Prisen på pas,rabies og chip pakken

Hvad skal man forvente det vil koste at give
kat 1: chip, rabies sprøjte, pas
kat 2: Rabies sprøjte og pas

Kan jo se pas i indkøb ligger til ca 50 kr. Og priserne svinger fra 50-600 kr
Rabies svinger vist fra 150(mener jeg jeg gav ved storkøb) til 600 kr
Chip fra 100-200 og op til 700 kr.

Hvad er en realistisk pris at skulle give for at få de 2 katte behandlet

Skriv til de dyrlæger du overvejer at bruge og bed om et prisoverslag. Priserne svinger så meget mellem landsdelene at det er svært at komme med et kvalificeret bud.

hvad ville i så ca skulle give. Sidst jeg købte var det stor køb i forbindelse med et kuld. Er jo rart med en fornemmelse af pris niveau anno 2011 :slight_smile: (min kæreste er f.eks tit hos hans venner i odense så kan godt rejse lidt for det)

[QUOTE=tzari;746663]Hvad skal man forvente det vil koste at give
kat 1: chip, rabies sprøjte, pas
kat 2: Rabies sprøjte og pas

Kan jo se pas i indkøb ligger til ca 50 kr. Og priserne svinger fra 50-600 kr
Rabies svinger vist fra 150(mener jeg jeg gav ved storkøb) til 600 kr
Chip fra 100-200 og op til 700 kr.

Hvad er en realistisk pris at skulle give for at få de 2 katte behandlet[/QUOTE]

Du beskriver jo netop selv de store prisforskelle - altså må du spørge den enkelte dyrlæge :slight_smile:

selv i samme by er der stor forskel

for to katte, som skulle have rabies, alm. vaccine, pas og årlig gennemtjek svang fra 1300,- til 1600,- alt efter hvor jeg spurgte i Aalborg…
og det var jo så uden chippen…

så spørg din egen dyrlæge - de svinger helt enormt og det kan jo også have betydning om man er en god trofast kunde eller om man er førstegangs-kunde…

[QUOTE=PiaB;746738]
så spørg din egen dyrlæge - de svinger helt enormt og det kan jo også have betydning om man er en god trofast kunde eller om man er førstegangs-kunde…[/QUOTE]

Enig… :slight_smile:
Du må ud og spørge selv…

Jeg kan ikke engang bare fortælle dig hvad jeg selv giver, for jeg har aldrig fået lavet lige det du skal have… Men jeg mener at jeg gav omkring de 500 for en rabies vaccine, pas og konsultation i sommers

Jeg betaler mellem 500 og 600 per kat for det du nævner.