Jo men er ikke helt med på hvad du mener ?
Mener du tomme dvd-skiver, til at brænde eksempelvis video, billeder eller musik på?
Eller mener du dvd’er hvor man kan brænde billeder på selve Dvd skiven ?
Jeg synes de er MEGET dyre herhjemme, så da vi var i Tyskland købte jeg en stak på 100 stk, så må der være til et stykke tid.
Jeg mener det er Philips jeg har købt.
Vær endelig opmærksom på at din skriver (og læser) kan bruge dem du køber (-R, -RW, +R, +RW og hvad de nu hedder).
Skal lige prøve at høre min bror når han kommer hjem fra arbejde, han har rimeligt godt styr på hvilke mærker der er kvalitet og hvilke der er no-go og har også styr på de gode onlineforhandlere
Gode mærker: Verbatim, TDK, Philips og Kodak (hvis de laver dvd-skiver) og det hvadenten det er til at brænde data fra computeren eller til at proppe i dvd-optageren.
Husk at være opmærksom på om dvd-optageren er så gammel at den kun kan bruge enten + eller - skiver.
Af forhandlere er Nierle allerede nævnt i tråden, derudover kan også anbefales wesellcd.dk
Håber du kan bruge min brors anbefalinger, han plejer at vide lidt om hvad han taler om :høhø:
[QUOTE=Mickvl;688156]Jo men er ikke helt med på hvad du mener ?
Mener du tomme dvd-skiver, til at brænde eksempelvis video, billeder eller musik på?
Eller mener du dvd’er hvor man kan brænde billeder på selve Dvd skiven ?[/QUOTE]
Præcis…
Jeg kender ikke noget til dem, hvor man printer billeder på.
Men de almindelige, brændbare… Jeg undgår no-name ting. Med rette eller urette Og jeg har gode erfaringer med Verbatrim og TDK. Sidst jeg købte var fra et tysk firma, der sender til DK - det gik pokkerme stærkt!
De skiver man kan brænde på toppen af hedder lightscribe - med det mener jeg dem man kan lave et billede ovenpå som dem man køber i butikker ^^
Ellers er de nævnte mærker gode dvd skiver, du skal endelig ikke give mere end omkring 1 - 2 kr pr stk.
[QUOTE=Mickvl;688156]Jo men er ikke helt med på hvad du mener ?
Eller mener du dvd’er hvor man kan brænde billeder på selve Dvd skiven ?[/QUOTE]
printable er dem hvor du skriver fra din printer og ned på overfladen af skiven
[QUOTE=Gizzemissen;688716]Gode mærker: Verbatim, TDK, Philips og Kodak (hvis de laver dvd-skiver) og det hvadenten det er til at brænde data fra computeren eller til at proppe i dvd-optageren.
Husk at være opmærksom på om dvd-optageren er så gammel at den kun kan bruge enten + eller - skiver.
Af forhandlere er Nierle allerede nævnt i tråden, derudover kan også anbefales wesellcd.dk
Håber du kan bruge min brors anbefalinger, han plejer at vide lidt om hvad han taler om :høhø:[/QUOTE]
tusind tak du - så har jeg da 25% forståelse for hvad jeg skal købe ;O) lurede nemli på verbantin idet de altid har haft godt ry - men ting kan jo ændre sig… og ja tak med typen…vi skal have -R her i huset og til dem vi “samarbejder” med