Pris på vedhæng til Da Bird

Ja, nu er Ann jo rejst til den anden side af jorden - og har i mellemtiden lukket sin hjemmeside, så kan ikke undersøge det selv.

Er der nogle, der kan huske prisen på et nyt fjervedhæng til Da Bird?? Bølle splittede den :tihi:, og den har ikke længere samme fugle-lighed, da jeg tog den frem for at lege med Freja…

Så må vist hellere skrive en ny på min ønskeseddel… :høhø:

Jeg har stået i anns stand nogle gange jo - og jeg mener helt bestemt at for tilbehør uanset om det er pels eller fjer, så er det 50 kr.

Nu kan jeg ikke huske prisen helt, men mener det er omkring 50 kr?? :?

Oh well… Ellers vil jeg da varmt anbefale denne, den er god og billig:

Mine drenge eeeelsker den =)

da jeg snakkede med ann på udstillingen i strib var prisen fra 50 kroner og opefter alt efter hvilket dabird-tilbehør man vælger

[quote=Rimmen;357827]Nu kan jeg ikke huske prisen helt, men mener det er omkring 50 kr?? :?

Oh well… Ellers vil jeg da varmt anbefale denne, den er god og billig:

Mine drenge eeeelsker den =)[/quote]

Men kan du skaffe dem til DK? Det har været et problem tidligere - de var på siden, men “i venteposition”.

[quote=Rimmen;357827]Nu kan jeg ikke huske prisen helt, men mener det er omkring 50 kr?? :?

Oh well… Ellers vil jeg da varmt anbefale denne, den er god og billig:

Mine drenge eeeelsker den =)[/quote]

Mine 3 banditter her hjemme er også helt vilde med den fra zooplus. :yah:

Jeg har også fået dem fra Zooplus, til mellem 3 og 4 euro alt efter tilbud og uden problemer. Bestiller altid et par stykker eller tre, hver gang jeg skal have mad derfra. Mine killingekøbere fik 2 med og de var bare et hit.
Jeg kan personlig ikke finde den store forskel på dem og så den fra Ann, som jeg sidst købte til 90-95 kr.

Den fra zooplus havde jeg godt set. Men glemmer altid at tilføje nogle når jeg så handler derinde… :slight_smile:

Tak skal I have! :slight_smile:

Det har aldrig været noget problem her :slight_smile:
Har købt dem et par gange fra UK siden.

Jeg syntes heller ikke der er nogen stor forskel på den, og Da Birden. Udover prisen - og det, at man kan få flere forskellige vedhæng til Da Birden.

Dog med lidt kreativitet har jeg fået sat andre sjove ting på end fjeren. :ok:

[quote=Rimmen;357827]Nu kan jeg ikke huske prisen helt, men mener det er omkring 50 kr?? :?

Oh well… Ellers vil jeg da varmt anbefale denne, den er god og billig:

Mine drenge eeeelsker den =)[/quote]

Jeg er så ved at få SPAT af den fra zooplus!! :frowning: Den er jo i to dele - Så når mine “vilde” bimser fanger den, så ryger den yderste del af :thumbdown:
Den jeg har fra Ann er en “lang stang” - Det eneste som fungerer herhjemme :bebe:

[quote=DK*DeLaCour;357920]Jeg er så ved at få SPAT af den fra zooplus!! :frowning: Den er jo i to dele - Så når mine “vilde” bimser fanger den, så ryger den yderste del af :thumbdown:
Den jeg har fra Ann er en “lang stang” - Det eneste som fungerer herhjemme :bebe:[/quote]

Okay… Min fra Ann K er så i 2 dele.

[quote=DK*DeLaCour;357920]Jeg er så ved at få SPAT af den fra zooplus!! :frowning: Den er jo i to dele - Så når mine “vilde” bimser fanger den, så ryger den yderste del af :thumbdown:
Den jeg har fra Ann er en “lang stang” - Det eneste som fungerer herhjemme :bebe:[/quote]
Gaffa? :tihi:

Har godt set hun kun har 2 delte… Jeg må have købt den før de blev lavet i 2 dele. Jeg synes bare slet ikke det er smart, når den går “over”… :frowning: :frowning:

Er det kun mig med det problem?

Har prøvet med alm tape - Men det duer sgutte ikke :frowning:

Hahahhahaah nååååå ja - Underligt mmin kæreste ikke har foreslået det :stuck_out_tongue: :thumbup:

Næh. Ikke da jeg kunne finde den anden del af den :wink:

[quote=DK*DeLaCour;357938]Har godt set hun kun har 2 delte… Jeg må have købt den før de blev lavet i 2 dele. Jeg synes bare slet ikke det er smart, når den går “over”… :frowning: :frowning:

Er det kun mig med det problem?[/quote]

Jeg er glad for den er 2-delt - så kan den nemlig være i min skuffe :tihi:
Med abyer i huset, kan man ikke have den slags liggende fremme.

Derudover er der fordelen, at børnene bedre kan styre den korte pind (altså den ene del), så man kan selv vælge længden :ok:

vi er osse glade for den 2 delte, nogen gange bruger jeg nemlig kun den ene del når vi leger.
og ja den er osse nemmere at gemme væk i skuffen
er man træt af at den er 2 delt ka man jo bare gi den en gang god superlim, så får man den aldrig fra hinanden igen