset med hende:besvimer:[/QUOTE]

Mange tak, Maja. Det er vi også allesammen herhjemme. :slight_smile:

Mange tak, Heidi. De bedste historier er ofte de helt dagligdags oplevelser. :slight_smile:

Mange tak, Birthe. Nej, det skal jeg nok ikke begive mig ud i. Men jeg her en plan om, at genbruge nogle af historierne på min hjemmesiden, når jeg får tid. :slight_smile:

Mange tak, Luise. I denne serie viser hun mest sin stilfulde side, men hendes fjollede side lurer altid lige under overfladen. :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;930237]Skønne foto :slight_smile:
Og selvfølgelig er Snehvide da skønnest i verden her :wehuu:[/QUOTE]

Mange tak, Lisbeth. Det er vi glade for at få bekræftet. :slight_smile:

[QUOTE=Bølles mor;930303]Ja, fantastisk ide. Du burde skrive en bog om prinsessen.
Billederne hvor hun står ved spejlet er bare helt fantastiske, det er som om hun tænker: “ja, jeg ser da bare godt ud”. Og det gør hun!!![/QUOTE]

Mange tak, Anja. Helt ærligt, så tror jeg, hun først undrede sig over, hvad det var for en kat. Der plejer ikke at stå et spejl dér… :smiley:

[QUOTE=Vipstøsen;930387]… og spejlet svarede “Snehvide er skønnest i landet her”
Skøn billedserie og kommentarer ;)[/QUOTE]

Mange tak, Carina. Det er nemlig så sandt, som det står skrevet hos Brdr. Grimm. :slight_smile:

Finn, jeg elsker din humor i de dejlige billedserier af Snehvide :thumbup:

Hun ER en prinsesse - og det ved hun godt selv, det lyser ud af hende, den
skønne tøs :hjerte:

:slight_smile: Ja her i huset er vi også Snehvide-fans, manden kommer og kigger hver gang du har billeder i af hende:hjerte:Snehvide:hjerte:

Snehvide :hjerte:

Snehvide er en af de katte man altid sørger for at se ALLE tråde med. Hun er altså bare DEJLIG. og hun ved det, selvfølgelig!

Og billedserien med hylden er altså bare sjov. Man kan absolut høre hende tænke " Jamen halløjsa, hvad har vi HER?! :D"

Som altid skønne billeder og især herlige tekster. :smiley:

En af de tråde, jeg aldrig springer over.

[QUOTE=Eva;930428]Finn, jeg elsker din humor i de dejlige billedserier af Snehvide :thumbup:
Hun ER en prinsesse - og det ved hun godt selv, det lyser ud af hende, den skønne tøs :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, Eva. Hun ved i hvert fald, at hun har krav på at blive forkælet som en prinsesse. :slight_smile:

Mange tak, Kirsten. Selv om hun ikke er Brite, har hun jo også et temperament, der på mange måder kan minde om én. :slight_smile:

Mange tak, Rumle. :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;930523]Snehvide er en af de katte man altid sørger for at se ALLE tråde med. Hun er altså bare DEJLIG. og hun ved det, selvfølgelig!
Og billedserien med hylden er altså bare sjov. Man kan absolut høre hende tænke " Jamen halløjsa, hvad har vi HER?! :D"[/QUOTE]

Mange tak, Trekkie. Jeg har manipuleret lidt, for der gik faktisk lidt tid, før hun ville lægge sig på den nye hylde. Hun er meget skeptisk overfor forandringer… :smiley:

[QUOTE=Mega;930524]Som altid skønne billeder og især herlige tekster. :smiley:
En af de tråde, jeg aldrig springer over.[/QUOTE]

Mange tak, Hanne. Jeg nyder skam også at brygge på de små historier om hende. :slight_smile:

Endelig nye billeder af Snehvide :hjerte:

Hun er sådan en skøn tøs. :wehuu:

Og det er så lækkert at se, hvor kattene hygger sig hjemme hos jer :høhø: