Pris i alt?!?

Mine forsikringer koster hver omkring 1100 kroner om året - så det er jo lige under 100 kroner om måneden per styk. Som dog betales årligt.

Her i Århus synes jeg ikke at det er det store problem at finde lejebolig (er studerende, men har aldrig haft ungdomsbolig), hvor man må have kat og også flere. Men nu har jeg også et godt bolignummer, så er du ikke meldt ind så gør det i dag! Find en god boligforening i de 2-3 store byer i DK som du kunne komme ud for at skulle studerede i, vil jeg anbefale. Man betaler i hvert fald her kun for indmeldelse, og når man så vil være aktivt søgende engang.

http://www.aarhusbolig.dk/ <- klart den i Århus man skal være medlem af, sammenslutning mellem flere store.

[QUOTE=Eife;590350]Her i Århus synes jeg ikke at det er det store problem at finde lejebolig (er studerende, men har aldrig haft ungdomsbolig), hvor man må have kat og også flere. Men nu har jeg også et godt bolignummer, så er du ikke meldt ind så gør det i dag! Find en god boligforening i de 2-3 store byer i DK som du kunne komme ud for at skulle studerede i, vil jeg anbefale. Man betaler i hvert fald her kun for indmeldelse, og når man så vil være aktivt søgende engang.

http://www.aarhusbolig.dk/ <- klart den i Århus man skal være medlem af, sammenslutning mellem flere store.[/QUOTE]

Mange tak Eife. Jeg vil sige det videre til mor og far.
Jeg ved stadig ikke helt hvor jeg skal studere videre efter statsskolen. Men indtil videre er det Kolding (Hansenberg) eller Århus (kunstakademiet) :smiley:

Vi er også kommet frem til at vores skal forsikres. Vi er i den periode vi har boet i Aalborg (8 mdr) kommet af med omkring 16.000 kr i dyrlæge regninger, de fleste af dem var uforudsete, og der skældte jeg godt nok mig selv usandsynligt meget ud for at tænke at “det da ikke kunne betale sig med sådan en forsikring - for vores katte fejler da ikke noget” - Hold k***, hvor dum og naiv har man lov at være :stuck_out_tongue:

Men jeg kan fortælle at vi for et stykke tid siden satte os og regnede på slump hvad vi har brugt om måneden på katte, siden vi fik dem for 2½ år siden, at vi har brugt omkring 1700 ± om måneden på kattene! Så jo mere du spare op, jo bedre er det helt sikkert! (Vi har 3 stk.)

Jeg må måske arve min mormors andelsbolig, når den tid kommer.
Så vidt jeg ved er der ingen regler for dyrehold:D

Forresten jeg har lige været inde i min bank med flere penge. Nu er der 4243kr.:wehu:

-og om ikke så længe kommer der 1000kr. mere ind:D

Det går bare stærkt, specielt når jeg faktisk ikke har noget arbejde:)

Mange tak for jeres mange svar, jeg sagt mange af dem videre:p