Prinsessen på pulterkammeret

Nåårh “pulterprinsessen” har mistet sine dejlige flyttekasser. Sikke en redelighed, når ens mennesker beslutter sig for, at flytte rundt på tingene.

Men så er det jo bare rigtigt skønt, at hendes “far” er iderig, og erstatter dem med en rigtig dejlig ligge-og udkigs hylde. Manglede nu også bare - altså efter min mening.

Potedask
fra
Bina :fin:

Som en Disney-fan i allerhøjeste grad har jeg set mig nødsaget til at revurdere mine holdninger. For jeg bliver nødt til at erkende, at når jeg tænker “Snehvide” idag, så er det prinsessen af Taastrup der dukker på indersiden af hovedet og ikke hende trunten der boede med 7 dværge og var ugift!

:høhø: :inlove:

Ihhh Snehvide er en heldig mis - sådan at have fået en ny trone … og selvfølgelig er hun den smukkeste i verden!! SKønne snehvide!

Hvor er hun fin :hjerte:

Smukke Snehvide:hjerte: og godt FF har bygget dig en god hyggeplads når nu de har taget de gode kasser væk :slight_smile:

Hun er bare så herlig :love2:

[QUOTE=DK Blackangel;930601]Endelig nye billeder af Snehvide :hjerte:
Hun er sådan en skøn tøs. :wehuu:
Og det er så lækkert at se, hvor kattene hygger sig hjemme hos jer :høhø:[/QUOTE]

Mange tak, Susanne. Nu er Rags jo ikke med i denne serie, men de hygger sig noget så godt sammen. :slight_smile:

[QUOTE=Kiwa;930617]Nåårh “pulterprinsessen” har mistet sine dejlige flyttekasser. Sikke en redelighed, når ens mennesker beslutter sig for, at flytte rundt på tingene.
Men så er det jo bare rigtigt skønt, at hendes “far” er iderig, og erstatter dem med en rigtig dejlig ligge-og udkigs hylde. Manglede nu også bare - altså efter min mening.
Potedask
fra
Bina :fin:[/QUOTE]

Mange tak Bina og Yvonne. Og i modsætning til en del af mine andre påfund, blev hylden faktisk accepteret… :slight_smile:

[QUOTE=Barky;930633]Som en Disney-fan i allerhøjeste grad har jeg set mig nødsaget til at revurdere mine holdninger. For jeg bliver nødt til at erkende, at når jeg tænker “Snehvide” idag, så er det prinsessen af Taastrup der dukker på indersiden af hovedet og ikke hende trunten der boede med 7 dværge og var ugift!
:høhø: :inlove:[/QUOTE]

Mange tak, Julia. Jeg kan kun glæde mig over, hvis vores Snehvide kan tilføje lidt nuancer til den noget endimensionale tegnefilmsfigur… :smiley:

Mange tak, Vivi. Som ny førstekat skal hun naturligvis have en ophøjet plads med udsigt… :smiley:

Mange tak, Cecilie. Ja - og noget så sød også.:hjerte:

Mange tak, Camilla. Det kunne da også lige mangle, for hun er jo vores forkælelsesdyr. :slight_smile:

Mange tak, Hrönn. Jeg er jo helt enig. :slight_smile:

Hvor er hun alså sød :smiley:

Tusind tak for skønne billeder, sidder jo her på en kedelig arbejdsfredag, og smiler fjoget :wink:

Mange tak, Ulla. Det er hun. :slight_smile:

Mange tak, Helle. Jamen, så snupper vi lige et enkelt mere, så det snart kan blive weekend… :smiley:

Selv om hun er glad for sin nye plads, har Snehvide ikke helt opgivet den fine lille kurv.
I formiddags lykkedes det hende at få skruet hele kroppen ned i den…

Kurve og kasser der er LIGE det mindste er altså bare bedst! Og en så lille og slank kat som Snehvide kan jo omtrent ligge i en tændstikæske (hvis hun selv skal sige det ;))

Jeg har vist et billede på hjemmesiden, hvor Milly ligger i samme kurv. Den passede lige til hende… :slight_smile:

Den kurv passer da lige som støbt på en prinsesse :tihi: :wehuu:

Ja, den kunne godt være støbt om hende… :smiley:

Ja man er da ikke i tvivl om hvem der ligesom styrer huset hos jer :tihi:

Skøn er hun altså og det er bare så skønt at leve med så stor en personlighed :hjerte::hjerte:

[QUOTE=Catika;931270]Ja man er da ikke i tvivl om hvem der ligesom styrer huset hos jer :tihi:
Skøn er hun altså og det er bare så skønt at leve med så stor en personlighed :hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, Tine. Rags og jeg har forlængst bøjet os for Snehvides personlighed. Lene har stadigvæk en illusion om, at hun også har noget at skulle have sagt, men prinsessen styrer altså også hende mere og mere… :smiley:

:høhø: Manden her i huset har også en illusion om, at han stadigvæk har en masse, at skulle have sagt. Jeg har dog lært ham anderledes - men da han jo er en mand (undskyld Finn) har han bare ikke opdaget det endnu :klapper:
Jeg snor ham, snor ham - hver evige eneste dag om mine små bløde poter - gør jeg.

Kvindemennesket tog det mig kun en lille måned, at få overtaget over - men hun er altså bare så nem og blød i hjertet.

Skøn kurv du har dig der Snehvide. Sådan en har jeg også til rådighed, men min er altså lidt for ustabil til, at jeg synes den er hyggelig at ligge i. Den vipper jo bare man vender sig i den - UFF!

Nogle gode tricks til hvordan man tæmmer sådan en?
Potedask
fra Bina :fin:

Hvor er det en fn billedserie af Prinsessen!Jeg er sikker på, at hun vil få nogle gode stunder på den nye kattehylde!

[QUOTE=Kiwa;931473][…] Skøn kurv du har dig der Snehvide. Sådan en har jeg også til rådighed, men min er altså lidt for ustabil til, at jeg synes den er hyggelig at ligge i. Den vipper jo bare man vender sig i den - UFF!
Nogle gode tricks til hvordan man tæmmer sådan en?
Potedask
fra Bina :fin:[/QUOTE]

Hej Bina. Snehvide fortæller mig, at hun holder ballancen ved at vippe let med halen. Om det passer, skal jeg ikke kunne sige…
For øvrigt - da hun rejste sig, lå der en stor hætte fra en plastikflaske nede i kurven. Så den havde “prinsessen på ærten” altså også ligget på. :smiley:

Mange tak, Karina. Hylden blev i hvert fald hurtigt en af hendes foretrukne. :slight_smile:

Godt den skønne prinsesse har “fundet” sin rette hylde, når nu kassen er væk :hjerte:.

Ja, du kunne fint skabe dig en lille karriere med serier om Snehvide, det er du bare god til :).