Prisstigning på Royal Canin?

Er det endnu engang tid til at Royal Canin kommer med en prisstigning?
Andre end mig der har lagt mærke til det?

Har opdaget via andet forum at hvis man handler hos: MedicAnimal.com, så fordi varene skal sendes til DK bliver priserne nu regnet om i Euro, og ikke længer Pund, så da jeg prøvede at se hvad 1 sæk mad kostede, så var det steget med 100 kr. Gisp, det var meget synes jeg. Nu var prisen ikke længere 170 for 3,5 kg, nu var det 270…

Nu har jeg fået en mail fra zooplus.de, og i den synes jeg uden at kunne Tysk, at det ligner der kommer prisstigning på deres Royal Canin produkter 01-02-2010.

Jeg køber ikke selv Royal Canin længere, det er noget tid siden. Og især at jeg har købt det her hjemme. Så jeg tænkte på om der er kommet, eller kommer stigning i prisen her hjemme også.
Nogle der ved noget om det?

Jeg ved ikke noget om det, men det ville ikke overraske mig. Jeg synes generelt, der har været mange prisstigninger de sidste par år på RC. Hver gang med henledning til stigende priser på råvarer. Nu hvor der er finanskrise, burde man vel forvente at prisen på råvarer faldt, men det kommer nok ikke forbrugerne til gode.

Priserne er faldet på råvarer. Et eksempel er mælk, den bliver solgt for mindre end det koster landmanden at producere den.

Jeg har ikke set noget om prisstinger på RC, og jeg mener jeg fik mail om det sidst det steg.

Så er det måske bare på den ene side i england det er steget fordi de nu omregner vare til danmark i euro, og ikke længere pund. (At det så bliver dyrer forstår jeg ikke, men det er der nok en fiks idé med. Gs)

Og da jeg så fik mail, med denne overskrift: Preiserhöhung Royal Canin zum 01.02.2010,‏ fra Tyske zooplusm og jeg mente det betød prisstigning, så tænkte jeg om det var generalt de gik op.

Men jeg takker i hvert fald for svar. :smiley: